Mourinho: FIFA snød med afstemning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Altså: Pandev afgiver sin stemme og ved en teknisk fejl giver det makedonske forbund andre oplysninger til FIFA.........Det er kraftstejleme ikke raket-videnskab at afgive sådan en stemme korrekt. Jeg er nu 100% sikker på, at Mourinho på ingen måde måtte vinde den afstemning!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Nu spørger jeg bare: Hvordan kan der ske "en teknisk fejl" i sådan en afstemning, hvis ikke det er 100% bevidst.
Altså: Pandev afgiver sin stemme og ved en teknisk fejl giver det makedonske forbund andre oplysninger til FIFA.........Det er kraftstejleme ikke raket-videnskab at afgive sådan en stemme korrekt. Jeg er nu 100% sikker på, at Mourinho på ingen måde måtte vinde den afstemning!
Så en fejl begået af det makedonske forbund er i virkeligheden snyd fra FIFA's side af?
Mourinho har trænet dig godt. Du lyder fuldstændig som en af hans disciple.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der skal sættes helt nye standarder for menneskeheden, hvis den opgave er uoverkommelig. Det er helt vildt!
Det er jo ikke sådan, at Mourinho er gået fra fem points til eksempelvis tre points. Han er gået fra fem points til slet ikke at være blandt dem, der er stemt på.
- Storken
- Gæst
-
I min bog er det også en fejl, når en admin, der skal forestille at være et forbillede, ikke kan formidle sig uden at bruge vendinger som "imbecile tåber" og "Der skal sættes helt nye standarder for menneskeheden, hvis den opgave er uoverkommelig".
Storken skrev: Spillerne afgiver deres stemmer til forbundet, forbundet skriver stemmerne ned, sender stemmerne til FIFA, FIFA opgør stemmerne og tæller dem op. Denne proces gentages rigtig mange gange ved sådan en afstemning. Det vil medføre fejl.
I min bog er det også en fejl, når en admin, der skal forestille at være et forbillede, ikke kan formidle sig uden at bruge vendinger som "imbecile tåber" og "Der skal sættes helt nye standarder for menneskeheden, hvis den opgave er uoverkommelig".
Det er vist kun dig, som går op i den bog....;)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Alternativet er, at det makedonske folk er en flok imbecile tåber, som ikke kan finde ud af, at fem points til Mourinho på en stemmeseddel skal gives videre til FIFA. Der skal sættes helt nye standarder for menneskeheden, hvis den opgave er uoverkommelig. Det er helt vildt!
Madridistas husregler:
6) Perfide person-angreb, samt racisme og diskrimination på baggrund af religion, køn, etnicitet eller seksualitet accepteres overhovedet ikke og kan i øvrigt i grove tilfælde politi-anmeldes.
Siempre Madrid skrev: Det drejer sig om tre stemmer.....TRE STEMMER............hvis det kan gå galt, så er man så dum, at <slettet af redaktionen!!!>.
Madridistas husregler:
3) Undgå brugen af VERSALER (store bogstaver).
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Nu spørger jeg bare: Hvordan kan der ske "en teknisk fejl" i sådan en afstemning, hvis ikke det er 100% bevidst.
Min sølvpapirshat er er desværre blevet mast, så du må lige hjælpe mig med at se hvordan konspirationsteorien nu ser ud?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Tag nu en slapper, der er jo ingen her, der har følt sig krænket af, hvad 'Siempre' skrev. Og det er da helt klart, at man ikke bare skal ignorere sådan en katastrofal fejl, og acceptere det bare fordi "Det vil medføre fejl."
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Hvorfor skal du altid ud, hvor du ikke kan bunde? Jeg forstår det simpelthen ikke!
Det er fint, at du refererer til madridista.dks regelsæt, men i visse tilfælde ville det ikke skade at læse mellem linjerne. Det er ikke OK at angribe dig - som bruger - verbalt, men der er absolut ikke noget galt i at levere en verbal røffel til en makedonsk klovn, som lavede denne tekniske fejl, om end Mourinho ikke havde vundet prisen alligevel.
"Undgå brugen af VERSALER", er vel ikke ensbetydende med, at disse ikke kan bruges? Versaler kan bruges til et stadfæste en fin pointe, som Siempre fint gør.
Tekniske fejl i denne henseende kan ikke accepteres og er enten et udtryk for manglende administrative evner (skift job) eller almen dumdristighed. Det drejede sig som sagt om tre stemmer...... TRE STEMMER!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Storken
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Årh Storken for fanden - du er til tider "klassens" irriterende-nørdet-kæledække-type ;)
Tag nu en slapper, der er jo ingen her, der har følt sig krænket af, hvad 'Siempre' skrev. Og det er da helt klart, at man ikke bare skal ignorere sådan en katastrofal fejl, og acceptere det bare fordi "Det vil medføre fejl."
Jeg har lige set Jack Bauer udfolde sig i dag, så det lider jeg muligvis stadig under. Jeg bed dog mærke i én af de ting han sagde.
You can look the other way once, and it's no big deal, except it makes it easier for you to compromise the next time, and pretty soon that's all you're doing; compromising, because that's the way you think things are done. You know those guys I busted? You think they were the bad guys? Because they weren't, they weren't bad guys, they were just like you and me. Except they compromised… once.
Når admin på sitet én enkelt gang går over stregen, så betyder det noget. Det handler ikke om, at Siempre Madrid's udtalelser. Det handler om, at han i et øjeblik ikke kunne skelne mellem rigtig og forkert. Hvis nogle ikke gjorde ham opmærksom på det, så vil han gøre det igen.