Truppen mod Mallorca

4 år 5 måneder siden #85 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen mod Mallorca
Nåh. Jeg har accepteret, at vi ikke vinder en skid i år... Zidane får sæsonen ud, og så henter vi forhåbentlig Poch til sommer. Lad os se, hvad han kan udrette i en klub, der rent faktisk investerer i spillere..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #86 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen mod Mallorca
Vi har ikke spillet nogen god kamp, vi spillede med to 10'ere og en 6'er på midten, så det svært at have kontrol. Men med det sagt, burde vi jo stadig have vundet kampen. Vi har chancerne, Mallorca har intet. Vi bliver snydt for straffespark, Benzema har en på overlæggeren, Vinicious skaber og forspilder mange gode muligheder også. Synes vi uheldige. Men vi kunne også bare have spillet bedre og vundet, for uheld kan kun gøre så meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #87 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca

Bismo skrev: Nåh. Jeg har accepteret, at vi ikke vinder en skid i år... Zidane får sæsonen ud, og så henter vi forhåbentlig Poch til sommer. Lad os se, hvad han kan udrette i en klub, der rent faktisk investerer i spillere..


Det virker oplagt. Han fortsætter ikke i Tottenham, det kan jeg ikke se. Han har aldrig vundet en skid, men hans mandskabsbehandling lader til at kunne noget. Kunne ligge lige til højrebenet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #88 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #89 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen mod Mallorca
Hvad kan man tage med fra det her?

Uacceptabelt ringe taktisk indsats af Zidane. I min optik står det totalt klart at han må og skal ud. Der er ingen gameplan og spillerne virker meget rådvilde. Det fungerede dengang de fleste spillere kunne huske Ancelottis spillestil, men de er altså mestendels væk nu.

Følgende spillere har ikke niveauet til Real Madrid:
- Odriozola (Forstår ikke hvad man har set i ham, vil til enhver tid hellere have Nacho på en back)
- Vinicius (Nogen vil sige at han er ung og det er for tidligt at dømme ham ude, men han har helt enorme begrænsninger i sit spil)
- Isco (Han må efterhånden snart stå i ordbogen som definitionen på at være washed up)

James og Jovic har potentiale til mere, men bliver fuldstændig eksluderet af det taktiske setup der simpelthen ikke tillader kombinationsspil.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Bismo, mohbar, Fondo_Sur, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #90 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
Ej hvad fanden var det her? Var James til højre centralt, hvilket han aldrig har fungeret godt som, eller var han fløj, som er helt håbløst med hans manglende fart. Jovic og Benzema sammen har endnu ikke fungeret, men lad os da gamble i en kamp, hvor Barca har spillet presset over på os.

Hvad. Var. Det. Her?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #91 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Mallorca
Er der en leder til stede?

Lige efter Mallorcas føring efter et kvarter, så spillede Real Madrid panik-fodbold i resten af kampen. Så nemt at forsvare imod. Selv Hobro ville kunne forsvare den føring hjem.

Odriozola og Vinicius manglende teknik kom alt for meget i syne. Det bliver aldrig trivielt at nævne det så mange gange, men det er ret vildt at man ser Real Madrid spillere med så lav kvalitet.

Jovic på højrekanten var da også en vild dårlig idé. Så hellere spil med en 4-4-2 eller smid Lucas på kanten. Så får man da i det mindste et hold, der hænger sammen.

Et kollektivt nederlag i dag. Fra træneren til spillerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #92 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev:

Bismo skrev: Nåh. Jeg har accepteret, at vi ikke vinder en skid i år... Zidane får sæsonen ud, og så henter vi forhåbentlig Poch til sommer. Lad os se, hvad han kan udrette i en klub, der rent faktisk investerer i spillere..


Det virker oplagt. Han fortsætter ikke i Tottenham, det kan jeg ikke se. Han har aldrig vundet en skid, men hans mandskabsbehandling lader til at kunne noget. Kunne ligge lige til højrebenet.


Samme (eller bedre) mandskabsbehandling som Zidane, langt bedre strateg/taktiker.. Han har bare været nødt til at malke Tottenham spillerne for at få det bedste ud af dem, eftersom ledelsen stort set ikke har investeret i truppen i ca. 5 år. På den baggrund må man da sige, at manden er et geni, da de alligevel er endt i toppen af PL + CL finale sidste år.

Bliver spændende at se, hvad han kan udrette i en trup som vores.

Kan ikke se, hvem vi ellers skulle gå efter i det nuværende marked. Mou?
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #93 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Mallorca

longwind skrev: Hvad kan man tage med fra det her?

Uacceptabelt ringe taktisk indsats af Zidane. I min optik står det totalt klart at han må og skal ud. Der er ingen gameplan og spillerne virker meget rådvilde. Det fungerede dengang de fleste spillere kunne huske Ancelottis spillestil, men de er altså mestendels væk nu.

Følgende spillere har ikke niveauet til Real Madrid:
- Odriozola (Forstår ikke hvad man har set i ham, vil til enhver tid hellere have Nacho på en back)
- Vinicius (Nogen vil sige at han er ung og det er for tidligt at dømme ham ude, men han har helt enorme begrænsninger i sit spil)
- Isco (Han må efterhånden snart stå i ordbogen som definitionen på at være washed up)

James og Jovic har potentiale til mere, men bliver fuldstændig eksluderet af det taktiske setup der simpelthen ikke tillader kombinationsspil.


Helt enig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #94 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen mod Mallorca

Kiwes skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.


Hverken Lope eller Poch er wildcard trænere.. Lope havde succes med det spanske landshold. Poch har udrettet mirakler med Tottenham på trods af de sindsyge begrænsninger, han har måttet arbejde med.

Klopp er min klare favorit, men han ender nok aldrig i Madrid pga. hans personlighed og stil, som jeg egentlig godt kan li, men som bare ikke passer ind i Madrids image.. vores ledelse går meget op i den slags.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #95 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev: Ej hvad fanden var det her? Var James til højre centralt, hvilket han aldrig har fungeret godt som, eller var han fløj, som er helt håbløst med hans manglende fart. Jovic og Benzema sammen har endnu ikke fungeret, men lad os da gamble i en kamp, hvor Barca har spillet presset over på os.

Hvad. Var. Det. Her?


Jeg sidder også og er totalt forvirret? Hvem havde egentligt den højrekant, når vi så endeligt brugte den? Der var gange hvor jeg så Jović være derude, hvilket på ingen måder er optimalt, så var det i enkelte tilfælde James, og Odriozola så man også derude et par gange.

Jeg tror aldrig jeg har været vidne til noget så rodet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #96 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
“The Real Madrid shirt is white. It can stain of mud, sweat and even of blood, but never of shame!” Well...det var så også udtalt før aftenens kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce