Truppen mod Mallorca

6 år 9 måneder siden #37 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen mod Mallorca

Kiwes skrev: Spare spillere er én ting og så det Zidane har gang i er noget helt andet. Forhåbentlig lærer han det efter denne kamp at man ikke kan spille med sådan et midtbane. Og desværre ser det heller ikke ud til at Benz og Jovic kombinationen fungerer.

Lidt svært at sige noget om angrebet når midtbanespiller fungerer så dårligt synes jeg. Det går så forbandet langsomt
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #38 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
Isco har forvaltet sit talent helt forfærdeligt ringe. Sørgelig stand han er i.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #39 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca
Valverde ind for Isco og Rodrygo ind for Jovic fra starten af 2. halvleg! Vinicius er lort men ja...tror det bedre med Jovic ud.

Enten undervurderer Zidane totalt Mallorca eller så har han alt for meget tiltro til vores spillere..
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Kiwes.

6 år 9 måneder siden #40 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen mod Mallorca

Kiwes skrev: Valverde ind for Isco og Rodrygo ind for Jovic fra starten af 2. halvleg! Vinicius er lort men ja...tror det bedre med Jovic ud.

Fuldstændig enig

6 år 9 måneder siden #41 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Mallorca
Benzema er også nødt til at falde ned i banen, ellers fungere vores spil ikke. Jeg ved ikke om Zidane har givet ham disse instrukser inden kampen, men det er lang tid siden jeg har set ham indgå så minimalt i spillet som tilfældet er idag.

Jeg synes ikke rigtigt jeg kan udpege en spiller der ligefrem har været elendig, med undtagelse af Vincius der i stedet for at spille Jović helt fri vælger at aflevere den ud til et målspark, en afslutning kan man ihverfald ikke kategorisere det som.

Ind med Valverde stedet for Isco, det giver forhåbentligt noget ro på midtbanen og så kan vi stille og rolig bygge noget op igennem Benzema.

Florentino Pérez

6 år 9 måneder siden #42 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Mallorca
Hel igennem lorte 1.halveg.

Jovic er fucking ringe. Send ham til Castilla.

Vincious kan bare ikke afslutte. Det er som om han mister balancen når han skal afslutte.

isco bidrager ikke med noget som helst.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved madrid2000.

6 år 9 måneder siden #43 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen mod Mallorca
Nøj hvor man kan være bitter over tabet af CR7. Den mand bliver ved med enten at score eller skabe plads til de andre til at score.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

6 år 9 måneder siden #44 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca
Der jo ingen der kan finde ud af at slå den sidste aflevering til målet....kan nu igang altså!
Zidane..skal vi til at igang med de indskiftninger?
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Kiwes.

6 år 9 måneder siden #45 af Ramos4
Godt spark, Ramos.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 9 måneder siden #46 af Ramos4
Det er jo tydeligt at spillerne bare trives med de konstante udskiftninger og opstillinger. De ved PRÆCIS hvad de skal og virker slet ikke til at løbe rundt som hovedløse kyllinger.

6 år 9 måneder siden #47 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev: Det er jo tydeligt at spillerne bare trives med de konstante udskiftninger og opstillinger. De ved PRÆCIS hvad de skal og virker slet ikke til at løbe rundt som hovedløse kyllinger.

Det er også MEGET tydeligt, at nogle af spillerne ikke har niveauet til Real Madrid..

6 år 9 måneder siden #48 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen mod Mallorca
Jeg har spillet overfor overvægtige serie 5 spillere med alkohol-ånde søndag formiddag, som jeg fornemmer ville være farligere end Jovic i det her angreb.

Mourinho sagde om Benzema at det var som at gå på jagt med en kat. Jeg gad vide hvad Mourinho ville sige om Jovic.

DC19

Leveret af Kunena Forum