Truppen mod Mallorca

6 år 9 måneder siden #97 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Mallorca

Bismo skrev:

Kiwes skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.

Hverken Lope eller Poch er wildcard trænere.. Lope havde succes med det spanske landshold. Poch har udrettet mirakler med Tottenham på trods af de sindsyge begrænsninger, han har måttet arbejde med.

Klopp er min klare favorit, men han ender nok aldrig i Madrid pga. hans personlighed og stil, som jeg egentlig godt kan li, men som bare ikke passer ind i Madrids image.. vores ledelse går meget op i den slags.

Det gør jeg også. Nej tak til Klopp.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #98 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen mod Mallorca

longwind skrev: Hvad kan man tage med fra det her?

Uacceptabelt ringe taktisk indsats af Zidane. I min optik står det totalt klart at han må og skal ud. Der er ingen gameplan og spillerne virker meget rådvilde. Det fungerede dengang de fleste spillere kunne huske Ancelottis spillestil, men de er altså mestendels væk nu.

Følgende spillere har ikke niveauet til Real Madrid:
- Odriozola (Forstår ikke hvad man har set i ham, vil til enhver tid hellere have Nacho på en back)
- Vinicius (Nogen vil sige at han er ung og det er for tidligt at dømme ham ude, men han har helt enorme begrænsninger i sit spil)
- Isco (Han må efterhånden snart stå i ordbogen som definitionen på at være washed up)

James og Jovic har potentiale til mere, men bliver fuldstændig eksluderet af det taktiske setup der simpelthen ikke tillader kombinationsspil.

Det er skandaløst, at han endnu ikke har prøvet Militao er som højreback.. En position som han eftersigende er ret god i.

6 år 9 måneder siden #99 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
Så længe Perez er præsident kan vi godt glemme at få en træner, der får magten. Selv efter han måtte tikke Zidane om at komme tilbage, fornemmer man at de er uenige i spillerkøb. Vi får aldrig bygget et projekt op med Perez som præsident. Hvis Klopp har et par dårlige kampe så ryger han, der er ingen tålmodighed. Lopetegui havde fortjent meget bedre. Han fik en trup uden mulighed for at præge den, det var jo en joke.

*tigge

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

6 år 9 måneder siden #100 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen mod Mallorca
Man kan sige meget om spillerne i truppen, men der kan da umuligt være nogen der tror, at de ikke kan spille bedre. Zidane er i gang med sin fjerde sæson i klubben, og i al den tid, har spillet kun været godt i 4-5 måneders tid. Resten af tiden har det været det rene omgang møg, selv når vi havde Ronaldo. Der er aldrig balance mellem kæderne, og holdet spiller hverken godt defensivt eller offensivt.

Hent Mou tilbage ... Eller prøv Allegri.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Bismo, mohbar, Jonas, Fondo_Sur, Ramos4

6 år 9 måneder siden #101 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Truppen mod Mallorca
Og han må gerne tage Harry kane med så kan de for jovic

6 år 9 måneder siden #102 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen mod Mallorca

Fondo_Sur skrev:

Bismo skrev:

Kiwes skrev: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi stoppede med at ansætte wildcard trænere fx Lopen, Solari og egentlig også Poch.. Desværre kan vi nok ikke få en Klopp eller Guardiola type.

Hverken Lope eller Poch er wildcard trænere.. Lope havde succes med det spanske landshold. Poch har udrettet mirakler med Tottenham på trods af de sindsyge begrænsninger, han har måttet arbejde med.

Klopp er min klare favorit, men han ender nok aldrig i Madrid pga. hans personlighed og stil, som jeg egentlig godt kan li, men som bare ikke passer ind i Madrids image.. vores ledelse går meget op i den slags.

Det gør jeg også. Nej tak til Klopp.

Han er ikke den "raffinerede" type, som ledelsen foretrækker, men hans evner som træner kan slet ikke betvivles..

6 år 9 måneder siden #103 af Real Madrid1
Jeg er træt af real hele tiden skal købe unge spiller som vil måske blive go om fem år. Vi er verdens største klub køb nu bare nu de stor stjerner og lad det koste hvad det vil.

6 år 9 måneder siden #104 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Mallorca

Real Madrid1 skrev: Vi er verdens største klub køb nu bare nu de stor stjerner og lad det koste hvad det vil.

De er oftest bare ikke til salg pt.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 år 9 måneder siden #105 af Macon
Besvaret af Macon på emne Truppen mod Mallorca
Puha.

Der går år før vi vinder noget igen, men måske Copa del Rey er muligt.

Der mangler simpelthen kvalitet på dette hold, selv med de skadede spillere på holdet.

6 år 9 måneder siden #106 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca
Der er desværre så mange ting i det her.

Zidanes manglende taktiske evner.
Mangel på udskiftning i truppen i mange år.
En præsident der topstyrer alting.
En fysisk stab og/eller Sanitas der sejler rundt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #107 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod Mallorca
2 klasse signings kan ændre meget. En midtbane spiller og en højrekant. Nu må vi se hvordan Kroos klarer sæsonen ud, men Modric er fortid i min bog. Bale er altid skadet og meget svingende i niveau.

6 år 9 måneder siden #108 af Real Madrid1
Jeg tror alle er til salg hvis man bare betale det rette pris og men går all in.

Leveret af Kunena Forum