Truppen mod Mallorca

1 måned 3 uger siden #109 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca

Real Madrid1 skrev: Jeg tror alle er til salg hvis man bare betale det rette pris og men går all in.

Hvis man betaler den rette pris betyder det, at man kun kan købe 1 spiller per vindue pga. FFP.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #110 af Ramos4

Kiwes skrev: 2 klasse signings kan ændre meget. En midtbane spiller og en højrekant. Nu må vi se hvordan Kroos klarer sæsonen ud, men Modric er fortid i min bog. Bale er altid skadet og meget svingende i niveau.

Njah, enig som sådan, men det ændrer ikke på at vi intet koncept har og Zidane roterer med opstilinger og spillere som vinden blæser. Læg dertil fem-seks skader af gangen. Vi får aldrig et koncept med Zidane ved roret, det tror jeg alle kan se nu. Vi kan da vinde en titel eller to med forstærkninger, men der skal en ny træner til, det er klart.

Havde Zidane fået sin Pogba, så havde vi jo ikke spillet en skid bedre hverken i aften, mod Brügge eller de seneste mange år.

Sue me.

1 måned 3 uger siden #111 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev: 2 klasse signings kan ændre meget. En midtbane spiller og en højrekant. Nu må vi se hvordan Kroos klarer sæsonen ud, men Modric er fortid i min bog. Bale er altid skadet og meget svingende i niveau.

Njah, enig som sådan, men det ændrer ikke på at vi intet koncept har og Zidane roterer med opstilinger og spillere som vinden blæser. Læg dertil fem-seks skader af gangen. Vi får aldrig et koncept med Zidane ved roret, det tror jeg alle kan se nu. Vi kan da vinde en titel eller to med forstærkninger, men der skal en ny træner til, det er klart.

Havde Zidane fået sin Pogba, så havde vi jo ikke spillet en skid bedre hverken i aften, mod Brügge eller de seneste mange år.

Vi kan hurtigt blive enig om at Zidane ikke er manden der kan få os tilbage på sporet. Han kan ikke være meget fra at have den dårligste statistik som Real træner siden han har taget over.
Når jeg tænker lidt over det, så tror jeg egentligt at det er de hold der roterer mindst der oftest løber med liga titlen - måske jeg tager fejl. Barca og Liverpool roterer ikke meget, lidt usikker på City.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.

1 måned 3 uger siden #112 af Ramos4

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev:

Vi kan hurtigt blive enig om at Zidane ikke er manden der kan få os tilbage på sporet. Han kan ikke være meget fra at have den dårligste statistik som Real træner siden han har taget over.
Når jeg tænker lidt over det, så tror jeg egentligt at det er de hold der roterer mindst der oftest løber med liga titlen - måske jeg tager fejl. Barca og Liverpool roterer ikke meget, lidt usikker på City.

Liverpool vandt CL og pretty much også ligaen sidste år på at rotere 12-14 spillere. Barca har vundet to trebler med 11 gode spillere + en masse lort. Det er kun os der har en trup der ikke kan spille to kampe om ugen. Det giver ingen mening.

Sue me.

1 måned 3 uger siden #113 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev:

Liverpool vandt CL og pretty much også ligaen sidste år på at rotere 12-14 spillere. Barca har vundet to trebler med 11 gode spillere + en masse lort. Det er kun os der har en trup der ikke kan spille to kampe om ugen. Det giver ingen mening.

Jeg tror det handler om at Zidane har ALT jeg siger ALT for meget tillid til vores reserver. Her tænker jeg specielt Odriozola og Isco. Spil nu bare Carvajal og Valverde, det sku ikke så svært. Jeg tror ærligt at jeg er en af de personer på forumet der er mest kritisk overfor Odriozola - jeg kan simpelthen ikke fordrage forsvarsspillere der ikke kan forsvare.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.

1 måned 3 uger siden #114 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen mod Mallorca
Kampen igår er et rigtig godt bevis på hvorfor vi ikke vinder noget som helst i den her sæson. Endnu engang kommer Barca til at bade sig igennem La Liga fordi Real og Atletico simpelthen bare ikke er gode nok. Det er sørgeligt! Det er efterhånden samme følelse man sidder med enden hver kamp. Man er aldrig sikker på om det bliver en dreng eller pige. Er der intensitet idag, nååh heller ikke idag. Utroligt man ikke engang kan score et sølle mål mod så dårlig en modstander.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, El Siete

1 måned 3 uger siden #115 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca
Kampen igår beviste det jeg frygtede. Spillere som bare ikke er gode nok. Det er pisse uheldigt med alle de skader, og jeg synes det er svært at give Zidane skylden for noget som helst. Hazard er mere end lovligt undskyldt for ikke at deltage, og hvis der er småproblemer med Carvajal, så skal han selvfølgelig også spares, ellers er det jo samtlige reserver som underpræstere.
Isco er ren fyld i truppen. Han har det bare ikke længere, men udgør stadig via sin alsidighed en god bredde, men som absolut sidste mandat i truppen, som nærmest kun skal spilles i Cdr kampe, hvis han vil blive.
James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Vinicius er nu kommet til et punkt, hvor det bare ikke er nok, at udfordre fantastisk, hvis han så i sekundet efter træffer endnu en elendig beslutning. Det er bare ikke godt nok, og hans utrolig gode gennembrudsstyrke er nok så ligegyldigt, hvis han alligevel vælger af afslutte med hælen, fordi den manglende skudteknik ikke er der, eller hans overblik ikke er stort nok til, at se han i stedet for at afslutte ud til indkast kan spille en helt fri Jovic foran mål.
Jovic trækker Benzema ned. Han tager det bevægelsesrum fra ham, og det er fair, hvis han så tilbyder holdet noget andet, men det andet var forfærdeligt ringe, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille mere end han gør. Han er simpelthen bare ikke god nok endnu, og han gør det langt sværere for Benzema at bevæge sig rundt, og gøre hvad han er bedst til. De sidste små afleveringer så vi også igår manglede hele tiden.

Så er der Militao, som er mere ustabil end hvad godt er. Han spiller helt igennem forfærdeligt igår, og han mangler stadig meget endnu. Hans timing er elendig, og alt for ofte begår han frispark på grund af hans timing.

Jeg synes Zidane spiller det hold som skal spilles. Man kunne i bagklogskabens lys spille Valverde i stedet for Jovic for balancens skyld, men når Odriozola begår børnefejl og bakker helt ind i feltet, og viser ham den forkerte vej, så skal det jo gå galt.
Synes generelt der er stor forbedring at sporer, men børnesygdommene bliver jo ved med at være der uanset træner, så længe man spiller med de samme spillere.
Igår fandt vi desværre ud af, at for mange breddespillere spillere bare ikke er der når der er brug for det. Det er netop også det Zidane selv siger. Vi kan ikke gardere os imod, at 4-5 stamspillere bliver skadet, men vi kan og skal forvente mere af de spillere, som der er snak om skal spilles fast. Her tænker jeg specifikt på Vinicius og James, som i den grad skuffede mig.

Mit største problem med holdet er faktisk, at vi har så mange kreative spillere på banen samtidig, men at de bare ikke formår at kombinere sammen og skabe nogen chancer, eller bare overtalssituationer. Det er derfor jeg altid har været så vild med Casemiro, Modric og Kroos trioen. Ja, den midtbane er statisk af helvedes til, men de formår at holdet trykket og kombinere centralt på banen, som er så vigtigt, og specielt i opgør som igår, hvor det er top imod bund. Så må det kreative og dynamikken komme fra de 3 forreste, men James og Isco fejler big time. De får slet ikke fundet hinanden, og holdet begynder igen at spille de paniske lange bolde, selvom der mangler en halv time af kampen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Macon, ElMadrid, Kroos

1 måned 3 uger siden #116 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Truppen mod Mallorca
Bum så forsvandt forspringet på 4 point til Barcelona.. det er bare konsekvensen af de manglende kvalitets indkøb de sidste par sæsoner, længere er den ikke!
Måske meget heldigt El Clasico blev udskudt, det kunne have blevet rigtig pinligt..

1 måned 3 uger siden #117 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev: James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Jeg synes James spillede en god kamp i går og han havde i hvert fald to verdensklasse afleveringer som jeg ikke kan forestille mig andre i truppen lave; 1) den hvor han sender Vinicius afsted i dybden med en perfekt stikning og 2) den hvor Benz smider den på overliggeren. Begge chancer skaber han ud af ingenting og der skulle have været mål på dem begge. Det er præcis sådan nogle kreative genialiteter vi har manglet specielt sidste år. Derudover tog han mange gode dødbold, lagde mange gode indlæg (som vi også har sukket efter) og gik fint med i spillet ifht at de andre oppe foran var komplet shit igen i går. Jeg kan ikke forstå hans lave karakter og den kradse kritik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, longwind

1 måned 3 uger siden #118 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev: Kampen igår beviste det jeg frygtede. Spillere som bare ikke er gode nok. Det er pisse uheldigt med alle de skader, og jeg synes det er svært at give Zidane skylden for noget som helst. Hazard er mere end lovligt undskyldt for ikke at deltage, og hvis der er småproblemer med Carvajal, så skal han selvfølgelig også spares, ellers er det jo samtlige reserver som underpræstere.
Isco er ren fyld i truppen. Han har det bare ikke længere, men udgør stadig via sin alsidighed en god bredde, men som absolut sidste mandat i truppen, som nærmest kun skal spilles i Cdr kampe, hvis han vil blive.
James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Vinicius er nu kommet til et punkt, hvor det bare ikke er nok, at udfordre fantastisk, hvis han så i sekundet efter træffer endnu en elendig beslutning. Det er bare ikke godt nok, og hans utrolig gode gennembrudsstyrke er nok så ligegyldigt, hvis han alligevel vælger af afslutte med hælen, fordi den manglende skudteknik ikke er der, eller hans overblik ikke er stort nok til, at se han i stedet for at afslutte ud til indkast kan spille en helt fri Jovic foran mål.
Jovic trækker Benzema ned. Han tager det bevægelsesrum fra ham, og det er fair, hvis han så tilbyder holdet noget andet, men det andet var forfærdeligt ringe, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille mere end han gør. Han er simpelthen bare ikke god nok endnu, og han gør det langt sværere for Benzema at bevæge sig rundt, og gøre hvad han er bedst til. De sidste små afleveringer så vi også igår manglede hele tiden.

Så er der Militao, som er mere ustabil end hvad godt er. Han spiller helt igennem forfærdeligt igår, og han mangler stadig meget endnu. Hans timing er elendig, og alt for ofte begår han frispark på grund af hans timing.

Jeg synes Zidane spiller det hold som skal spilles. Man kunne i bagklogskabens lys spille Valverde i stedet for Jovic for balancens skyld, men når Odriozola begår børnefejl og bakker helt ind i feltet, og viser ham den forkerte vej, så skal det jo gå galt.
Synes generelt der er stor forbedring at sporer, men børnesygdommene bliver jo ved med at være der uanset træner, så længe man spiller med de samme spillere.
Igår fandt vi desværre ud af, at for mange breddespillere spillere bare ikke er der når der er brug for det. Det er netop også det Zidane selv siger. Vi kan ikke gardere os imod, at 4-5 stamspillere bliver skadet, men vi kan og skal forvente mere af de spillere, som der er snak om skal spilles fast. Her tænker jeg specifikt på Vinicius og James, som i den grad skuffede mig.

Mit største problem med holdet er faktisk, at vi har så mange kreative spillere på banen samtidig, men at de bare ikke formår at kombinere sammen og skabe nogen chancer, eller bare overtalssituationer. Det er derfor jeg altid har været så vild med Casemiro, Modric og Kroos trioen. Ja, den midtbane er statisk af helvedes til, men de formår at holdet trykket og kombinere centralt på banen, som er så vigtigt, og specielt i opgør som igår, hvor det er top imod bund. Så må det kreative og dynamikken komme fra de 3 forreste, men James og Isco fejler big time. De får slet ikke fundet hinanden, og holdet begynder igen at spille de paniske lange bolde, selvom der mangler en halv time af kampen.

Jeg er rørende enig. Zidane er muligvis hverken nogen stor taktikker eller koncept-mand, men han kan jo ikke klandres for, at reservespillerne er så ringe, sløsede og uengagerede, når de endelig får den chance de hver i sær har tryglet ham om. Både opstillingen og pause til udvalgte spillere var OK set i lyset af, at top-holdet møder bundholdet. De SKAL jo kunne køre Mallorca rundt på røv og albuer.

Den her sæson blev vingeskudt i sommers da man ikke gav Zidane hverken de spillere han ønskede eller den oprydning der var brug for med afsked til; James, Isco, Bale, Diaz mfl. Det er jo ikke til at vide hvilket hold vi kunne have haft, med top-motiverede spillere, var det lykkedes at afhænde disse spillere...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, Cristiano7

1 måned 3 uger siden #119 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca

Jonas skrev:

Dios skrev: James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Jeg synes James spillede en god kamp i går og han havde i hvert fald to verdensklasse afleveringer som jeg ikke kan forestille mig andre i truppen lave; 1) den hvor han sender Vinicius afsted i dybden med en perfekt stikning og 2) den hvor Benz smider den på overliggeren. Begge chancer skaber han ud af ingenting og der skulle have været mål på dem begge. Det er præcis sådan nogle kreative genialiteter vi har manglet specielt sidste år. Derudover tog han mange gode dødbold, lagde mange gode indlæg (som vi også har sukket efter) og gik fint med i spillet ifht at de andre oppe foran var komplet shit igen i går. Jeg kan ikke forstå hans lave karakter og den kradse kritik.

Men er det nok? Jeg tager ingenting for de 2 afleveringer, for de var helt klart verdensklasse, men hvorfor fanden står han så dybt som vores 10'er? Jeg mangler kontinuerlig dominans! Og det har jeg gjort altid. De type spillere, som fuldstændig sætter sit aftryk på kampen, og styrer den med hård hånd. James er i samme kategori som Bale, og faktisk også Ronaldo, selvom der er enorm kvalitetsforskel imellem de 2 første og den sidste, men det der med, at være væk i 89 min. og så dukke op i sidste minut. Bevares, så sikre det point, men det er også de spilleres skyld, at resultatet stadig ikke er i hus, hvis du forstår mig?
Jeg bryder mig ikke om det, og det frustrere mig inderligt, at vi har så mange spillere, som er så skide ustabile. Ser vi mod Barcelona, så har de haft de modsatte spillere end os. Altså spillere, som bare levere spillemæssigt på banen, og så behøver man ikke at være så skide kynisk, fordi chancerne bare bliver skabt konsekvent. I Real er det desværre omvendt, hvor man ingen rigtige veletablerede angreb skaber, og når den ene chance så bliver skabt, så skal der være 100% træfhed, som kun Ronaldo kan levere.

James skuffer mig igen på det spillemæssige. Om det er uretfærdigt ved jeg ikke, men der kommer bare ikke nok dominans, som gør holdet bedre fra hans side af. Han sætter sig ikke igennem, og sørger for, at Real kan holde det offensive pres. Benzema prøvede som eneste mand fra det 60'ende til 75'ende minut, men faldt så igen ud efter holdet panikkede, og James lå som wingback og høvlede den ene bold ind i feltet efter den anden.

Hvis jeg husker tilbage til James gode tider i Real, så lå han centralt omkring feltet. Han bankede kasser ind, og var generelt farlig. Han var ikke dominerende på spillet, men var konstant farlig omkring feltet. Igår spillede han norsk wingback, og selvfølgelig skal der komme et par gudebolde, men i mine øjne er det kritisabelt, hvis man som offensiv midtbanespiller skal roses for, at slå lange afleveringer på næsten egen banehalvdel. Halvlegen imod Levante, hvor han er omkring feltet, og ligger den smukt af til Benzema manglede vi går. Derfor får han helt fortjent 1 af mig ligesom stort set samtlige fra holdet gjorde igår.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 3 uger siden #120 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen mod Mallorca
Og hvis kampen ikke var deprimerende nok i sig selv, kunne man heller ikke undgå at tage notits af, hvor dårlig Kubo var da han også fik chancen for et indhop. Han var vel nærmest Mallorcas mest ufarlige spiller og hans eneste aftryk var reelt at pisse et par chancer væk.. Skuffende hvis hans talent heller ikke står distancen. Vi må sgu da snart udklække et eller andet med alle de lodder i tombolaen..
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.