Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så synes jeg du skal prøve at se dem herReal HWL post=140933 skrev:
Dragam post=140924 skrev:
Så synes jeg du skal se nogle videoer med 19/20 årige O Fenomeno... der er ingen sammenligning. Eksplosiv og kold foran mål, og så stopper sammenligningerne også der. O Fenomeno var udover de 2 nævnte ting stærk som en okse, og en af de spillere med vildest flair og teknik nogensinde, hvilket gjorde at han kunne score nogle mål, som Mbappe aldrig kommer i nærheden af at kunne score.Real HWL post=140921 skrev:
Dragam post=140904 skrev:
Så hurtig har auba aldrig været.Bismo post=140903 skrev:
Så kunne vi jo have sparet de penge og købt Aubamayang. "Han force er bare at løbe hurtigt..."... Smh..Dragam post=140902 skrev:
Samme hurtighed og power? Ja, adama toure har endda mere.Ramos4 post=140897 skrev: Jeg kan slet ikke forstå folk snakker penge. Vi har muligheden for at hente *spilleren* der kan skabe håb, fans, PR, resultater. Det er et rent Cristiano-køb om igen. Det kommer til at tjene sig selv ind.
Det vil være et sats at vente til næste sommer. Det var vildt at give 100+ for Hazard. 170 for Salah, Kane eller nogen anden med ét år tilbage ville også være vildt. Men det her er Mbappe. 22. Fremtiden. Er der nogen spiller i verden med samme hurtighed og power? Samme udstråling? Samme...X-faktor, magi omkring sig? Der er bare en speciel følelse omkring ham.
Jeg ser netop ikke at der er en speciel x-faktor omkring ham... for hans force er bare at kunne løbe meget hurtigt. Det er ikke som en ung neymar eller Cristiano, der virkelig kunne ting på egen hånd.
Men man kan squ ikke påstå, at mbappe har x-faktor og flair, som en neymar, cristiano, messi, eller O Fenomeno for den sags skyld... som er spillere det ville have givet mening at springe banken for, eller gav mening at vi gjorde det.
Sjovt du nævner O Fenomeno, for han er lige præcis den spiller som jeg syntes Mbappe minder alder mest om. Explosiv, driblestærk og målfarlig. Mbappe er inbegrabet af X-factor, det så man allerede i Monaco. I mine øjne er han født til Real Madrid.
Hvis jeg skulle lave en sammenligning, med en tidligere spiller, som Mbappe minder om, så ville det være Theirry Henry... i en light udgave.
Jeg har set masse af videoer, og jeg husker ham som var det igår. Første gang jeg så Mbappe, gav det mig minder tilbage til Fenomeno.
Men sjovt så forskelligt man kan se fodbold. Men hvis man ikke vil have Mbappe til Real Madrid, hvad vil man så? En 29 årige Neymar der fester og er skadet hele tiden? Jeg fatter ikke en skid af den kritik du kommer med. Så er jeg bare ladet der hvor at der er bare er nogen mennesker man ikke kan gøre tilfredse.
Jo, Mbappe scorer da også enkelte mål lavet på fine solo aktioner, men de fleste af målene kommer på at han løber hurtigere end forsvaret på en bold i dybden, og så en kold afslutning - og så fox in the box mål. Og respekt for det, det er der mange top angribere gennem tiden, som har levet stort på. Men de allerstørste gennem tiden, kunne bare noget mere, så som O Fenomeno - han har så meget flair at han snyder modstanderne hvergang, og så meget styrke, at han bare glider af på modstanderne.
Som jeg nævnte før i tråden, så er det ikke fordi jeg IKKE ønsker Mbappe på holdet - jeg synes bare det er absurd mange penge vi giver for ham, og jeg synes ikke han er de penge værd.
Fantastisk sjovt, først at satte en begrænsning, for derefter at skrive at alt kan ske.Real HWL post=140935 skrev: …Og man kan ikke vælge Mbappe gratis til næste år. For man aner ikke hvad der kommer til at ske…
Jeg vil gerne lege din leg, men hvorfor sammenligne 3 vidt forskellige spillere, som spiller på forskellige positioner?
Jeg er ikke modstander af Mbappé, men jeg er ikke glad for at lægge alle æg i én kurv. Forventningerne til Hazard var enorme og alt lå på ham. Det samme med Mbappé. Jeg havde hellere set RM havde investeret de 1,3 milliarder i truppen som helhed, men sådan blev det ikke.
Forlydender om at Haaland/Raiola forlanger omkring 50 mio i årsløn og agentsalær til Raiola på 40 mio.Real HWL post=140935 skrev: Til dem der syntes Mbappe er for dyr, hvad ville i helst købe. Grealish til 1 mia, 28 årig Lukaku til 900 mio, eller Mbappe til 1,3 mia? Det er jo de 3 store handler i år. Og man kan ikke vælge Mbappe gratis til næste år. For man aner ikke hvad der kommer til at ske. Han kan forlænge af den ene eller den anden årsag, eller blive fristet af en anden klub.
Så hvis vi venter til sommer 2022, tror jeg nok vi skal regne med at lægge en betydelig højere årsløn (Mbappe tilbydes vist 30-35 mio). Salær og signon-fee alene skal nok snildt kunne komme op på 80-90 mio.
Det vil blive en sand krig, forselv om Mbappe vil til Madrid, så skal man ikke overse det faktum at de vil presse citronen når fx de engelske klubber kommer med deres tilbud.
For ej at forglemme at Mbappe ikke er "Gratis" naeste aar, men nok koster 40-50mio sign-on bonus, plus samlet set 20-30mio mere i loen (som dog skal betales over en 5 aarig kontrakt). Saa uanset hvad en evt pris paa Mbappe denne sommer bliver, saa kan man let vaek traekke 60-70mio fra den pris, hvis man sammenligner med at man kunne faa ham uden at skulle betale PSG nogle penge naeste sommer. Og hvis man ser helt bort fra det der kommer til at ske paa banen, skal man ogsaa lave en beregning paa Mbappe's brand vaerdi, for der er ikke mange spillere der har et stoerre brand end ham i fodbold paa nuvaerende tidspunkt, saa pengene man bruger nu burde vaere let tjent hjem igen.Real HWL post=140935 skrev: Til dem der syntes Mbappe er for dyr, hvad ville i helst købe. Grealish til 1 mia, 28 årig Lukaku til 900 mio, eller Mbappe til 1,3 mia? Det er jo de 3 store handler i år. Og man kan ikke vælge Mbappe gratis til næste år. For man aner ikke hvad der kommer til at ske. Han kan forlænge af den ene eller den anden årsag, eller blive fristet af en anden klub.
Naar det saa er sagt, saa forstaar jeg godt frustrationen i at man nu uomtvisteligt staar med et paente lavere budget til naeste sommer, og der er nogle huller i truppen der virkelig har brug for at blive fyldt, her kan man saa haabe paa at spillere som Mayoral, Chust, Kubo forsaetter deres udvikling og kan hentes hjem naeste aar, samt at spillere som Miguel, Blanco og Arribas viser at de fortjener en plads i 1. holds truppen naeste season, for kan vi ikke bruge nogle af de unge spillere vi ejer til at haeve niveauet i bredden saa staar vi med nogle problemer naeste sommer som der skal penge til at loese. Dog er en signing af Mbappe paa nuvaerende tidspunkt det rigtige, fordi der ikke kommer mange chancer for at faa en spiller af den kaliber.
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
- Platin bruger
Man investerede også sidste gang vi købte noget i hele truppen: Hazard, Jovic, Militao, Mendy og Reiner til 300+ mio Euro. Hvad godt er der kommet ud af det?PMO post=140937 skrev:
Fantastisk sjovt, først at satte en begrænsning, for derefter at skrive at alt kan ske.Real HWL post=140935 skrev: …Og man kan ikke vælge Mbappe gratis til næste år. For man aner ikke hvad der kommer til at ske…
Jeg vil gerne lege din leg, men hvorfor sammenligne 3 vidt forskellige spillere, som spiller på forskellige positioner?
Jeg er ikke modstander af Mbappé, men jeg er ikke glad for at lægge alle æg i én kurv. Forventningerne til Hazard var enorme og alt lå på ham. Det samme med Mbappé. Jeg havde hellere set RM havde investeret de 1,3 milliarder i truppen som helhed, men sådan blev det ikke.
Hvad med Haaland?Dragam post=140936 skrev:
Så synes jeg du skal prøve at se dem herReal HWL post=140933 skrev:
Dragam post=140924 skrev:
Så synes jeg du skal se nogle videoer med 19/20 årige O Fenomeno... der er ingen sammenligning. Eksplosiv og kold foran mål, og så stopper sammenligningerne også der. O Fenomeno var udover de 2 nævnte ting stærk som en okse, og en af de spillere med vildest flair og teknik nogensinde, hvilket gjorde at han kunne score nogle mål, som Mbappe aldrig kommer i nærheden af at kunne score.Real HWL post=140921 skrev:
Dragam post=140904 skrev:
Så hurtig har auba aldrig været.Bismo post=140903 skrev:
Så kunne vi jo have sparet de penge og købt Aubamayang. "Han force er bare at løbe hurtigt..."... Smh..Dragam post=140902 skrev:
Samme hurtighed og power? Ja, adama toure har endda mere.Ramos4 post=140897 skrev: Jeg kan slet ikke forstå folk snakker penge. Vi har muligheden for at hente *spilleren* der kan skabe håb, fans, PR, resultater. Det er et rent Cristiano-køb om igen. Det kommer til at tjene sig selv ind.
Det vil være et sats at vente til næste sommer. Det var vildt at give 100+ for Hazard. 170 for Salah, Kane eller nogen anden med ét år tilbage ville også være vildt. Men det her er Mbappe. 22. Fremtiden. Er der nogen spiller i verden med samme hurtighed og power? Samme udstråling? Samme...X-faktor, magi omkring sig? Der er bare en speciel følelse omkring ham.
Jeg ser netop ikke at der er en speciel x-faktor omkring ham... for hans force er bare at kunne løbe meget hurtigt. Det er ikke som en ung neymar eller Cristiano, der virkelig kunne ting på egen hånd.
Men man kan squ ikke påstå, at mbappe har x-faktor og flair, som en neymar, cristiano, messi, eller O Fenomeno for den sags skyld... som er spillere det ville have givet mening at springe banken for, eller gav mening at vi gjorde det.
Sjovt du nævner O Fenomeno, for han er lige præcis den spiller som jeg syntes Mbappe minder alder mest om. Explosiv, driblestærk og målfarlig. Mbappe er inbegrabet af X-factor, det så man allerede i Monaco. I mine øjne er han født til Real Madrid.
Hvis jeg skulle lave en sammenligning, med en tidligere spiller, som Mbappe minder om, så ville det være Theirry Henry... i en light udgave.
Jeg har set masse af videoer, og jeg husker ham som var det igår. Første gang jeg så Mbappe, gav det mig minder tilbage til Fenomeno.
Men sjovt så forskelligt man kan se fodbold. Men hvis man ikke vil have Mbappe til Real Madrid, hvad vil man så? En 29 årige Neymar der fester og er skadet hele tiden? Jeg fatter ikke en skid af den kritik du kommer med. Så er jeg bare ladet der hvor at der er bare er nogen mennesker man ikke kan gøre tilfredse.
Jo, Mbappe scorer da også enkelte mål lavet på fine solo aktioner, men de fleste af målene kommer på at han løber hurtigere end forsvaret på en bold i dybden, og så en kold afslutning - og så fox in the box mål. Og respekt for det, det er der mange top angribere gennem tiden, som har levet stort på. Men de allerstørste gennem tiden, kunne bare noget mere, så som O Fenomeno - han har så meget flair at han snyder modstanderne hvergang, og så meget styrke, at han bare glider af på modstanderne.
Som jeg nævnte før i tråden, så er det ikke fordi jeg IKKE ønsker Mbappe på holdet - jeg synes bare det er absurd mange penge vi giver for ham, og jeg synes ikke han er de penge værd.
2022 er prisen for ham (75-15=) 90 mio euro. Derudover skal Raiola have 40 mio Euro. Og så forlanger han omkring 50 mio. euro i årsløn. Synes du han er det værd ?
Han er jo et bæst, men lever mest på sine fysiske evner, sin målnæse og ærgerrighed. Ikke teknik og dribleevner.
180M er mange penge, men for en spiller på det niveau, blot 22 år, hvor der er højere til loftet, og for de næste 10 år. Nej, så er det pludseligt ikke mange penge.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Saa vidt jeg kan forstaa har PSG senest tilbudt Mbappe 25mio (efter skat), lyder mega usansynligt at Haaland selv mener han skal have dobbelt saa meget. (Med mindre det er fordi de 50mio er foer skat, men saa er det vigtigt at vi husker at sammenligne aebler med aebler)
Donde está la biblioteca?
Eller måske investere i mere etablerede navne, fremfor talenter?madrid2000 post=140940 skrev:
Man investerede også sidste gang vi købte noget i hele truppen: Hazard, Jovic, Militao, Mendy og Reiner til 300+ mio Euro. Hvad godt er der kommet ud af det?PMO post=140937 skrev:
- Brylle
- Gæst
Det synes jeg faktisk er en sjov tanke. 4 spillere der ikke var verdensklasse og en som man ikke var klar over var så ligeglad med sin karriere. I dag afhænger det vel af hvor man placerer Alaba om det er Militao eller Mendy der er starter. Resten skal vel optimalt ser ikke starte og har ikke præsteret til at fortjene en startplads.madrid2000 post=140940 skrev:
Mbappes skifte viser mig at han er sulten og vil være stjernen. Der bliver man kun ved at præstere. Der må man sige at pengene er langt bedre brugt. Det betinger at vi har nogle spillere der snart skal slå igennem på andre pladser dog.