Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

8 måneder 2 uger siden #277 af PMO

Daniel post=141183 skrev:

BBB post=141182 skrev: ​180 er langt over, hvad vi burde give i denne situation. At der er tale om 200 millioner euro på Madridistas twitter profil er bare vanvittigt.

Lad ham brænde ligaen af i den kommende sæson og så tager vi ham gratis efterfølgende.

Der er så mange, der kan tage ham gratis efterfølgende.....

Brugen af ordet gratis bør stoppe, når snakken falder på Mbappé. 

Hvad der kunne være rigtig interessant var at se sign-on fee samt løn ved kontraktudløb, kontra ved et køb på 180 millioner euro idag. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 uger siden #278 af Kratmus

PMO post=141186 skrev:

BBB post=141182 skrev: ​180 er langt over, hvad vi burde give i denne situation. At der er tale om 200 millioner euro på Madridistas twitter profil er bare vanvittigt.

Lad ham brænde ligaen af i den kommende sæson og så tager vi ham gratis efterfølgende.

Brugen af ordet gratis bør stoppe, når snakken falder på Mbappé. 

Hvad der kunne være rigtig interessant var at se sign-on fee samt løn ved kontraktudløb, kontra ved et køb på 180 millioner euro idag. 

Ved en fri transfer vil han forlange sign-on fee og sandsynligvis også en større startløn, end hvis han blev købt fri af kontrakten. Når kontrakten så skal forlænges på et tidspunkt, kan han yderligere udbygge den i forvejen større startløn. På lang sigt kan besparelsen ved at få ham "gratis" næste år, frem for at betale ved kasse 1 i år vise sig at være ret begrænset.

Det sportslige aspekt er også, at vi skal trækkes med et tamt angreb i endnu et år. Vinicius er den eneste, der positivt overrasker indtil videre. Benzema har i de sidste 2 kampe set lidt svag ud. Sæsonen er ung, nu er der landholdspause. Hvis alt er som det plejer, så skal Benzema nok hæve bundniveauet, og Vinicius skal sandsynligvis nok falde igennem endnu engang.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 måneder 2 uger siden #279 af BBB

​Ja, og PSG har i flere år forsøgt at forlænge med ham, men han vil ikke blive der. Han vil noget andet. Han ombestemmer sig ikke de næste fire måneder.

De Gea blev presset til en forlængelse pga. en slutrunde, men slutrunden i 2022 er et halvt år inde i den nye sæson, så det kan de ikke engang presse ham med.

8 måneder 2 uger siden #280 af Real HWL
​Kunne man spekulere i at det er det Mbappe og hans bagland i virkeligheden håber kommer til at ske? Så får han et kæmpe beløb i hånden selv som han måske ikke i lige så høj grad ville få hvis skiftet gik igennem nu. Man kan være nervøs for at han bliver fristet af en anden klub til næste sommer. Men vi ved han vil til Real Madrid plus at vi også ved at vi har pengene til at konkurrere med de engelske klubber. Bale er der formentlig heller ikke til næste år, så der bliver også frigjort en hel del i lønbudgettet til en underskrivelse af Mbappe.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 måneder 2 uger siden #281 af Thomaskjensen
Sikkert bare røg, men flere medier skriver at Mbappe føler sig snydt af klubben og er utilfreds med at de ikke har accepteret et bud i størrelsesordnen som det sidste RM gav, de skulle enligt aviserne havde lovet at slippe ham hvis de fik et sådanne bud.

Nej, jeg håber da at se Naymar, Messi og Mbappe i dag, og håber naturligvis at det er sidste gang de spiller sammen.

8 måneder 2 uger siden #282 af Sahinovic
Er er nogen der har beløbet på denne såkaldte sign-on fee for Mbappé? Jeg nægter at tro på, at Real Madrid ikke spare en masse penge ved at vente til næste år.

Paris vil som minimum have €200 millioner for ham og lur mig om der oven i det ikke også kommer variabler på, så vi næsten runder de €220 millioner. De er tydeligvis ikke til at forhandle med og de holder fast i ovenstående pris. Oven i det skal Mbappé stadig have en kæmpe løn og jeg tror ikke på at han - bare liiiiige - kan forhandle sig til en meget bedre løn, at det hente ham 'gratis' til næste år faktisk overhovedet ikke er så stor en økonomisk gevinst alligevel.

At han skulle være interesseret i at signe med andre klubber, eller forlænge med Paris(?) giver jeg nul for.

Florentino Pérez

8 måneder 2 uger siden #283 af Real HWL

Thomaskjensen post=141191 skrev: Sikkert bare røg, men flere medier skriver at Mbappe føler sig snydt af klubben og er utilfreds med at de ikke har accepteret et bud i størrelsesordnen som det sidste RM gav, de skulle enligt aviserne havde lovet at slippe ham hvis de fik et sådanne bud.

Nej, jeg håber da at se Naymar, Messi og Mbappe i dag, og håber naturligvis at det er sidste gang de spiller sammen.

Det gode er at hvis Paris ikke acceptere budet, jamen så kan de heller ikke brokke sig over at han smutter på en free transfer. Som Leonardo ellers sad og hylede op om forleden, at det havde Mbappe lovet dem ikke at gøre.

Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Fondo_Sur

8 måneder 2 uger siden #284 af Kiwes
​Jeg ser frem til den første offentlig udmelding fra Perez - når vinduet er ovre og vi ikke har fået ham. Jeg forventer det største shitshow med den ene sviner efter den anden omkring hvor latterlig en klub PSG er :D. Vi kommer aldrig til at have et forhold til PSG igen efter dette, så jeg håber han giver den fuld gas!
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

8 måneder 2 uger siden #285 af Ramos4

DeLaRed post=141072 skrev:

Ramos4 post=141069 skrev: Det er så fint, at vi får Mbappe gratis næste år. Men når det er sagt, så synes jeg også vi har lagt vores æg meget i én kurv. Vi har reelt set kun Benzema og Vinicius der kan noget offensivt.

Det ville klæde Perez at hente noget andet ind denne sommer, mens vi venter på det helt store vindue næste sommer.

Jeg frygter vi får en svær kamp mod Betis i aften. Jeg skal se en god indsats før jeg tør håbe på noget som helst fra den her sæson.

​Det er jeg uenig i, synes paa ingen maade vi skal have endnu et stress koeb (ala Jovic) her i slutningen af vinduet, istedet spar pengene til naeste sommer og saa koeb rigtigt ind ifht til det man har brug for, da man der ogsaa er en del klogere paa hvordan truppen klarer sig igennem denne season (f.eks. hvis Dani bliver skadet flere gange i denne season igen, saa SKAL man ud og hente en hoejre back naeste aar, og hvis baade Isco og Modric forlader klubben saa skal man nok ogsaa have noget bredde paa midtbanen) saa enten blir det Mbappe og ellers venter man og slaar til i hvad der kan tegne sig til at vaere endnu et spaendene transfer vindue i 2022.

​Nu gik kampen mod Betis så en del over min forventning.

Vi skal selvfølgelig ikke hente Jovic igen, men hvis Mbappe er umulig nu, synes jeg det er synd at lade 200m brænde i lommen - hvis vi f.eks. kunne hente Kounde eller lignende. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

8 måneder 2 uger siden #286 af PMO

Kiwes post=141197 skrev: ​Jeg ser frem til den første offentlig udmelding fra Perez - når vinduet er ovre og vi ikke har fået ham. Jeg forventer det største shitshow med den ene sviner efter den anden omkring hvor latterlig en klub PSG er :D. Vi kommer aldrig til at have et forhold til PSG igen efter dette, så jeg håber han giver den fuld gas!

​Det ville ikke være første gang Perez gjorde noget tåkrummende, men det ville alligevel tage prisen. Der bliver snakket og snakket om hvor “ulækker” og “latterlig” PSG er, men skulle Perez komme med en kommentar, hvor han bitcher og opfører sig som en tøsefornærmet tudeprinsesse, er RM ikke bedre. 

Hav dog noget klasse og accepter at PSG forlanger mere end man vil give. Vent til næste sommer og kom videre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

8 måneder 2 uger siden #287 af DeLaRed

Ramos4 post=141199 skrev:

DeLaRed post=141072 skrev:

Ramos4 post=141069 skrev: Det er så fint, at vi får Mbappe gratis næste år. Men når det er sagt, så synes jeg også vi har lagt vores æg meget i én kurv. Vi har reelt set kun Benzema og Vinicius der kan noget offensivt.

Det ville klæde Perez at hente noget andet ind denne sommer, mens vi venter på det helt store vindue næste sommer.

Jeg frygter vi får en svær kamp mod Betis i aften. Jeg skal se en god indsats før jeg tør håbe på noget som helst fra den her sæson.

​Det er jeg uenig i, synes paa ingen maade vi skal have endnu et stress koeb (ala Jovic) her i slutningen af vinduet, istedet spar pengene til naeste sommer og saa koeb rigtigt ind ifht til det man har brug for, da man der ogsaa er en del klogere paa hvordan truppen klarer sig igennem denne season (f.eks. hvis Dani bliver skadet flere gange i denne season igen, saa SKAL man ud og hente en hoejre back naeste aar, og hvis baade Isco og Modric forlader klubben saa skal man nok ogsaa have noget bredde paa midtbanen) saa enten blir det Mbappe og ellers venter man og slaar til i hvad der kan tegne sig til at vaere endnu et spaendene transfer vindue i 2022.

​Nu gik kampen mod Betis så en del over min forventning.

Vi skal selvfølgelig ikke hente Jovic igen, men hvis Mbappe er umulig nu, synes jeg det er synd at lade 200m brænde i lommen - hvis vi f.eks. kunne hente Kounde eller lignende. 

​Men netop en Kounde mener jeg heller ikke man burde smide penge efter paa nuvaerende tidspunkt, da der i truppen er mange ukendte faktorer, som vi maaske burde lade seasonen afgoere. Vi bliver meget klogere paa truppen efter denne season. Som et eksempel saa tag Militao, alle raaber om at han skal have chancen, saa den faar han nu, og hvis han nu kan smide boerne-sygdommene som nogle gange for ham til at ligen en serie 6. spiller, saa kan det vaere man faar en forsvars spiller der er bedre end kounde, og hvis vi oveni det ligger at en Miguel bliver ved med at faa chancen paa VB og bliver ved med at udvikle sig, samt at Mendy kommer retur og rammer sit top niveau saa glider Alaba nok naturligt ind i center forsvaret, og her har vi ogsaa en Nacho som utvetydigt var holdets mest paalidelige forsvars spiller sidste season. Saa hvis man keober Kounde, og alt gaar godt (med det nuvaerende materiale, altsaa ingen skader, alle spiller op til deres bedste osv.) saa ender Kounde med at vaer 4. valg og saa er det jo spild af de penge.

(Hvis man virkelig skulle goere noget, saa var det at hente en Hoejre back der kan tage over naar Dani ikke spiller, men her har Ance allerede sagt at han er tilfreds med Vazquez, HVILKET ER HIMMELRAABENDE DUMT!, saa det ville ogsaa vaere spild af penge). Paa midtbanen venter Ance bare paa at Kroos og Modric er firkse, saa har han det han skal bruge i denne season centralt i banen, sammen med Fede og den tiltro han har til Isco. Og saa er vi tilbage til angrebet, og her har vi altsaa bare brug for en profilfra oevereste skuffe, det nytter ikke at lave endnu en Jovic-fejl.

Vi venter til naeste aar (evt smid de 200mio i bitcoin, saa vi har 400mio naeste aar, haha ;-) og saa lad os gaa amok paa de rigtige indkoeb til de svage punkter vi har i truppen efter at have set holdet spille denne season igennem, samt ogsaa faa skildt os af med de spillere der ikke er brug for laengere (Marcelo, Isco og Bale har alle korntakt udloeb naeste sommer, og mon ikke Odriozola ogsaa er fortid, saa der blir helt naturligt plads i truppen. selvom jeg er en smule nervoes for at Ance faar fremtvunget en forlaengelse til Isco inden seasonen er omme, hvilket langsigtet kommer til at pisse os alle sammen af)

Donde está la biblioteca?

8 måneder 2 uger siden #288 af Real HWL

PMO post=141203 skrev:

Kiwes post=141197 skrev: ​Jeg ser frem til den første offentlig udmelding fra Perez - når vinduet er ovre og vi ikke har fået ham. Jeg forventer det største shitshow med den ene sviner efter den anden omkring hvor latterlig en klub PSG er :D. Vi kommer aldrig til at have et forhold til PSG igen efter dette, så jeg håber han giver den fuld gas!

​Det ville ikke være første gang Perez gjorde noget tåkrummende, men det ville alligevel tage prisen. Der bliver snakket og snakket om hvor “ulækker” og “latterlig” PSG er, men skulle Perez komme med en kommentar, hvor han bitcher og opfører sig som en tøsefornærmet tudeprinsesse, er RM ikke bedre. 

Hav dog noget klasse og accepter at PSG forlanger mere end man vil give. Vent til næste sommer og kom videre. 

Hav dog noget klasse og accepter at din spiller vil prøve nye udfordringer. Jeg har haldrig forstået at man vil holde på en spiller der vil væk. Daniel Levy er også mester i det. Real kommer med et vanvittigt bud i manges øjne. Kunne forstå hvis man bare var kommet med et skambud. Man byder fandme næsten det de selv gav for ham... Ku Kuk!!
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.