Truppen mod Mallorca
Bismo skrev:
Kiwes skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.
Hverken Lope eller Poch er wildcard trænere.. Lope havde succes med det spanske landshold. Poch har udrettet mirakler med Tottenham på trods af de sindsyge begrænsninger, han har måttet arbejde med.
Klopp er min klare favorit, men han ender nok aldrig i Madrid pga. hans personlighed og stil, som jeg egentlig godt kan li, men som bare ikke passer ind i Madrids image.. vores ledelse går meget op i den slags.
Det gør jeg også. Nej tak til Klopp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
longwind skrev: Hvad kan man tage med fra det her?
Uacceptabelt ringe taktisk indsats af Zidane. I min optik står det totalt klart at han må og skal ud. Der er ingen gameplan og spillerne virker meget rådvilde. Det fungerede dengang de fleste spillere kunne huske Ancelottis spillestil, men de er altså mestendels væk nu.
Følgende spillere har ikke niveauet til Real Madrid:
- Odriozola (Forstår ikke hvad man har set i ham, vil til enhver tid hellere have Nacho på en back)
- Vinicius (Nogen vil sige at han er ung og det er for tidligt at dømme ham ude, men han har helt enorme begrænsninger i sit spil)
- Isco (Han må efterhånden snart stå i ordbogen som definitionen på at være washed up)
James og Jovic har potentiale til mere, men bliver fuldstændig eksluderet af det taktiske setup der simpelthen ikke tillader kombinationsspil.
Det er skandaløst, at han endnu ikke har prøvet Militao er som højreback.. En position som han eftersigende er ret god i.
*tigge
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hent Mou tilbage ... Eller prøv Allegri.
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Bismo skrev:
Kiwes skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.
Hverken Lope eller Poch er wildcard trænere.. Lope havde succes med det spanske landshold. Poch har udrettet mirakler med Tottenham på trods af de sindsyge begrænsninger, han har måttet arbejde med.
Klopp er min klare favorit, men han ender nok aldrig i Madrid pga. hans personlighed og stil, som jeg egentlig godt kan li, men som bare ikke passer ind i Madrids image.. vores ledelse går meget op i den slags.
Det gør jeg også. Nej tak til Klopp.
Han er ikke den "raffinerede" type, som ledelsen foretrækker, men hans evner som træner kan slet ikke betvivles..
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Real Madrid1 skrev: Vi er verdens største klub køb nu bare nu de stor stjerner og lad det koste hvad det vil.
De er oftest bare ikke til salg pt.
Der går år før vi vinder noget igen, men måske Copa del Rey er muligt.
Der mangler simpelthen kvalitet på dette hold, selv med de skadede spillere på holdet.
Zidanes manglende taktiske evner.
Mangel på udskiftning i truppen i mange år.
En præsident der topstyrer alting.
En fysisk stab og/eller Sanitas der sejler rundt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-