Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

1 år 9 måneder siden #265 af Elto92
de seneste meldinger skulle gå på at Real Madrid har givet Psg et ultimatum til at svare på deres tilbud senest på Mandag klokken 18:00

altså det er De Gea tilstande helt om igen det her

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #266 af DeLaRed

Ramos4 post=141069 skrev: Det er så fint, at vi får Mbappe gratis næste år. Men når det er sagt, så synes jeg også vi har lagt vores æg meget i én kurv. Vi har reelt set kun Benzema og Vinicius der kan noget offensivt.

Det ville klæde Perez at hente noget andet ind denne sommer, mens vi venter på det helt store vindue næste sommer.

Jeg frygter vi får en svær kamp mod Betis i aften. Jeg skal se en god indsats før jeg tør håbe på noget som helst fra den her sæson.

​Det er jeg uenig i, synes paa ingen maade vi skal have endnu et stress koeb (ala Jovic) her i slutningen af vinduet, istedet spar pengene til naeste sommer og saa koeb rigtigt ind ifht til det man har brug for, da man der ogsaa er en del klogere paa hvordan truppen klarer sig igennem denne season (f.eks. hvis Dani bliver skadet flere gange i denne season igen, saa SKAL man ud og hente en hoejre back naeste aar, og hvis baade Isco og Modric forlader klubben saa skal man nok ogsaa have noget bredde paa midtbanen) saa enten blir det Mbappe og ellers venter man og slaar til i hvad der kan tegne sig til at vaere endnu et spaendene transfer vindue i 2022.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 år 9 måneder siden #267 af DeLaRed

Elto92 post=141071 skrev: de seneste meldinger skulle gå på at Real Madrid har givet Psg et ultimatum til at svare på deres tilbud senest på Mandag klokken 18:00

​Men det giver jo bare ingen mening, for hvis PSG ringer kl. 21:30 Mandag aften og acceptere buddet, saa tror jeg vist nok lige at Perez faar sat skub i advokaterne. Et tids bestemt ultimatum holder ikke paa nogen maade i denne sag, og tvivler ogsaa paa at Real overhovedet kunne finde paa saadanne en tam forhandlings taktik.

Donde está la biblioteca?

1 år 9 måneder siden #268 af Steen

Dios post=141066 skrev: ​Steen skrev:

​Han kunne have indledt forhandlingerne langt tidligere i transfervinduet, så PSG havde en mulighed for at erstatte Mbappe? Han kan i øvrigt også hæve buddet, og dermed sikre Mbappe? Jeg er med på, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt, men PSG er ikke en almindelig klub - det er på ingen måde garanteret, at Mbappe ikke forlænger, hvis man ikke henter ham nu. Derudover kommer man alligevel til at skulle betale nogle helt sindssyge summer til Mbappe og hans familie, hvis han skifter 'gratis'. Man gav 20-30 millioner euro til Alaba og hans familie. For ikke at nævne, at man kommer til at skulle konkurrere med flere klubber, som vil hente ham på en fri transfer. Klubben kan simpelthen ikke fortsætte endnu en sæson med denne trup. Det er synd, at man spilder Benzemas, Kroos og Modric sidste par sæsoner på denne måde.

Leonardo udtalte i starten af juli, at Mbappé overhovedet ikke var til salg. Khelaifi udtalte i juni måned, at Psg aldrig ville sælge Mbappé. Efter de offentliggjorde Messi, så udtalte han, at Mbappé vil blive i Psg, fordi han nu ikke har en grund til at forlade dem. 
Perez kunne gøre mange ting, men alle de ting ville jo være forkert ift. hvad han indtil videre har gjort. Perez kunne smække €300 millioner på bordet, og sikre Mbappé, men er det ansvarligt og et godt move synes du? 
Perez kunne måske have startet forhandlingerne langt tidligere, men så ville Psg stå med de bedste kort på hånden, og alle udtalelser fra Psg's side af indikere jo, at de ikke vil sælge Mbappé. 
Det eneste kort Perez har er, at Mbappé vil til Real Madrid og det her er sidste chance for Psg at få et pænt beløb for ham. Spiller han det kort for tidligt, hvor Psg ikke er presset på tid, så er man jo en idiot, og det er Perez ikke på det punkt. 

Der er ingen garantier, og jeg er selv rigtig bange for, at Mbappé forlænger grundet det pres Psg kan lægge på ham, hvis de nægter at sælge ham nu. Vi kommer også til at smide rigtig mange penge efter Mbappé næste sæson hvis vi henter ham gratis. Heldigvis får Psg ingen af de penge, men som jeg ser det er det kun Perez som kan vende situationen, så Khelaifi og hans disciple ikke føler de er uovervindelige. 
Jeg frygter på ingen måde, at vi mister Mbappé til andre klubber. Vil han have penge, så var han blevet i Paris. Det handler om klub, og kun Real Madrid. 

Objektivt set, så synes jeg, at Perez spiller sine kort rigtigt. Psg ledelsen opfører sig som de plejer. Som forkælede røvhuller som er vant til at få deres vilje. Jeg kan ikke se hvad man skal gøre anderledes.

​Forhandlingerne skulle være startet lige efter at Mbappe fortalte dem, at han ikke havde tænkt sig at forlænge, hvilket nu er en måned siden. Havde det ført til et andet resultat? Måske ikke, men hvis de ikke ville sælge ham på det tidspunkt, så vil de heller ikke sælge ham nu, hvor transfervinduet lukker om 4 dage. Hvad skal de bruge 180 millioner euro til, hvis de ikke kan nå at hente en ny spiller? Jeg kunne forstå det hvis vi talte om en klub, som havde brug for pengene for at være indenfor reglerne ift. FFP, men det gør sig jo ikke gældende for PSG. Så havde man i det mindste vidst, at man ikke kunne hente ham, og så havde man i stedet brugt pengene på spillere, som ville forbedre holdet, hvilket fandme er tiltrængt. I stedet skal starte en ny sæson med forsvaret som gevaldigt er blevet svækket, en midtbane som er blevet ældre, og hvor Isco ser ud til at få en masse spilletid, og et angreb med Bale som fast spiller. Det er pinligt, at man endnu engang siden man solgte Ronaldo ikke er i stand til at have en trup, som kan kæmpe med om UCL. 

1 år 9 måneder siden #269 af Steen

DeLaRed post=141073 skrev:

Elto92 post=141071 skrev: de seneste meldinger skulle gå på at Real Madrid har givet Psg et ultimatum til at svare på deres tilbud senest på Mandag klokken 18:00

​Men det giver jo bare ingen mening, for hvis PSG ringer kl. 21:30 Mandag aften og acceptere buddet, saa tror jeg vist nok lige at Perez faar sat skub i advokaterne. Et tids bestemt ultimatum holder ikke paa nogen maade i denne sag, og tvivler ogsaa paa at Real overhovedet kunne finde paa saadanne en tam forhandlings taktik.

Det er Perez' mouthpiece som breakede nyheden, og den er sidenhen blevet bekræftet af et af de mest troværdige medier i Frankrig. Den er god nok. De venter på et svar, som aldrig kommer. Fuldstændig til grin. 

1 år 9 måneder siden #270 af Elto92
Eller måske ved Perez godt at løbet er kørt og for ikke at tabe ansigt så kaster han lige bolden over hos psg og siger, nu afventer et svar fra jer og deadlinen er jo lige op til transfer vinduet slutter, og så kan han altid sige "Ja men psg accepterede ikke vores bud"

øv bøv kære os fans som har ventet i nogle år nu

1 år 9 måneder siden #271 af Dybbøl
Spændende hvad der sker de sidste par dage her med Mbappe. 

Er der nogle medier som har bekræftet at familien Mbappe har købt et hus i Madrid?

God kamp iaften 

1 år 9 måneder siden #272 af Ramos4
Mener det er længe siden han købte hus her. Men han har jo længe vidst, han ville ende i Madrid en dag. Det bliver så bare ikke denne dag.

Sommeren 2022 s'gonna be lit!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 9 måneder siden #273 af Fondo_Sur
PSG har dog ikke afvist buddet? De forsøger vel bare at presse citronen endnu mere. Men Real Madrid kommer ikke til at byde mere end 180 mio €. I følge værten fra El Chiringuito så har Real Madrid sat en deadline på mandag kl. 18:00. Nok også for at undgå problemer med fax-maskinen.

1 år 9 måneder siden #274 af Ramos4
Der er ikke forlydender om at PSG taler med nogen som helst angribere - så jeg tror ikke de sælger for mindre end de 220 de forlanger.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 9 måneder siden #275 af BBB
​180 er langt over, hvad vi burde give i denne situation. At der er tale om 200 millioner euro på Madridistas twitter profil er bare vanvittigt.

Lad ham brænde ligaen af i den kommende sæson og så tager vi ham gratis efterfølgende.

1 år 9 måneder siden #276 af Daniel

BBB post=141182 skrev: ​180 er langt over, hvad vi burde give i denne situation. At der er tale om 200 millioner euro på Madridistas twitter profil er bare vanvittigt.

Lad ham brænde ligaen af i den kommende sæson og så tager vi ham gratis efterfølgende.

Der er så mange, der kan tage ham gratis efterfølgende.....

Leveret af Kunena Forum
Annonce