Mourinho: FIFA snød med afstemning

13 år 3 måneder siden #73 af Real Madrid

Storken skrev:

Real Madrid skrev: Årh Storken for fanden - du er til tider "klassens" irriterende-nørdet-kæledække-type ;)

Tag nu en slapper, der er jo ingen her, der har følt sig krænket af, hvad 'Siempre' skrev. Og det er da helt klart, at man ikke bare skal ignorere sådan en katastrofal fejl, og acceptere det bare fordi "Det vil medføre fejl."

Jeg har lige set Jack Bauer udfolde sig i dag, så det lider jeg muligvis stadig under. Jeg bed dog mærke i én af de ting han sagde.

You can look the other way once, and it's no big deal, except it makes it easier for you to compromise the next time, and pretty soon that's all you're doing; compromising, because that's the way you think things are done. You know those guys I busted? You think they were the bad guys? Because they weren't, they weren't bad guys, they were just like you and me. Except they compromised… once.

Når admin på sitet én enkelt gang går over stregen, så betyder det noget. Det handler ikke om, at Siempre Madrid's udtalelser. Det handler om, at han i et øjeblik ikke kunne skelne mellem rigtig og forkert. Hvis nogle ikke gjorde ham opmærksom på det, så vil han gøre det igen.

You're such a drama queen ;)

Man ja, inden vi ved af det, er Siempre blevet en berygtet kriminel - han har vendt sig til den mørkeside haha. Kan næste se det for mig - inden for et par uger, vil Madridista.dk være påvirket af gothic theme her på sitet ;)

bedroomdesigncatalog.com/wp-content/uplo...ogo-Bedroom-Wall.jpg

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #74 af Siempre Madrid
Tro mig, admin-rollen eller ej, så vil jeg ikke tøve med igen at kalde det for fuldkommen idiotisk at begå sådan en "fejl".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #75 af Storken
Besvaret af Storken på emne Mourinho: FIFA snød med afstemning
Jeg tror, at Siempre Madrid inderst inde ved, at han har begået en fejl. Jeg tror også, at lærte af sin fejl.

Hvis dette ikke er tilfældet, så gjorde jeg forsøget. Og det kan hverken latterliggørelse eller tilsvining gøre om på.

Man skal gøre, hvad man føler er rigtigt her i livet. Uanset konsekvenserne.

God weekend

13 år 3 måneder siden #76 af M_linding
Lad os nu lige holde fødderne på jorden...(!)

Siempre gjorde absolut intet forkert - Så lad os nu komme videre, og få p***** ud af den stakkels flue.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 3 måneder siden #77 af Hugol
Jo strammer jo bedre storken ?

Har valgt at takke af på forum!

• SK_92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #78 af SK_92
Besvaret af SK_92 på emne Mourinho: FIFA snød med afstemning
Jeg kan se, at jeg er gået glip af en del her på det sidste, og derfor er denne besvarelse på nyheden/indlægget ment som et "comeback" .

Hvorvidt Mourinho er en mand vi beundrer eller hader, det er op til hver og en af os.
Men eftersom han er tilknyttet vores klub, og dermed (for en stund) er en Madridista, så viser vi jo vores støtte til ham, som vi gør til selve Madridismoen.

Desværre er spekulationerne omkring UEFA og FIFA så store, at jeg må ærligt indrømme, at jeg INGEN tillid har til dem. Hvordan det kan lade sig gøre at en spiller som Messi, som efter mine bedste overbevisninger blot er Argentinas svar på Dennis Rommedahl, dog med mål i støvlerne, vinder den pris som kendetegner ham som den bedste spiller i fodbold lige nu, det er over al forstand, og under al kritik. Jeg siger absolut ikke at Ronaldo nødvendigvis skal vinde den, men ham og 4-5 andre, er i mine øjne mere værdige.

Og selve debatten omkring "Årets Træner/Verdens bedste træner", den er så lidt mere forenklet.. Der er dygtige og talentfulde trænere, men det er kun de garvede hunde som VDB, Fergie og Mourinho der viser de ægte tegn på en komplet træner med den komplette filosofi. At der så kommer tale om snyd med, det gør desværre bare Uefa og Fifa mere ustabile at se på og høre tale om..

Hvad Pandev egentlig svarede, hvad hans landsholdsforbund siger, og hvad Fifa påstår de har fået.. Det er bare en storm i et glas vand.. Desuden, så må vi jo huske på at Uefa og Fifa (foruden de omdiskuterede slutrunder i fremtiden), stadig menes at have lidt problemer i deres højeste rækker, og i baglandet omkring dem..

Sidst men ikke mindst: At kalde folk for imbecile tåber, når de ikke kan håndtere stemmesedler ordentligt.. Tja det er sgu okay, at løfte papirer, og så gå med dem, det er ikke den største kunst.. I så fald ville rigtig mange arkiver, sekræteriater, og diverse andre "Paper Pushers" rundt omkring i verdenen da sandelig stå i kø til diverse EM, VM og OL.. Og da det ikke lige er sket endnu, så ser jeg intet problem i det. Visse ting må bare ikke ende i kompromis, uanset hvor stor en sejr den ene part kan have eller ej.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #79 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Mourinho: FIFA snød med afstemning

Storken skrev:

Real Madrid skrev: Årh Storken for fanden - du er til tider "klassens" irriterende-nørdet-kæledække-type ;)

Tag nu en slapper, der er jo ingen her, der har følt sig krænket af, hvad 'Siempre' skrev. Og det er da helt klart, at man ikke bare skal ignorere sådan en katastrofal fejl, og acceptere det bare fordi "Det vil medføre fejl."

Jeg har lige set Jack Bauer udfolde sig i dag, så det lider jeg muligvis stadig under. Jeg bed dog mærke i én af de ting han sagde.

You can look the other way once, and it's no big deal, except it makes it easier for you to compromise the next time, and pretty soon that's all you're doing; compromising, because that's the way you think things are done. You know those guys I busted? You think they were the bad guys? Because they weren't, they weren't bad guys, they were just like you and me. Except they compromised… once.

Når admin på sitet én enkelt gang går over stregen, så betyder det noget. Det handler ikke om, at Siempre Madrid's udtalelser. Det handler om, at han i et øjeblik ikke kunne skelne mellem rigtig og forkert. Hvis nogle ikke gjorde ham opmærksom på det, så vil han gøre det igen.

Jeg er helt på fod med Storken her, og jeg holder altså med Real Madrid C.F.! (Jeg skal have C.F. med. en vanesag).

Jeg må sige, at jeg lettere rystet over at en admin ræder frem og siger, at han ikke skal være et forbillede for nogen. Nej, det skal du heller ikke, men du skal vel overholde de retningslinjer, som du selv har været med til at udforme. At du undskylder, at du kalder en person for dum med, at du ikke kunne vide at der "kom en dum forbi" holder jo ikke en meter.

Dette forum har desværre store vanskeligheder med at modtage saglig kritik udefra, og her er det så evendeligt ligegyldigt om det kommer fra en, der holder med F.C. Barcelona, Manchester United eller Aalborg KFUM.

Forummet lægger mere op til at vi alle skal være enige end at dele og gøre plads til hinandens synspunkter, hvilket naturligvis også besværliggøres af usaglige indlæg som det admin fremførte i denne situation. Et indlæg, der udelukkende bygger på admins personlige antagelser om, hvordan verden hænger sammen. Der er ikke skyggen af en indsigtsfuld og sonderet argumentation for de indlæggets påstande, hvorfor forsvaringen af indlægget også bliver umuliggjort. Der er simpelthen ingenting at forsvare.

Der bruges for det første alt for meget krudt på dårlige indlæg, hvor ikke objektive synspunkter og en total mangel på kritisk sans, træder frem i sådan en grad at det til tider er kvalmende. De håbløse forsøg på at forsvare indholdsløse indlæg og modsige kritik bidrager blot til denne kedelige leg. Det, bevirker eksempelvis at jeg, som er en nyoprettet bruger, totalt mister lysten til at gøre brug af forummet.

Hvis vi fk implementeret et mindset, der gik på "Det handler ikke om at få ret, men om at nå frem til sandheden", slap vi for alt det her.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved 10-Tallet.

13 år 3 måneder siden #80 af Hugol
Sk92 du er velkommen til at vise al den støtte du vil til mou, jeg viser min støtte til alt andet end mou. Det er sgu ik sundt at ha en træner som ham i klubben. Han har kun sig selv på sin dagsorden og vil du ik hans vej så er du yt!

13 år 3 måneder siden #81 af NDR
Haha Hugo, tror du en klub som Real Madrid er et sted hvor spillere kan side og stille spørgsmål til trænerens planlægning til en kommende kamp, og skabe sig hvis de ikke får deres vilje!!!. Mourinho er en fantastisk træner som så godt nok også har et svagt punkt, og det er at han tidligere har vist en ikke særlig hensigtsmæssig opførsel, men det er længe siden, og man ser tydligt at der er blevet dresseret lidt på både ham og Pepe "oppefra", og så er det glemt.
Jeg kan stadigvæk huske da Arbeloa, Alonso, samt mange flere sprang om halsen på Mou da Varane scorede mod Barcelona, og det viser at der hersker en positiv ånd på holdet nu, da man fra tidligere havde en fornemmelse af at spaniolerne var utilfredse med "noget"
Hugo, du vil uden tvivl aldrig kunne blive tilfreds med hverken træner eller spillere....resultaterne viser de sidste 2-3 måneder at Real Madrid er et vinder hold. Alle spillere kan have en downperiode, og træneren kan have en downperiode, og hvis man ikke kan lade dem have det uden straks at spekulere på at så skal både den ene og den anden sælges osv....vorherre bevares, så er det tydeligt at folk kun har prøvet sport fra sofaen.
Jeg giver min fulde opbakning til både træner og spillere....det er nu det gælder, og så vil jeg krydse finger for at fansene både iaften og i næste uge vil juble når træner og spillere kommer på banen....opbakning er nøgleordet!!

13 år 3 måneder siden #82 af Hugol
Vi kan faa bedre end mou, længere er den ikke ndr. En træner der i den grad fucker saa meget op resultats mæssigt og spille/form mæssigt som mou har gjort ville ha vaeret fyret for laengst. Og dertil at det crap vi har haft ved siden af.
Mou er kun en copa del rey bedre end schuster og capello,

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, MMM

13 år 3 måneder siden #83 af Dios
Storken skrev:

Man skal gøre, hvad man føler er rigtigt her i livet. Uanset konsekvenserne.

For at statuere et eksempel, så mente Hitler også han gjorde det rigtige, men det er ikke ens betydende med, det er det rigtige.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #84 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Mourinho: FIFA snød med afstemning

Storken skrev: Spillerne afgiver deres stemmer til forbundet, forbundet skriver stemmerne ned, sender stemmerne til FIFA, FIFA opgør stemmerne og tæller dem op. Denne proces gentages rigtig mange gange ved sådan en afstemning. Det vil medføre fejl.

Jeg kan ikke rigtig følge din argumentation her, når du i dit forrige indlæg forklarer Siempre at en fejl begået af det makedonske forbund ikke er FIFAs fejl. Skal de forskellige forbund ikke kun indsende stemmer fra deres landstræner og kaptajn? Det udgør vidst ikke "rigtig mange gange". Ja, du kan vel se hvorfor jeg er forvirret, da dine to indlæg stikker i hver sin retning. I det første er din teori at det makedonske forbund har lavet en fejl. I det næste er fejlen begået af FIFA grundet de mange gentagelser.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Rubæk.

Leveret af Kunena Forum