Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

8 måneder 2 uger siden #193 af Ramos4

Kiwes post=140969 skrev: ​Man kan undre sig over at medier beretter at der blot er tale om timer inden han skriver under...ja det har de så også sagt siden jesufødsel...når Leonardo for kort tid siden offentligt har meddelt: "Det eneste, jeg kan sige, er, at intet har ændret sig i forhold til de sidste to dage, vi er i samme situation". Altså hvad er det lige der sker, I har et bud på fucking 180mil for en spiller vi kan skrive med gratis om 4 mdr, som ikke gider jeres klub....sa ta sku da for helvede imod penge og kom videre. Gal en "small-club mentality". 

​De vil nok have en afløser klar inden de sælger. Forlydender går på at vi lukker den på søndag eller mandag. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 uger siden #194 af Dragam

Real HWL post=140949 skrev: ​@Dragam

Tak for videoerne, altid fantastisk at se Ronaldo igen :) Jeg siger heller ikke Mbappe er Ronaldo, men jeg syntes han minder om ham. Jeg vil dog give dig ret i Ronaldo var mere spektakulær. 

Se lige den her video der er også lidt skills med :) Jeg syntes næsten 1,3 mia er lidt for billigt, man skulle tro det var  black friday.

KYLIAN MBAPPE 2021 ● Welcome to Real Madrid ⚪️ Skills & Goals - YouTube

​Bestemt så lidt - man bliver altid glad af at se O Fenomeno, specielt inden hans skader. Og så plejer videoerne fra 90'erne at være i elendig kvalitet, og kun inkludere la liga målene, men den her er i ok kvalitet og inkluderer alle hans barca mål fra da han var 19/20 år 

Som sagt minder han mig mere om en ung Thierry Henry, både i spille stil, og med sin høje slanke statur, og lette meget hurtige løb, med meget lange skridt... og knap så meget en 60 meter sprinter tank som O Fenomeno, der var i besiddelse af hele godteposen med tricks 

Men igen, jeg er enig i at han ville være en god tilføjelse til RM trup, men synes det er alt for mange penge. Med den pris kan han næsten også kun skuffe, medmindre han vitterligt starter ud i la liga som O Fenomeno gjorde.
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jakobsif555

8 måneder 2 uger siden #195 af ElMadrid
​@Real HWL
Nu skal denne tråde handle om sport og ikke politik. Så det bliver det sidste indspark fra min side om dette emne.

Hvis du kan blive så forarget over de folk, som dør i Qatar, så forstår jeg ikke at du ikke har samme holdning eller endnu værre over for os selv, der vi valgte at invadere et andet land (læs: Irak) på baggrund af løgne. Resultatet blev over 1 million dræbte og et land i fuldstændig ruiner.

Eller når vi vælger at engagere os sammen med bl. A. Franskmændene i Mali i Afrika, hvor vi for nogle uger siden bombede flere hundrede civile til atomer. Som vanligt nægter de såkaldte koalitionslandene indtil beviserne bliver for store. Så kommer undskyldninger efterfølgende at det var en fejl osv. Men ingen bliver naturligvis stillet til ansvar.

Det menneskesyn har du tilsyneladende det helt fint med blot det ikke er os det går ud over. Det er i hvert fald det du giver udtryk for, når undertegnede eller PMO skriver at vi ikke er et hak bedre end andre, imens du fortsætter med at fremhæve andre som værende barbariske. 

@Kratus

For at være ærlig, så læste jeg kun begyndelsen på dit indlæg. Det var nok for mig at se at du lever i fornægtelse. Det er jo ikke vores forfædre der smadrede Irak, Kosovo eller Vietnam for den sags skyld. Men vi kan jo altid leve i benægtelse og proklamere at det var vores forfædre. Næste generation kan sige det samme osv. For vi er jo kun engle, der vil andre det bedste. De er bare dumme at de ikke kan se det, selv om vi voldtager deres kvinder, smadrer deres land og stjæler deres olie.

Måske du skal læse om abu Ghraib fængslet og fortælle mig om det smukt menneskesyn, som vi prøvede at lære irakerne. De dumme irakere troede jo at det var voldtægt og tortur.

Der findes et hav af eksempler på alt fra tortur, massevoldtægt og til menneskehandel. Ja, rigtigt selv de døde slipper ikke fra vores soldater. Der skal lige tages billeder til vennerne over hvor mange civile man har dræbt. Sikke et fantastisk menneskesyn.

Det bliver det sidste herfra. Tilbage til hvad denne tråde egentlig handler om.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Madrid1998

8 måneder 2 uger siden #196 af Dios
Når A STAR tagger Real Madrid på IG, så er den officiel. Han gjorde præcis det samme med Hazard, så det er næsten bedre end Comunicado Oficial :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 måneder 2 uger siden #197 af Ramos4

Dios post=140977 skrev: Når A STAR tagger Real Madrid på IG, så er den officiel. Han gjorde præcis det samme med Hazard, så det er næsten bedre end Comunicado Oficial :)

​Er det ham barberen eller hvem er det?

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 måneder 2 uger siden #198 af Madrid1998

Dragam post=140974 skrev:

Tak for videoerne, altid fantastisk at se Ronaldo igen :) Jeg siger heller ikke Mbappe er Ronaldo, men jeg syntes han minder om ham. Jeg vil dog give dig ret i Ronaldo var mere spektakulær. 

Se lige den her video der er også lidt skills med :) Jeg syntes næsten 1,3 mia er lidt for billigt, man skulle tro det var  black friday.

​Bestemt så lidt - man bliver altid glad af at se O Fenomeno, specielt inden hans skader. Og så plejer videoerne fra 90'erne at være i elendig kvalitet, og kun inkludere la liga målene, men den her er i ok kvalitet og inkluderer alle hans barca mål fra da han var 19/20 år 

Som sagt minder han mig mere om en ung Thierry Henry, både i spille stil, og med sin høje slanke statur, og lette meget hurtige løb, med meget lange skridt... og knap så meget en 60 meter sprinter tank som O Fenomeno, der var i besiddelse af hele godteposen med tricks 

Men igen, jeg er enig i at han ville være en god tilføjelse til RM trup, men synes det er alt for mange penge. Med den pris kan han næsten også kun skuffe, medmindre han vitterligt starter ud i la liga som O Fenomeno gjorde.

Lidt sjovt at sige, eftersom Mbappe er 178 cm høj, og Henry er næsten 190. Ronaldo9 er i øvrigt 183 cm og tættere på mbappes højde end Henry.

mbappe ikke nogen 60 M sprinter? Det nærmest omvendt. Bare se hans sprint mod Argentina. Ronaldo9 husker jeg ikke tog særlige lange sprinteture.

8 måneder 2 uger siden #199 af Ramos4
@Madrid1998

Så er det fordi du er født samme år som Ronaldo toppede nærmest. Fenomeno tog masser af dribleture over halve og hele banelængder. Manden var et bæst. Lige så hurtig som Mbappe og en langt bedre dribler.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 måneder 2 uger siden #200 af Dragam

Madrid1998 post=140979 skrev:

Dragam post=140974 skrev:

Lidt sjovt at sige, eftersom Mbappe er 178 cm høj, og Henry er næsten 190. Ronaldo9 er i øvrigt 183 cm og tættere på mbappes højde end Henry.

mbappe ikke nogen 60 M sprinter? Det nærmest omvendt. Bare se hans sprint mod Argentina. Ronaldo9 husker jeg ikke tog særlige lange sprinteture.

​Hans højde er blevet skrevet som 178 siden han var 17 år - jeg tror han er noget højere idag.

cdn.mos.cms.futurecdn.net/ANsJGSWvUQCVokffyb53Re-1200-80.jpg

Her er han ved siden af neymar, som er 175.

Men han minder stadig om henry i statur - slank med lange ben - bygget som en 200 meter sprinter, lidt ligesom bale, faktisk. O Fenomeno derimod er meget mere tæt bygget, som en kort distance sprinter, hvilket 60 meter iøvrigt er. 

Prøv at læs dette interview med Real Madrids fitness træner, fra da Ronaldo var i klubben - dvs efter hans skader, som havde taget en del af hans fart.

www.google.com/amp/s/www.besoccer.com/ne...e-ben-johnson-817407
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Dragam.

8 måneder 2 uger siden #201 af DeLaRed
En sammenligning mellem Mbappe og Henry synes jeg ikke er helt ved siden af!

Edit: Altsaa som type!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved DeLaRed.

8 måneder 2 uger siden #202 af Madrid1998
Det er ligegyldigt hvornår jeg er født. Jeg har set rigeligt med Ronaldo, der findes i øvrigt YouTube. Jeg mener også der stor forskel på dribleture som Messi og R9 tog, og så en lang sprint som de Mbappe tager, eller Bale dengang mod Inter, hvor han bare sparker holder 50 m udenom maicon og bare sprinter, eller i finalen mod Bartra.

Uanset hvad ændrer det ikke på, at Mbappe nok er den, der er 60 M Sprinteren, hvis man skulle vælge.

@Dragam. Tror egentlig ikke han er højere end 180, men ja lange ben får en til at se højere ud.

Han kan ligne en 400 m eller 200 m sprinter, men det ændrer ikke på at de sprint han tager maks er 50-60 meter. En fodboldbane er ikke længere end 105 meter. Tror ikke han løber fra egen baglinje i fuld sprint særligt ofte. R9 husker jeg derimod ikke som en sprintertype alá Bale, Mbappe eller Cr7. Mere end der holder bolden tæt til kroppen, korte træk osv. Han var sindssygt hurtig ikke så meget der, men var mere en Messi type der driblede i de små rund og så korte eksplosive løb.

Det ikke for at negligere R9 for jeg mener rent fakrisk at han havde været den bedste i historien, hvis han aldrig fik sine knæskader og tog 20 kg på. Han var jo en Messi, bare langt mere fysisk overlegen.
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Madrid1998.

8 måneder 2 uger siden #203 af Dios
​El Fenomeno kan beskrives meget kort. Den bedste til alt! Hans skader satte en stopper for en karriere ingen statsmæssigt nogensinde ville nå. Kan ikke huske årstallet, men se El Fenomeno's mål til 1-1 på Nou Camp, hvor han sætter Puyol på plads, så selv Bartra siger stop. Kronet med et frækt lob over keeperen. Vel og mærke med 10kg for meget på kroppen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 måneder 2 uger siden #204 af Dragam

Madrid1998 post=140985 skrev: Det er ligegyldigt hvornår jeg er født. Jeg har set rigeligt med Ronaldo, der findes i øvrigt YouTube. Jeg mener også der stor forskel på dribleture som Messi og R9 tog, og så en lang sprint som de Mbappe tager, eller Bale dengang mod Inter, hvor han bare sparker holder 50 m udenom maicon og bare sprinter, eller i finalen mod Bartra.

Uanset hvad ændrer det ikke på, at Mbappe nok er den, der er 60 M Sprinteren, hvis man skulle vælge.

@Dragam. Tror egentlig ikke han er højere end 180, men ja lange ben får en til at se højere ud.

Han kan ligne en 400 m eller 200 m sprinter, men det ændrer ikke på at de sprint han tager maks er 50-60 meter. En fodboldbane er ikke længere end 105 meter. Tror ikke han løber fra egen baglinje i fuld sprint særligt ofte. R9 husker jeg derimod ikke som en sprintertype alá Bale, Mbappe eller Cr7. Mere end der holder bolden tæt til kroppen, korte træk osv. Han var sindssygt hurtig ikke så meget der, men var mere en Messi type der driblede i de små rund og så korte eksplosive løb.

Det ikke for at negligere R9 for jeg mener rent fakrisk at han havde været den bedste i historien, hvis han aldrig fik sine knæskader og tog 20 kg på. Han var jo en Messi, bare langt mere fysisk overlegen.

Hvilken type løber man er handler jo om ens krops / muskel sammensætning, og ikke så meget hvilke løb man vælger at tage  Men det er da rigtigt, at Ronaldo foretrak at lave temposkift, fremfor at lave en lang sprint. Men hvor Messi gør det fordi ikke har en super høj top fart, men derimod vild acceleration, og dermed får meget mere ud af tempo skift med tætte driblinger, så handler det for Ronaldos vedkommende mere om, at han bliver hurtigt træt af lange sprint, som RM fitness træner også udtaler i interviewet - ikke at han ikke kunne lave lange sprint 

Prøv at tjek den her vid - den er fra 2004, så dvs efter Ronaldo's skader, og han havde taget en del på, hvilket gjorde at han var blevet noget langsommere. Mendy var latterligt hurtig, og oversprinter let Carlos ved 15.35, men Ronaldo kommer alligevel foran Mendy i deres sprint ved 18.45 

Jeg er iøvrigt enig i, at O Fenomeno nok havde været bredt anset som historiens største, hvis han ikke havde fået de karriere ødelæggende skader, og stofskifte sygdom. I min bog er han dog alligevel den bedste spiller nogensinde, omend han ikke var det i så lang tid.

Hijacker nok lidt tråden, men O Fenomeno er altid et værdigt emne 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.