Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

4 år 11 måneder siden #289 af PMO

Real HWL post=141211 skrev:

PMO post=141203 skrev:

Kiwes post=141197 skrev: ​Jeg ser frem til den første offentlig udmelding fra Perez - når vinduet er ovre og vi ikke har fået ham. Jeg forventer det største shitshow med den ene sviner efter den anden omkring hvor latterlig en klub PSG er :D. Vi kommer aldrig til at have et forhold til PSG igen efter dette, så jeg håber han giver den fuld gas!

​Det ville ikke være første gang Perez gjorde noget tåkrummende, men det ville alligevel tage prisen. Der bliver snakket og snakket om hvor “ulækker” og “latterlig” PSG er, men skulle Perez komme med en kommentar, hvor han bitcher og opfører sig som en tøsefornærmet tudeprinsesse, er RM ikke bedre. 

Hav dog noget klasse og accepter at PSG forlanger mere end man vil give. Vent til næste sommer og kom videre. 

Hav dog noget klasse og accepter at din spiller vil prøve nye udfordringer. Jeg har haldrig forstået at man vil holde på en spiller der vil væk. Daniel Levy er også mester i det. Real kommer med et vanvittigt bud i manges øjne. Kunne forstå hvis man bare var kommet med et skambud. Man byder fandme næsten det de selv gav for ham... Ku Kuk!!

Så løsningen er at blive pigesur og brokke sig i pressen? Det er meget forkælet at brokke sig og flæbe, bare fordi man ikke får sin vilje. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #290 af Real HWL

PMO post=141213 skrev:

PMO post=141203 skrev:

Kiwes post=141197 skrev: ​Jeg ser frem til den første offentlig udmelding fra Perez - når vinduet er ovre og vi ikke har fået ham. Jeg forventer det største shitshow med den ene sviner efter den anden omkring hvor latterlig en klub PSG er :D. Vi kommer aldrig til at have et forhold til PSG igen efter dette, så jeg håber han giver den fuld gas!

​Det ville ikke være første gang Perez gjorde noget tåkrummende, men det ville alligevel tage prisen. Der bliver snakket og snakket om hvor “ulækker” og “latterlig” PSG er, men skulle Perez komme med en kommentar, hvor han bitcher og opfører sig som en tøsefornærmet tudeprinsesse, er RM ikke bedre. 

Hav dog noget klasse og accepter at PSG forlanger mere end man vil give. Vent til næste sommer og kom videre. 

Hav dog noget klasse og accepter at din spiller vil prøve nye udfordringer. Jeg har haldrig forstået at man vil holde på en spiller der vil væk. Daniel Levy er også mester i det. Real kommer med et vanvittigt bud i manges øjne. Kunne forstå hvis man bare var kommet med et skambud. Man byder fandme næsten det de selv gav for ham... Ku Kuk!!

Så løsningen er at blive pigesur og brokke sig i pressen? Det er meget forkælet at brokke sig og flæbe, bare fordi man ikke får sin vilje. 

Nej selvfølgelig er det ikke det. Men når alt det er er overstået håber jeg der kommer en eller anden form for udmelding om forløbet fra Real Madrid. Ikke en pigesur sviner, det skal vi være for gode til. Men vi ved jo allerede godt hvordan PSG vil reagere hvis det ender med at vi henter ham gratis til næste sommer. De kommer til at ligge som sultne løver på savanen der er klar til at angribe Real Madrid fra alle sider. Leonardo har allerede givet en forsmag på det. Og de har lige gjort det samme med Donnarumma. Og det gjorde de vel også med Neymar. Du skal ikke fortælle mig at de ikke kontaktede Neymars bagland inden de aktiverede hans frikøbsklausul.

Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Real HWL.

4 år 11 måneder siden #291 af BBB

Real HWL post=141224 skrev:

PMO post=141213 skrev:

PMO post=141203 skrev:

Nej selvfølgelig er det ikke det. Men når alt det er er overstået håber jeg der kommer en eller anden form for udmelding om forløbet fra Real Madrid. Ikke en pigesur sviner, det skal vi være for gode til. Men vi ved jo allerede godt hvordan PSG vil reagere hvis det ender med at vi henter ham gratis til næste sommer. De kommer til at ligge som sultne løver på savanen der er klar til at angribe Real Madrid fra alle sider. Leonardo har allerede givet en forsmag på det. Og de har lige gjort det samme med Donnarumma. Og det gjorde de vel også med Neymar. Du skal ikke fortælle mig at de ikke kontaktede Neymars bagland inden de aktiverede hans frikøbsklausul.

​Eftersom det er spilleren selv, der skal aktivere klausulen, så virker det som en rimelig formodning... og når den aktiveres skal spilleren overføre beløbet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 11 måneder siden #292 af Ramos4
PSG manager Mauricio Pochettino to @pvsportfr: “Kylian Mbappé is our player, you know the football industry is full of rumours. Our president and sporting director have been clear. He is with us. I am very happy. One of the most important players in the world”.

Fra Fabrizio Romanos Twitter.

Det tegner ikke lovende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 11 måneder siden #293 af 9eren
Hvornår har det gjort dette?

Næste ting er at han forlænger med PSG. Vi skal finde en anden angriber her og nu.

4 år 11 måneder siden #294 af elle44

9eren post=141248 skrev: Hvornår har det gjort dette?

Næste ting er at han forlænger med PSG. Vi skal finde en anden angriber her og nu.

​Gider vi have andre end Mbappe eller Haaland? Begge to er bestemt stadig en mulighed, måske bare ikke denne sommer. Vi må se hvad dagen bringer mht. Mbappe. 

4 år 11 måneder siden #295 af Thomaskjensen
€215m er enligt rygterne blevet accepteret af PSG.

4 år 11 måneder siden #296 af Dragam

Thomaskjensen post=141250 skrev: €215m er enligt rygterne blevet accepteret af PSG.

​Håber dælme ikke at det passer... absurd mange penge for en der kan skrive gratis med os om et halvt år !!!

4 år 11 måneder siden #297 af Chamartin

Thomaskjensen post=141250 skrev: €215m er enligt rygterne blevet accepteret af PSG.

Jeg tror ikke et sekund på nogen rygter fra nogen som helst journalist eller nogen som helst andre tvivlsomme twitterkonti i den her sag.
Jeg tror først på det, det øjeblik det står officielt på klubbens hjemmeside.

4 år 11 måneder siden #298 af elle44

Chamartin post=141252 skrev:

Jeg tror ikke et sekund på nogen rygter fra nogen som helst journalist eller nogen som helst andre tvivlsomme twitterkonti i den her sag.

​Du kan stole på Fabrizio Romano. Han har ikke skrevet noget om at der skulle være givet eller accepteret et bud på 215, så det er ren spekulation. 

4 år 11 måneder siden #299 af El Siete

elle44 post=141249 skrev:

9eren post=141248 skrev: Hvornår har det gjort dette?

​Gider vi have andre end Mbappe eller Haaland? Begge to er bestemt stadig en mulighed, måske bare ikke denne sommer. Vi må se hvad dagen bringer mht. Mbappe. 

​Smid 140M, af de 180M til Mbappe, på bordet for Haaland, og gem 40M til Mbappes sign-on. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 11 måneder siden #300 af Thomaskjensen

elle44 post=141253 skrev:

Chamartin post=141252 skrev:

​Du kan stole på Fabrizio Romano. Han har ikke skrevet noget om at der skulle være givet eller accepteret et bud på 215, så det er ren spekulation. 

Nu tror jeg ikke på hvad "thehardtackle" skriver, men i blandt finder den blinde høne også et korn.
www.thehardtackle.com/news/2021/08/30/tr...-for-kylian-mbappe/​
€215m er rigtig mange penge for en spiller vi måske kan hente "gratis" om 4 måneder. Udfordringen for Perez er vel at denne transfeer kan være starten på enden for klubbens storhedstid, får vi ikke Mbappe om 4 måneder, hvad får det for konsekvenser for en handel med Haaland, med sponcorerne, og ikke mindst fansnes lyst at komme på stadion. 

Nu vi snakker løse rygter så går Liverpool efter Fede :) £86m,- mener de er nok til at få Fede til at sige farvel til sin nye kontrakt til 2026... 
www.rousingthekop.com/2021/08/30/liverpo...r-federico-valverde/ 

Leveret af Kunena Forum