Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

2 år 7 måneder siden #217 af DeLaRed

PMO post=141005 skrev:

Dragam post=141003 skrev:

Kiwes post=141002 skrev: ​Så trækker vi os godt nok. Fuck dem - så må vi tage ham næste sæson.

​Synes det er det rigtige at gøre uanset hvad - skrive "gratis" med ham til nytår.

​Måske det også kunne handle om at PSG vil have en erstatning klar først? Og så skal den vel trækkes til det sidste, således formaliteter kan være udslagsgivende (fax). 

​Jovic??? :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #218 af Bismo

Kiwes post=141008 skrev: ​PSG viser igen hvorfor de aldrig bliver nogen storklub. Den mentalitet er simpelthen til grin.  Forhåbentlig er dette en øjenåbner for spillere der ikke allerede kan se at en kontrakt med PSG er som en fængselsdom. Du kommer aldrig derfra igen.

​Kunne ikke være mere enig. Manden har i flere år informeret dem om, at han ikke agter at forny sin kontrakt og gerne vil Real. Han har endda forsikret dem om, at han, af respekt for klubben, ikke vil tage af sted på en fri transfer (underforstået at de skal sætte sig til forhandlingsbordet inden kontaktens udløb). De har aldrig haft nogen intention om at respektere spillerens ønske. I stedet har de været arrogante og prøvet på at trumfe deres vilje igennem. 

Sammenlign det lige med vores tilgang til spillere der udtrykker, at de gerne vil videre i karrieren. Vi forsøger at finde en løsning, som tilfredsstiller alle parter. 

PSG er en useriøs og dybt uprofessionel klub. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #219 af Bismo
De tager sikkert spillernes pas fra dem, så snart de lander i Paris. Ligesom de gør med deres slavearbejdere i Qatar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #220 af Vinícius

ElMadrid post=140975

For at være ærlig, så læste jeg kun begyndelsen på dit indlæg. Det var nok for mig at se at du lever i fornægtelse. Det er jo ikke vores forfædre der smadrede Irak, Kosovo eller Vietnam for den sags skyld. Men vi kan jo altid leve i benægtelse og proklamere at det var vores forfædre. Næste generation kan sige det samme osv. For vi er jo kun engle, der vil andre det bedste. De er bare dumme at de ikke kan se det, selv om vi voldtager deres kvinder, smadrer deres land og stjæler deres olie.

Måske du skal læse om abu Ghraib fængslet og fortælle mig om det smukt menneskesyn, som vi prøvede at lære irakerne. De dumme irakere troede jo at det var voldtægt og tortur.

Der findes et hav af eksempler på alt fra tortur, massevoldtægt og til menneskehandel. Ja, rigtigt selv de døde slipper ikke fra vores soldater. Der skal lige tages billeder til vennerne over hvor mange civile man har dræbt. Sikke et fantastisk menneskesyn.

Det bliver det sidste herfra. Tilbage til hvad denne tråde egentlig handler om.


Som du så fint påpeger, er dette ikke et politisk forum. QSI og deres ageren er relevant at tage i dette forum, og deres ageren er forkastelig i flere sammenhænge, som tidligere nævnt, heriblandt ifbm. VM. Hvorfor du har et behov for at fordreje diskussionen over på en række andre forkastelige krige/overgreb, er jeg uforstående for, og det bør tages i et helt andet forum. (Faktisk bør du slette dit opslag, for det hører slet ikke hjemme her, og er temmelig grænseoverskridende for børn, der læser med!!!). Fordi nogen gør noget forkastelige, retfærdiggør det ikke anden forkastelig ageren. Det er blevet et ufatteligt populært retorisk greb at fordreje en diskussion og flytte fokus over på andre der gør det samme eller værre ting...Det er noget, de fine politikere lærer i skolen, og som den almene dumme dansker tager til sig, når de ser debatten m.v.. Men samtidig er det et greb, vi alle bør undgå, for det er netop årsagen til, at emner sjældent bliver diskuteret til bunds. 

Men du kan jo fint læse resten af mit indlæg, hvis du formår at holde fokus på emnet i stedet for at fordreje diskussionen? Igen er vi tilbage ved den der falliterklæring. Dit eneste argument er at fordreje diskussionen væk fra sagens kerne - det førnævnte populære retoriske greb. Anyway, den diskussion hører ikke hjemme her.

Jeg lever ingenlunde i fornægtelse(det er lidt voldsomt at basere sådan en udtalelse på nogle få linjer på et forum og hvordan skulle du vide noget om mig?). Men igen tror jeg på, at hovedbestanddelen af mine medmennesker er engle, der vil folk det bedste. Jeg må også bare erkende, at en del af dem, der selv vælger at drage i krig, gør det af forkerte grunde - hævn, magt m.v. og burde aldrig være sendt afsted. Det er disse mennesker, og nogle enkelte psykopatiske ledere der har ansvaret for de forfærdelige forbrydelser mod menneskeheden - ikke hverken mig eller dig. Mentalundersøgelse burde indføres. Anyway, den diskussion hører heller ikke hjemme her. Det gør PSG. Så lad os stoppe den her. DU snakker alligevel udenom.


Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #221 af mohbar
​Haaland ejer kampen mod Hoffenheim iaften  skal vi ikke bare købe ham nu også få Mbappe til sommer. Så kan PSG få en lærestreg af dimensioner 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #222 af Dragam

mohbar post=141013 skrev: ​Haaland ejer kampen mod Hoffenheim iaften  skal vi ikke bare købe ham nu også få Mbappe til sommer. Så kan PSG få en lærestreg af dimensioner 

​Synes bare ikke rigtig Haaland passer til Real Madrid's mere tekniske spillestil - han passer bedre til tysk eller klassisk engelsk fodbold, hvor det mere handler om fysik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #223 af DeLaRed

Dragam post=141014 skrev:

mohbar post=141013 skrev: ​Haaland ejer kampen mod Hoffenheim iaften  skal vi ikke bare købe ham nu også få Mbappe til sommer. Så kan PSG få en lærestreg af dimensioner 

​Synes bare ikke rigtig Haaland passer til Real Madrid's mere tekniske spillestil - han passer bedre til tysk eller klassisk engelsk fodbold, hvor det mere handler om fysik.

​Ta lige at se (eller gense) Haalands maal i overtiden, der sikre sejren, det er scoret paa ren og skaer viljesyrke og fight, og dette maal kunne vaere scoret i hvilken som helst liga. Og den slags maal har Haaland scoret en del af!

Jeg er fan af Haaland, selvom jeg tvivler paa han havner i Real (tror der er en anden klub der nupper ham naeste sommer). Jeg forstaar godt hvorfor folk ikke mener han helt passer ind i Real, men en ting man glemmer det er den absolutte vindertype han er, han VIL vinde hver eneste kamp og det er noget man kan komme rigtig langt paa i Spanien, og omend han maaske ikke er helt saa teknisk staerk saa er han ogsaa en angriber som er svaer at saette i en baas (altsaa klassifisere som en specific type) fordi han kan mange forskellige ting.

Mest af alt synes jeg han minder om en ung Zlatan (fra Ajax tiden, omend ikke helt saa drible staerk) og den slags spillere (som Zlatan) ser man ikke mange af i samme generation. Derfor er jeg slet ikke i tvivl om at han ville goere det godt i Real, og her taenker jeg isaer langsigtet, da Benzema paa nuvaerende tidspunkt stadig ville vaere over ham i heirakiet, men Benz lever desvaerre ikke forevigt :-(

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #224 af Higuain99
​Er jeg den eneste, der begynder at frygte en De Gea lignende situation …. ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #225 af Real HWL

Higuain99 post=141017 skrev: ​Er jeg den eneste, der begynder at frygte en De Gea lignende situation …. ?


Ikke endnu. Men AS skriver at PSG stadigvæk ikke har svaret da de forventer et tredje bud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #226 af Elto92
hvad fanden sker der

igår på dette tidspunkt var alt klokkeklart. Mbappe til Real Madrid. jeg havde allerede en masse billeder i hovedet og kunne ikke sove. lå og vendte mig og ville lige tjekke telefonen "en aller sidste gang"

konen lå ved siden af og så et lysglimt hen over værelset og troede hun så et stjerneskud, til stor skuffelse så var det jo bare mig der atter igen greb, desperat efter telefonen...

hvad så nu? alt er jo plads?

selv mbappes frisøre på IG (Astarbarbers) poster et billed af mbappe mens han får en fin fade, og tagger Real Madrid og Karim Benzema... er det hele bare en joke eller hva?
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Elto92.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #227 af Real HWL

Elto92 post=141019 skrev: hvad fanden sker der

igår på dette tidspunkt var alt klokkeklart. Mbappe til Real Madrid. jeg havde allerede en masse billeder i hovedet og kunne ikke sove. lå og vendte mig og ville lige tjekke telefonen "en aller sidste gang"

konen lå ved siden af og så et lysglimt hen over værelset og troede hun så et stjerneskud, til stor skuffelse så var det jo bare mig der atter igen greb, desperat efter telefonen...

hvad så nu? alt er jo plads?

selv mbappes frisøre på IG (Astarbarbers) poster et billed af mbappe mens han får en fin fade, og tagger Real Madrid og Karim Benzema... er det hele bare en joke eller hva?


Haha samme her, kunne slet ikke få armene ned igår. Men jeg kan mærke spændingen i maven er ved at komme tilbage. Det gør det heller ikke bedre at United bare lukker en handel med Ronaldo på nærmest en time.

Men ja det er så spørgsmålet om alt er på plads. Vi må se hvad der sker imorgen. Jeg håber Real vil kæmpe til det sidste for ham. Men et tredje bud, aarrrhh!

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #228 af Ramos4
Hvis man skal se positivt på det, så ville PSG nok ikke gennemsøge markedet for en striker, hvis de regnede med at beholde Mbappe.

Det ville være spild af tid at lede efter en angriber, hvis de forlanger 220 for Kylian - det ved de godt vi ikke betaler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce