Mourinho: FIFA snød med afstemning
Siempre Madrid skrev: Eller er det simpelthen bare hans natur - på godt og ondt - at når han bliver spurgt, så fortæller han rent fra hjertet hvad han mener - helt uden omsvøb.
Hvis der kan stilles krav til spillernes udtalelser til pressen, så kan der også stilles krav til ham. Han får en alt for høj løn til at kunne tillade sig at sige alt hvad der ligger ham på hjertet uden at overveje implikationerne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pandev puster til ilden igen.
Fint nok hvis men siger ikke taler sandt med han stemte Mourinho. Men at sige han ikke kender sin underskrift?
- zgtaf
- Gæst
-
Jeg forstår ikke, hvorfor Pandev gider risikerer sit omdømme for at please Mou? Selvom de var så gode venner som historierne dikterer, vinder han jo intet ved det.
zgtaf skrev: Han er virkelig på dybt vand nu.
Jeg forstår ikke, hvorfor Pandev gider risikerer sit omdømme for at please Mou? Selvom de var så gode venner som historierne dikterer, vinder han jo intet ved det.
Kan det være fordi, at Pandev har ret?
Meget kan man mene om Mou, men dum er han ikke. Jeg siger ikke at han har ret i sine diskrete anklager - men der er en grund til, at han tror som han tror...
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Eller er det simpelthen bare hans natur - på godt og ondt - at når han bliver spurgt, så fortæller han rent fra hjertet hvad han mener - helt uden omsvøb.
Da prisen blev uddelt var stemmerne ikke blevet offentliggjort endnu (jf. Storken). Derfor kunne Mourinho ikke vide, at der var blevet snydt, og derfor står han og lyver. Hykler.
- zgtaf
- Gæst
-
Min pointe er såmænd bare, at Mou burde være klar over at en sådan udtalelse fra ham vil få ham til at fremstå paranoid og som en dårlig taber, om så det var sandt eller ej. Og nu da FIFA har bevist, at det ikke er sandt, ser det endnu mere utroværdigt ud.
zgtaf skrev: Og nu da FIFA har bevist, at det ikke er sandt, ser det endnu mere utroværdigt ud.
Har de det?;)
Ved ikke hvorfor hele verden er imod Mou, jeg forstår ham fulgt ud. Alt det han siger er der en grund bag. Jeg tror i vil forstå det når en dag alle hyklere bliver taget for groft.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Real-MOU skrev: Mou blev spurgt om han havde fortrudt at ikke møde op til afstemmingen, hans svar var nej da han efterfølgende fik opkald fra folk der sagde de havde stemt på ham men alligevel ikke fik stemmerne. Så der har ikke været noget med Mou har brugt 2 forskellige undskyldninger!
Det er ikke det der står i nyheden. Men det kan selvfølgelig være oversat forkert.
- Selvfølgelig var det en korrekt beslutning (at blive væk, red.). Der var både en, to og tre personer, som ringede til mig og sagde: ”Jeg stemte på dig”, og stemmen så dukkede op hos en anden, så besluttede jeg at blive væk.
ffm.com.mk/reprezentacijaatim/tehnichka-...o-izbra-murinjo-3383
på engelsk: "Football Federation of Macedonia want's to use this opportunity and this statement to present its position on the rumors and speculations that were unfairly targeted towards Macedonia's national football team captain Pandev in the FIFA vote Pandev verbally (on the phone) informed us about his choice in both categories. Mourinho was the choice of the Macedonian captain, and Jose Mourinho was awarded with Pandev’s 5 points however, when completing the questionnaire due to a technical error, without any intention to abuse the choice of Pandev Vicente Del Bosque was chosen and marked as coach who will get the 5 points from Macedonian captain. The next day the questionnaire was sent to FIFA. It is a technical error. It is clear that Pandev gave his vote to Mourinho.
Jeg glæder mig til at hører mere om Real Madrid og mindre om tossen Mou
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- I min optik måske en meget fornuftig løsning:
* Löw kunne bliver et (mere) realistisk bud, da han er færdig med Tyskland efter VM 2014
* Klopp kunne blive et (mere) realistisk bud, da han måske vil have nye udfordringer efter en lang periode i Dortmund
* Villas-Boas bliver et (mere) realistisk bud, da han har vist sit potentiale i Tottenham
* Laudrup bliver et (mere) realistisk bud, da han ikke kan udrette mere med Swansea
* Toril bliver et (mere) realistisk bud, da han har haft en exceptionel sæson med Castilla holdet
Glem Ancelotti, Wenger og gør plads til den nye generation af trænere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista