Mourinho: FIFA snød med afstemning
Dios skrev: Var det ikke nogenlunde samme situation, da Messi tilfældigvis igen igen vandt ballon d'or?.
Man har da i hvert fald hørt om flere tilfælde af stemme-controllers, som ikke kunne stemme på bestemte personer, men "insisterede" på at afgive sin stemme til een bestemt kandidat... Ligesom med Pandev.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Fuck, nu bliver det sjovt, det her:
FIFA har netop offentliggjort, at Pandev stemte på VdB, Mancini og Klopp og altså slet ikke på Mourinho.
futbol.as.com/futbol/2013/03/21/champion...63871078_799639.html
Særligt det sidste afsnit skal nok kunne lede til yderligere underholdning. FIFA kan da umuligt være villig til at fremlægge det underskrevne eksemplar af Makedoniens stemmeafgivelse, hvis ikke det bakker dem op, så Pandev kan da hurtigt skulle til at komme på opfindomme forklaringer.
- Santi
- Gæst
-
Selvfølgelig snyder FIFA da ikke med stemmerne i år 2013. Det ville da give kæmpe bagslag og ville for evigt stemple dem som korrupte - og dermed gøre Ballon d'or prisen værdiløs
Mourinho dukker op igen til prisuddelingen når han har vundet CL og dermed er 90 % sikker på at vinde titlen. Indtil da vil han finde på undskyldninger, som at hans hold har en "vigtig" pokalkamp mod et segunda-hold 14 dage efter, som kræver hans fulde koncentration og minutiøs forberedelse (samtidig med at han selvfølgelig er nødt til at følge hans søns fodboldtræning)
Den mand er så patetisk og smålig - og vil ikke anerkende andre end ham selv og hans egne spillere
Storken skrev:
Dios skrev: Var det ikke nogenlunde samme situation, da Messi tilfældigvis igen igen vandt ballon d'or?.
Jo, Mourinho tudede også dengang ;-)
Det gjorde alle fodboldsagkyndige ;)
Hvis det var lovligt og spise mennesker, så ville Messi faktisk være fredet :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
M_linding skrev:
Man har da i hvert fald hørt om flere tilfælde af stemme-controllers, som ikke kunne stemme på bestemte personer, men "insisterede" på at afgive sin stemme til een bestemt kandidat... Ligesom med Pandev.
Der var nemlig rigtig mange, men havde jeg selv stået i sådan en situation, så havde jeg da gjort alt for at komme til bunds med det
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Pandev STEMTE på Mourinho. Fifa ændrede stemmerne til fordel for del Bosque, for at være 100 procent sikre på at det er ham der vinder prisen. Efter optællingen af stemmerne, så finder de ligepludselig ud af at del Bosque var alligevel en klar vinder, men ÅH NEJ! HVAD SKAL VI DOG GØRE MED DE MANIPULEREDE STEMMER? hmmmmm ikke noget! Da vi, for det første er for dovne, og for det andet så har vi glemt hvilken personers stemmer vi har pillet ved - De krydser fingre for at ingen finder ud af det.
- The end.
Ej. Mon ikke det bare er Pandev der ikke forventede Mourinho ville gøre et stort nummer ud af det??
Personligt håber jeg dog der har været fusk, bare for sjovs skyld. Og også for at devaluere Fifas priser :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Dios skrev:
M_linding skrev:
Der var nemlig rigtig mange, men havde jeg selv stået i sådan en situation, så havde jeg da gjort alt for at komme til bunds med det
Snakker om de fake-citater, der har floreret på FB og bold.dk?
Uefa er ren
Meeen det var Rolf jo også....
Storken skrev: Jeg stiller mig dog uforstående overfor, hvorfor Mourinho føler sig nødsaget til at skabe postyr her 2½ måned efter. Når han i første omgang valgte at forholde sig stille, så er det mangel på klasse at ændre den praksis et stykke tid efter.
Sådan er det jo altid med Mourinho.
Han får alt til at handle om ham, og nu i en tid hvor holdet egentlig ikke har brug for at få taget presset af sig?
Jeg kan på ingen måde se hvorfor Mourinho gør det her. Men jeg vil virkelig gerne høre nogle bud?
Mathiaska skrev: (...)Han får alt til at handle om ham, og nu i en tid hvor holdet egentlig ikke har brug for at få taget presset af sig?
Jeg giver sjældent meget for de evige teorier om at fjerne presset fra spillerne ved brug af pressen. Tværtimod, enhver RM spiller der kommer i nærheden af en mikrofon i disse dage vil jo blive spurgt til Mourinhos udtalelser og der er ikke rigtig nogen nemme svar, der ikke risikerer at fornærme enten Mou, landstræner eller forbund.
Min bedste bud på hans adfærd pt., muligvis en lille bitte smule inspireret af hans paranoide tankegang, er at han ønsker at forlade Madrid og Spanien som en martyr, så han gør sit bedste for at udstille sig selv som det evige offer. Måske det virker i visse kredse?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.