Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

2 måneder 4 dage siden #49 af Franksk
Jeg kunne nu godt tænke mig at se kubo, som afløser.
Men det bliver nok isco.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #50 af JimmyBroe
Sådan Lucas. Håner han Celtas fans? Eller var der et budskab i at fejre målet ved at holde sig for ørerne.?

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

2 måneder 4 dage siden #51 af Lars1991
Sikke et mål! smid lige Hazard ind i den ligning, så ser det godt ud :D

2 måneder 4 dage siden #52 af Mølbat
Kan vi spille med 10 mand i resten af sæsonen? Jeg har sjældent set bedre spil, end det holdet har leveret efter Modric' udvisning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, ElMadrid, mohbar, Jonas

2 måneder 4 dage siden #53 af BBB
Vazquez, Kroos, Bale og Marcelo. 4 spillere, som har været ønsket væk denne sommer, afgør kampen for os. Benzema har ikke været så hadet denne sommer.

2 måneder 4 dage siden #54 af elle44

Mølbat skrev: Kan vi spille med 10 mand i resten af sæsonen? Jeg har sjældent set bedre spil, end det holdet har leveret efter Modric' udvisning.

Det må være forbi de simpelthen er tvunget til at løbe for hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Mølbat

2 måneder 4 dage siden #55 af JimmyBroe
Har Jovic rørt bolden endnu?

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

2 måneder 4 dage siden #56 af mohbar

BBB skrev: Vazquez, Kroos, Bale og Marcelo. 4 spillere, som har været ønsket væk denne sommer, afgør kampen for os. Benzema har ikke været så hadet denne sommer.

Du mangler Modric. Specielt tak til ham for at sørge for at vi blev fuldstændig forvandlet.

2 måneder 4 dage siden #57 af Zyconith

JimmyBroe skrev: Sådan Lucas. Håner han Celtas fans? Eller var der et budskab i at fejre målet ved at holde sig for ørerne.?

Tror det var til Celtas fans, men håber da også at der var lidt en "fuck jer" til alle de plastik fans der ønsker ham ad Pommeren til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn

2 måneder 4 dage siden #58 af Madrid1998

mohbar skrev:

Madrid1998 skrev: Det positive ved det røde kort, er at vi endelig får prøvet noget nyt på midtbanen, glæder mig. Ham Denis suares er en lille tudefjæs, han har ikke andet end brokket sig, hver gang han bliver rørt.

Ja Vázquez kommer ind... Utroligt

Tænker mere i forhold til de næste 2 kampe. En diamant med Kroos, Casemiro og Isco evt.

2 måneder 4 dage siden #59 af Madrid1998

ChrillRM14 skrev:

Madrid1998 skrev: Det positive ved det røde kort, er at vi endelig får prøvet noget nyt på midtbanen, glæder mig. Ham Denis suares er en lille tudefjæs, han har ikke andet end brokket sig, hver gang han bliver rørt.

Vi HAR jo ikke noget nyt at prøve på den midtbane :D

Isco måske, en ny formation, ekstra angriber, et eller andet. Bare ik Modric-Kroos-Casemiro, giver mig virkelig depression.

2 måneder 4 dage siden #60 af Kiwes
Nå nu ved vi hvorfor vi var så ringe sidste sæson - Modric var på banen. Spøg til side. Det var tydeligt at med 10 mand på banen stod vi langt mere kompakt og spillerne løb meget mere.

I forhold til Modric's røde kort:
Andujar Oliver (Marca) Under the new rules it was a straight red card for Modric.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dc0738b4587.html
Sidste redigering: 2 måneder 4 dage siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.