Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

10 måneder 17 timer siden #253 af Real HWL
​Det ender sikkert med de henter Håland og forlænger kontrakten med Mbappe :-/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 17 timer siden #254 af 9eren
Tja. Det er meget tættere på det scenarie nu og Poche udtaler også at Mbappe ikke har sagt at han vil væk.

Der er heller ikke så meget tic tac mere over twitter opslagene fra diverse journalister

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

10 måneder 16 timer siden #255 af Lars1991
​Nu havde man lige sat næsen op efter at se ham i Real trøjen, det lidt anti-klimaks :/

10 måneder 16 timer siden #256 af Kiwes
​Vi må håbe på at enten Hazard eller Vinicius virkelig kan ramme niveau - nok mest sidstnævnte. 

10 måneder 16 timer siden #257 af 9eren
Og man skal nok heller ikke regne med at vi bare automatisk har sikret ham næste år gratis.

Madridista desde 1989

10 måneder 16 timer siden #258 af Bismo
Nå. Hvad kan man sige.. Virkeligt skuffende. Håber virkeligt det går skidt for PSG i år og Mbappe smutter gratis.
Sidste redigering: 10 måneder 16 timer siden ved Bismo.

10 måneder 13 timer siden #259 af 9eren
Bekræftet at han er udtaget til i morgen for PSG.

Madridista desde 1989

10 måneder 12 timer siden #260 af Dios
​Steen skrev:

​Han kunne have indledt forhandlingerne langt tidligere i transfervinduet, så PSG havde en mulighed for at erstatte Mbappe? Han kan i øvrigt også hæve buddet, og dermed sikre Mbappe? Jeg er med på, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt, men PSG er ikke en almindelig klub - det er på ingen måde garanteret, at Mbappe ikke forlænger, hvis man ikke henter ham nu. Derudover kommer man alligevel til at skulle betale nogle helt sindssyge summer til Mbappe og hans familie, hvis han skifter 'gratis'. Man gav 20-30 millioner euro til Alaba og hans familie. For ikke at nævne, at man kommer til at skulle konkurrere med flere klubber, som vil hente ham på en fri transfer. Klubben kan simpelthen ikke fortsætte endnu en sæson med denne trup. Det er synd, at man spilder Benzemas, Kroos og Modric sidste par sæsoner på denne måde.

Leonardo udtalte i starten af juli, at Mbappé overhovedet ikke var til salg. Khelaifi udtalte i juni måned, at Psg aldrig ville sælge Mbappé. Efter de offentliggjorde Messi, så udtalte han, at Mbappé vil blive i Psg, fordi han nu ikke har en grund til at forlade dem. 
Perez kunne gøre mange ting, men alle de ting ville jo være forkert ift. hvad han indtil videre har gjort. Perez kunne smække €300 millioner på bordet, og sikre Mbappé, men er det ansvarligt og et godt move synes du? 
Perez kunne måske have startet forhandlingerne langt tidligere, men så ville Psg stå med de bedste kort på hånden, og alle udtalelser fra Psg's side af indikere jo, at de ikke vil sælge Mbappé. 
Det eneste kort Perez har er, at Mbappé vil til Real Madrid og det her er sidste chance for Psg at få et pænt beløb for ham. Spiller han det kort for tidligt, hvor Psg ikke er presset på tid, så er man jo en idiot, og det er Perez ikke på det punkt. 

Der er ingen garantier, og jeg er selv rigtig bange for, at Mbappé forlænger grundet det pres Psg kan lægge på ham, hvis de nægter at sælge ham nu. Vi kommer også til at smide rigtig mange penge efter Mbappé næste sæson hvis vi henter ham gratis. Heldigvis får Psg ingen af de penge, men som jeg ser det er det kun Perez som kan vende situationen, så Khelaifi og hans disciple ikke føler de er uovervindelige. 
Jeg frygter på ingen måde, at vi mister Mbappé til andre klubber. Vil han have penge, så var han blevet i Paris. Det handler om klub, og kun Real Madrid. 

Objektivt set, så synes jeg, at Perez spiller sine kort rigtigt. Psg ledelsen opfører sig som de plejer. Som forkælede røvhuller som er vant til at få deres vilje. Jeg kan ikke se hvad man skal gøre anderledes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Kialpe

10 måneder 11 timer siden #261 af DeLaRed
Spørgsmål til panelet:
Kunne Mbappe selv have gjort noget mere for at få denne handel til at gå igennem?
(Han har jo selv været tavs igennem hele forløbet)

Donde está la biblioteca?

10 måneder 11 timer siden #262 af elle44

DeLaRed post=141067 skrev: Spørgsmål til panelet:
Kunne Mbappe selv have gjort noget mere for at få denne handel til at gå igennem?
(Han har jo selv været tavs igennem hele forløbet)

​Næh egentlig ikke. Han har gjort det klart han vil væk, mere kan man ikke forlange når man spiller for PSG. Hvis han var blevet væk fra træning kunne han risikere at sidde flere måneder på tribunen. 

Det eneste han kunne have gjort var at lade være med at skrive kontrakt med PSG i første omgang, omend det måske ikke var så klart på daværende tidspunkt hvor lidt de respekterer deres spilleres ønsker. 

Synes også at forlydender fra Mbappe lejren hele tiden har været at Mbappe har været rolig omkring situationen og at han ville skifte til Real i denne sæson eller næste.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 11 timer siden #263 af Ramos4
Det er så fint, at vi får Mbappe gratis næste år. Men når det er sagt, så synes jeg også vi har lagt vores æg meget i én kurv. Vi har reelt set kun Benzema og Vinicius der kan noget offensivt.

Det ville klæde Perez at hente noget andet ind denne sommer, mens vi venter på det helt store vindue næste sommer.

Jeg frygter vi får en svær kamp mod Betis i aften. Jeg skal se en god indsats før jeg tør håbe på noget som helst fra den her sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

10 måneder 11 timer siden #264 af Real HWL
Intet nyt er godt nyt. Det trøster jeg i hvertfald mig selv med.
Sidste redigering: 10 måneder 10 timer siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.