Truppen mod Mallorca

6 år 9 måneder siden #1 af Jbner
Truppen mod Mallorca blev oprettet af Jbner
Zidane...

Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Mallorca. Og det er en trup med markante fravær.

Dani Carvajal, Gareth Bale, Toni Kroos, Luka Modric, Lucas Vazquez, Nacho og Marco Asensio er alle fraværende, og i sidste øjeblik har også Eden Hazard måtte melde afbud, da hans kone skulle føde deres fjerde barn.

Derfor er Mariano kaldt ind som erstatning for Hazard, mens der også er blevet plads til Rodrygo og Brahim Diaz. Derudover er Ferland Mendy kommet sig over sin skade, og er derfor tilbage i truppen.

Truppen mod Mallorca:
Målmænd: Thibaut Courtois, Alphonse Areola og Diego Areola.
Forsvar: Eder Militão, Raphael Varane, Sergio Ramos, Marcelo, Alvaro Odriozola og Ferland Mendy.
Midtbane: Casemiro, Fede Valverde, James Rodriguez og Isco.
Angreb: Karim Benzema, Luka Jovic, Brahim Diaz, Vinicius Junior og Rodrygo Goes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #2 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen mod Mallorca
Tror det bliver :

Courtois
Odriozola Ramos varane Marcelo
Valverde casemiro isco
James benzema Vini

Håber lidt på
Courtois
Odriozola militao Ramos Marcelo
Valverde casemiro
Rodrygo/Brahim James Vini
Benzema

6 år 9 måneder siden #3 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Mallorca

Eden Hazard måtte melde afbud, da hans kone skulle føde deres fjerde barn.

Jeg havde haft forståelse for det hvis det havde været førstefødte, men det her er simpelthen for plat.

Florentino Pérez

6 år 9 måneder siden #4 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
Hvorfor er Kroos ude? Hvad foregår der?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev: Hvorfor er Kroos ude? Hvad foregår der?

Han er formentlig ikke helt oppe dupperne efter sin skade, så det er vel ikke et underligt fravalg? Snarere et klogt. Vi skal jo gøre kort proces mod Mallorca uanset.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Daniel.

6 år 9 måneder siden #6 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Truppen mod Mallorca

Sahinovic skrev:

Jeg havde haft forståelse for det hvis det havde været førstefødte, men det her er simpelthen for plat.

Livet handler også om andet end fodbold. Familien et det vigtigste i livet. Det kan slet ikke diskuteres.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Dios, Real HWL, madrid2000, elle44, El Siete, Dragam

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 år 9 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Mallorca

ElMadrid skrev:

Sahinovic skrev:

Livet handler også om andet end fodbold. Familien et det vigtigste i livet. Det kan slet ikke diskuteres.

Enig. Synes det er en voldsomt skør udmelding at kalde det for "plat"...

Jeg håber lidt på at se de to brasilianere på hver sin kant for at skabe noget ravage, men det er nok ikke så realistisk. Mon ikke Isco går ind ved siden af Valverde og Casemiro, og så spiller James lidt til højre? Der bør i hvert fald være rig mulighed for at både Isco og James kan spille sig tættere på startopstillingen med så mange vigtige spillere ude.

6 år 9 måneder siden #8 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Mallorca

ElMadrid skrev:

Sahinovic skrev:

Det gør det helt sikkert, men det er bare et valg jeg slet ikke kan forstå. Der er tale om en enorm vigtig kamp som skal vindes, og så vælger han at melde afbud fordi han venter barn nummer fire.

Jeg har før været vidne til fodboldspillere der har spillet kamp selvom der førstefødte skulle fødes, og de spillede ikke engang for Real Madrid eller hev en lige så fed hyre hjem.

Jeg kan respektere at der er forskellige holdninger omkring dette, men alt taget i betragtning, så synes jeg simpelthen bare at det er en for vag indstilling. Jeg blev ihvertfald skuffet da jeg læste det.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 9 måneder siden #9 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca

Daniel skrev:

Ramos4 skrev: Hvorfor er Kroos ude? Hvad foregår der?

Han er formentlig ikke helt oppe dupperne efter sin skade, så det er vel ikke et underligt fravalg? Snarere et klogt. Vi skal jo gøre kort proces mod Mallorca uanset.

Jeg havde glemt han også havde været skadet. Der er simpelthen så mange på een gang, at jeg ikke kan hitte rundt i det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

6 år 9 måneder siden #10 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Truppen mod Mallorca
Jeg gad godt noget Ancelotti-nostalgi med Isco og James på hver sin kant, hvor de dog i virkeligheden er mere 10'ere bag et angrebspar, der i dag kunne bestå af Benzema og Jovic.

Med ovenstående konstellation spillede Madrid det flotteste fodbold, jeg har set dem gøre.

6 år 9 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca
Fed opstilling. Lad os få “reserverne” igang, og forhåbentlig er det i aften Jovic kommer på måltavlen

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 år 9 måneder siden #12 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Mallorca
Puha, den opstilling er jeg ikke fan af... Jeg frygter at organisationen kommer til at sejle fuldstændig og hvis det sker, så bliver det svært at få spillet til at flyde med kun Casemiro inde på midten. Og det er da et forfærdeligt signal at sende til Valverde som spillede fremragende sidst? Det er dog typisk Zidane at belønne gode præstationer fra unge spillere med at putte dem tilbage på bænken efterfølgende.

Leveret af Kunena Forum