Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

3 måneder 1 dag siden #61 af El Siete
Ja, der er ting der skal ændres og forbedres, men det er så vigtigt at de får det selvtillidsboost og kommer godt fra start. Og det tredje mål, det er Real Madrid-spil jeg har sukket efter længe.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 dag siden #62 af Dios
Hvor er det dog fantastisk.

Tror i spillerne ved præcis hvordan de skal spille på baggrund af hvem der spiller? Da Bale og Vinicius var inde, så var det ren og skær omstillinger, og ingen sammenspillede angreb blev sat op. Isco og Lucas kommer ind, og fuldstændig ændre kampbilledet sig, hvor vi udelukkende spiller possession? Selvtillid kommer igen ind i billedet, da en 3-0 føring selvfølgelig giver mere ro og tro på tingene, men det er bare en tendens jeg har lagt mærke til.

Det var på ingen måder kønt, men det var præcis hvad vi havde brug for. Glem nu den skide pre-season. Idag var vi klar, og vi fik de 3 point.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn

3 måneder 1 dag siden #63 af Dios

BBB skrev: Vazquez, Kroos, Bale og Marcelo. 4 spillere, som har været ønsket væk denne sommer, afgør kampen for os. Benzema har ikke været så hadet denne sommer.

Undre mig over du ikke også lige smider James med i puljen nu når du igen bevidst undgår Isco :D

3 måneder 1 dag siden #64 af Madridista02
Regner med det var til Celtas fans, fordi de buhede kraftigt af ham da han blev skifter ind.

Hvorfor er man en plastik fan fordi man ønsker en specifik spiller væk? Så kan man jo aldrig fornye holdet.

3 måneder 1 dag siden #65 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev: Vazquez, Kroos, Bale og Marcelo. 4 spillere, som har været ønsket væk denne sommer, afgør kampen for os. Benzema har ikke været så hadet denne sommer.

Undre mig over du ikke også lige smider James med i puljen nu når du igen bevidst undgår Isco :D

Isco var - ligesom Benzema - ikke ønsket væk denne sommer.
Sidste redigering: 3 måneder 1 dag siden ved BBB.

3 måneder 1 dag siden #66 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev:

Ah hva? :D Isco er vel nok den spiller herinde, som flest vil af med lige efter Bale. Der findes selvfølgelig også de typer herinde, som vil af med alle vores spillere, men majoriteten herinde har vel alle ytret, at Isco skal væk.

3 måneder 1 dag siden #67 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Dios skrev:

Ah hva? :D Isco er vel nok den spiller herinde, som flest vil af med lige efter Bale. Der findes selvfølgelig også de typer herinde, som vil af med alle vores spillere, men majoriteten herinde har vel alle ytret, at Isco skal væk.

Der har da være flere negative meninger om Bale, Lucas, Marcelo og Modric/Kroos end der har været om Isco :-D Jeg vil ikke have noget imod at sælge Isco, men det skal være for at generere penge til at stort indkøb. Han kan også fint blive i truppen. Der er mange andre, som jeg hellere vil have ud først. Det er ikke Isco, hvor vi 'trænger' til en udskiftning.

3 måneder 23 timer siden #68 af Steen
Godkendt kamp, dejligt at starte godt ud. Bale var overraskende god i dag, både offensivt og defensivt. MOTM. Til gengæld var Odriozola en omvandrende katastrofe, og det har han været lige siden han kom til. Desværre er Carvajal også i forfærdelig form, så vi har et stort problem på den position. Marcelo er lige så ringe .. Mendy må meget gerne blive klar hurtigst muligt.

3 måneder 23 timer siden #69 af Madridista02
Ikke enig. Odriozola spillede ganske godt sidste sæson. Og idag spillede Marcelo helt fint. Var god offensiv og lavede ikke nogle håbløse beslutninger defensivt som han har haft for mode den seneste tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, doven

3 måneder 21 timer siden #70 af Matamoro
God kamp idag.

Jeg kan godt lide når holdet spiller 4-4-1-1 som de gjorde efter Modric udvisning. Der er bedre balance på holdet i den formation. Det give også mulighed for at Hazard kan spille centralt bag ved Benzema. Jeg er ikke sikker på at det holder med Casemiro og Kroos som makkerpar på den centrale midtbane. Vi mangler en spiller der kan lægge sig ved siden af Casemiro.
Marcelo er god sammen med Vini fordi Vini dækker af for Marcelo når han rykke for langt frem. Bale ligner en mand der har tænkt sig at bevise noget. Hvis han kan holde sig skadesfri kan det være at det kan lykkes. På sine bedste dage er der ikke mange der er bedre end ham. Odriozola er bare ikke god nok til Real Madrid. Vil gerne snart se James i aktion. Han kan blive den vildeste joker. Et fornuftigt indkøb til den centrale midtbane, så ser det pludseligt ikke så dumt ud.
Sidste redigering: 3 måneder 21 timer siden ved Matamoro.

3 måneder 21 timer siden #71 af Ramos4
Jeg kunne desværre ikke se kampen.

Spillede vi 4-4-1-1? Var det Bale bag Benzema?

Sue me.

3 måneder 21 timer siden #72 af Ramos4

Matamoro skrev: God kamp idag.

Jeg kan godt lide når holdet spiller 4-4-1-1 som de gjorde efter Modric udvisning. Der er bedre balance på holdet i den formation. Det give også mulighed for at Hazard kan spille centralt bag ved Benzema. Jeg er ikke sikker på at det holder med Casemiro og Kroos som makkerpar på den centrale midtbane. Vi mangler en spiller der kan lægge sig ved siden af Casemiro.
Marcelo er god sammen med Vini fordi Vini dækker af for Marcelo når han rykke for langt frem. Bale ligner en mand der har tænkt sig at bevise noget. Hvis han kan holde sig skadesfri kan det være at det kan lykkes. På sine bedste dage er der ikke mange der er bedre end ham. Odriozola er bare ikke god nok til Real Madrid. Vil gerne snart se James i aktion. Han kan blive den vildeste joker. Et fornuftigt indkøb til den centrale midtbane, så ser det pludseligt ikke så dumt ud.

4-4-1-1 giver 11 spillere, så det kan ikke være efter udvisningen?

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn, ElMadrid, Matamoro

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.