Truppen mod Mallorca
Bismo skrev:
Kiwes skrev: Godt sparket ind - men Odrizola viser igen at han ikke kan finde ud af at forsvare, men må da aldrig få lov til at trække ind i banen.
Er mere irriteret på James, som bare lunter langsomt tilbage.
Til gengæld lægger han nogle sindssyge gode afleveringer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo skrev: Strive ffs
TV2 Sport har samme problem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og nu sejler Strive også, herregud.
Florentino Pérez
Realex skrev: Jeg har aldrig oplevet en offensiv spiller fra Real Madrid, som er dårligere til at afslutte end Vinicius! En U11 spiller sparker bedre til en bold. Hvordan kan man have spillet fodbold i hele sit liv, og have en så elendig sparketeknik? Jeg begriber det ikke.
Det er komisk... hans karriere står og falder ved hans evne til at forbedre sin sparketeknik. Han bør udlejes i et par sæsoner, så kan rodrygo eventuelt overtage vinicius rolle i truppen, og så må vi se om vinicius har lært at afslutte når han vender tilbage.
Sahinovic skrev: Hver kamp er en finale, og så vælger Zidane at stille med Isco fremfor Valverde, der i forrige kamp leverede sin bedste præstation i Real Madrid? Jeg ved ikke om det har været pga. landsholdspause, eller der har været skader, men hvis dette ikke er tilfældet, så kan jeg slet ikke forstå denne beslutning.
Han har spillet 2X 90 minutter for Uruguay og rejst langt. Giver god mening at hvile ham. At vi så ikke har andre alternativer er så en helt anden sag. Vi er dybt afhængige af Casemiro og Valverde.
Bismo skrev:
Sahinovic skrev: Hver kamp er en finale, og så vælger Zidane at stille med Isco fremfor Valverde, der i forrige kamp leverede sin bedste præstation i Real Madrid? Jeg ved ikke om det har været pga. landsholdspause, eller der har været skader, men hvis dette ikke er tilfældet, så kan jeg slet ikke forstå denne beslutning.
Han har spillet 2X 90 minutter for Uruguay og rejst langt. Giver god mening at hvile ham. At vi så ikke har andre alternativer er så en helt anden sag. Vi er dybt afhængige af Casemiro og Valverde.
Jojo, men der er vel ingen storklubber i verden der stiller 11 reserver efter landskampspausen. Det må da være muligt at kunne stille et hold. Jeg kan ikke fatte at vi 1) har så mange skader 2) derudover også har så stort behov for at spare spillere hele tiden. Hvad fanden foregår der.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Bismo skrev:
Jojo, men der er vel ingen storklubber i verden der stiller 11 reserver efter landskampspausen. Det må da være muligt at kunne stille et hold. Jeg kan ikke fatte at vi 1) har så mange skader 2) derudover også har så stort behov for at spare spillere hele tiden. Hvad fanden foregår der.
God pointe. Zidane roterer alt for meget. Det bidrager ikke lige frem til stabilitet og kontinuitet i vores spil.