Truppen mod Mallorca
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Kiwes skrev:
-#7- skrev:
Kiwes skrev: Jeg har så mange alarmklokker der ringer ift. Zidane's taktiske evner. Det duer simeplthen bare ikke med ham...
Han gambler alt for meget til min smag.
Nej nej, det er ikke taktikken. Det er jo "intensiteten"......
Hvordan forventer du intensitet med den start 11'er - det hele falder tilbage på Zidane, det kommer vi bare ikke uden om. 1 til ham i karakter.
I know min ven, det var et nod til Zidanes sædvanlige undskyldning, altså "intensiteten manglede".
Man fornemmer at Zidane bare skriver folks navne på et whiteboard i en opstilling, og så må spillerne regne resten ud selv. Hvilket de tydeligvis ikke er i stand til.
DC19
Sahinovic skrev: Panisk og stresset indsats hele vejen igennem.
Når truppen er reserveholdet, så bliver det jo nærmest stresset fra minut 1. Hvad havde Zidane forventet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu virker det som om vi går målløse fra banen hveranden weekend
longwind skrev: Det var da ikke så længe siden der gik over 50 kampe i streg hvor Real Madrid scorede.
Hvis Benzema ikke scorer er der jo ingen der gør.
Bale som har fået en (i følge nogen) fantastisk sæsonstart har scoret i...1 kamp.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Når truppen er reserveholdet, så bliver det jo nærmest stresset fra minut 1. Hvad havde Zidane forventet.
Det er ikke første gang jeg har siddet med følelsen, hver kamp er jo nærmest liv eller død. Vi har ikke haft mange som den FC Barcelona havde idag, hvor man har en stille og rolig dag på kontoret.
Florentino Pérez
Ramos4 skrev:
longwind skrev: Det var da ikke så længe siden der gik over 50 kampe i streg hvor Real Madrid scorede.
Hvis Benzema ikke scorer er der jo ingen der gør.
Bale som har fået en (i følge nogen) fantastisk sæsonstart har scoret i...1 kamp.
I sandhed også et af de mærkeligste talking points på det her forum.
DC19
Sahinovic skrev:
Ramos4 skrev:
Det er ikke første gang jeg har siddet med følelsen, hver kamp er jo nærmest liv eller død. Vi har ikke haft mange som den FC Barcelona havde idag, hvor man har en stille og rolig dag på kontoret.
Man ved allerede inden en kamp at....vi kan tabe alle kampe.