Mourinho: FIFA snød med afstemning
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev: For at statuere et eksempel, så mente Hitler også han gjorde det rigtige, men det er ikke ens betydende med, det er det rigtige.
"Der tager du godt nok fejl. Du tror vel ikke det er for sjov skyld folk tæsker hinanden, stikker hinanden ned, og til tider dræber hinanden, fordi de ikke har et had til de andre.
Jeg har et enormt had til Barca, og det er selvom jeg er langt større Madridista end anticule. Real Madrid betyder ligeså meget som min familie, for det er familie, og er noget jeg er vokset op med fra barnsben af. Og hvor langt går folk ikke for at beskytte sin familie nu om dagen. Jeg opfordre overhovedet ikke til vold, og jeg kunne da heller aldrig finde på og gøre andre mennesker fortræd med vilje, hvis de var Barca fans, men det ville ikke rage mig en skid hvis Nou Camp blev bombet, og jeg ville overhovedet ikke have den mindste sympati for dem."
I bagklogskabens klare lys er vi alle fjolser. Er du ikke enig Dios?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Storken skrev:
Siempre Madrid skrev: Alternativet er, at det makedonske folk er en flok imbecile tåber, som ikke kan finde ud af, at fem points til Mourinho på en stemmeseddel skal gives videre til FIFA. Der skal sættes helt nye standarder for menneskeheden, hvis den opgave er uoverkommelig. Det er helt vildt!
Madridistas husregler:
6) Perfide person-angreb, samt racisme og diskrimination på baggrund af religion, køn, etnicitet eller seksualitet accepteres overhovedet ikke og kan i øvrigt i grove tilfælde politi-anmeldes.
Siempre Madrid skrev: Det drejer sig om tre stemmer.....TRE STEMMER............hvis det kan gå galt, så er man så dum, at <slettet af redaktionen!!!>.
Madridistas husregler:
3) Undgå brugen af VERSALER (store bogstaver).
Hold nu din kæft Storken.
Storken skrev:
Dios skrev: For at statuere et eksempel, så mente Hitler også han gjorde det rigtige, men det er ikke ens betydende med, det er det rigtige.
"Der tager du godt nok fejl. Du tror vel ikke det er for sjov skyld folk tæsker hinanden, stikker hinanden ned, og til tider dræber hinanden, fordi de ikke har et had til de andre.
Jeg har et enormt had til Barca, og det er selvom jeg er langt større Madridista end anticule. Real Madrid betyder ligeså meget som min familie, for det er familie, og er noget jeg er vokset op med fra barnsben af. Og hvor langt går folk ikke for at beskytte sin familie nu om dagen. Jeg opfordre overhovedet ikke til vold, og jeg kunne da heller aldrig finde på og gøre andre mennesker fortræd med vilje, hvis de var Barca fans, men det ville ikke rage mig en skid hvis Nou Camp blev bombet, og jeg ville overhovedet ikke have den mindste sympati for dem."
I bagklogskabens klare lys er vi alle fjolser. Er du ikke enig Dios?
Meget langtfra faktisk. At du skal hente dette indlæg frem, viser egentlig bare, hvor meget du har taget fejl i alle dine indlæg i denne debat.
Har nu ikke kaldt dig et fjols. Forstod bare ikke din sætning.
I øvrigt, så beklagede jeg de sidste sætninger, men kender man historien, så forstår man frustrationen, men min mening er den samme, hvis man ser bort fra det det sidste.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev: Meget langtfra faktisk. At du skal hente dette indlæg frem, viser egentlig bare, hvor meget du har taget fejl i alle dine indlæg i denne debat.
I øvrigt, så beklagede jeg de sidste sætninger, men kender man historien, så forstår man frustrationen, men min mening er den samme, hvis man ser bort fra det det sidste.
Det handler ikke om dig eller undertegnet. Det handler om, at vi alle begår fejl. Du erkendte din fejl dengang. Du lærte forhåbentlig et eller andet samtidig med. Du har i hvert fald udviklet dig positivt lige siden.
Siempre Madrid begik en lignende fejl tidligere i den her tråd. Forhåbentlig lærte han også et eller andet af det.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Storken skrev:
Dios skrev: Meget langtfra faktisk. At du skal hente dette indlæg frem, viser egentlig bare, hvor meget du har taget fejl i alle dine indlæg i denne debat.
Det handler ikke om dig eller undertegnet. Det handler om, at vi alle begår fejl. Du erkendte din fejl dengang. Du lærte forhåbentlig et eller andet samtidig med. Du har i hvert fald udviklet dig positivt lige siden.
Siempre Madrid begik en lignende fejl tidligere i den her tråd. Forhåbentlig lærte han også et eller andet af det.
Men hvorfor er det rettet mod mig? Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg satte spørgsmålstegn ved dette udsagn: "Man skal gøre, hvad man føler er rigtigt her i livet. Uanset konsekvenserne.".
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev: Men hvorfor er det rettet mod mig? Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg satte spørgsmålstegn ved dette udsagn: "Man skal gøre, hvad man føler er rigtigt her i livet. Uanset konsekvenserne.".
Det var som sådan ikke rettet mod dig. Jeg ville bare pointere, at vi havde havde begået fejl i vores fortid. Jeg undskylder hvis du føler dig stødt.
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Jeg skal nok lade være med at skrive med versaler igen.
Jeg har aldrig forstået, hvorfor du har et behov for at nedgøre andre. Det er dit forsvar hver gang, at du møder kritik herinde. Uanset hvem der fremfører den.
Så mener jeg faktisk, at han altid besvarer kritik med den samme mængde saglighed, som kritikeren selv havde med i sin henvendelse. Og det er uanset om man hedder Kassow-Rossing, Storken eller noget helt tredje.
;)
Ikke mange kommentarer jeg har givet, men jeg har været en ivrig læser på dette forum i en rum tid nu. Og nu blev det bare for meget..
Storken skrev:
Dios skrev: Men hvorfor er det rettet mod mig? Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg satte spørgsmålstegn ved dette udsagn: "Man skal gøre, hvad man føler er rigtigt her i livet. Uanset konsekvenserne.".
Det var som sådan ikke rettet mod dig. Jeg ville bare pointere, at vi havde havde begået fejl i vores fortid. Jeg undskylder hvis du føler dig stødt.
Tak for påmindelsen. Jeg var nemlig slet ikke klar over, at mennesker kunne fejle. Det ligger ikke til min natur, og blive stødt, over småting. Det er der nok nogle der kan lære af herinde :D