Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hvornår har det ikke medført et rødt kort, det er måske kun lige kår Messi han gør det at det kun gir gult, men den slags har altid givet rødt. Og det er min pointe, det har Intet med hvad Vini fortjener eller ikke fortjener, det handler om hvad der stort set altid sker når en spiller slå en anden i hovedet (uanset hvad der forudsagte hændelsen)Lars1991 post=162494 skrev:
DeLaRed post=162493 skrev:
Okay, slap lige af Lars!Lars1991 post=162487 skrev:
DeLaRed post=162484 skrev: Nok så meget som der er andre spillere involveret og alt det der er foregået med fansene imod Vini, så er dette et fortjent rødt kort, man kan jo håbe på han lærer af det, men det er vist at bede om for meget! Usmageligt den måde han forlader banen på, pinligt!
Hold da din kæft, jeg undskyld mit sprog. Det seriøst det sygeste han har været udsat for i den her kamp. Det noget af det vildeste jeg har været vidne til.
Jeg forstår godt hvad du mener, og vi kan sagtens blive enige om at f.eks Duro også skulle have rødt kort (og måske også målmanden) men det undskylder ikke st Vini slår ham i ansigtet, hvilket han utvivlsomt gør, i den situation skal han skubbe ikke slå, det medfører altid et rødt kort, og det skal det også ellers blir det jo det vilde vesten!
Og så er alt det der er foregået før den situation på ingen måde en undskyldning for at slå, det er en farlig holdning at have!
Det synes jeg nu egentlig nok det er.. jeg ville også slå ud, hvis der stod en spiller bag mig og holdte kvælertag. Det tænker jeg er en ret normal reaktion for at være ærlig.
Donde está la biblioteca?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg syntes ikke at det var en syg kommentar. Både racismen samt handlingerne fra Valencia var ikke OK. Og lige så meget er et slag efter en anden spiller ikke OK - samt at gå ud af banen og klapper hånligt ikke OK. Jeg er ked af at Vinicius får så meget modstand fra modstanderne samt publikummet, men jeg håber også at han en dag lærer at svare mere med fødderne end et par provokationer... Det kan blive en ondt cirkel. :( Forhåbentlig kigger La Liga på mulige straf / bøder til Valencia efter kampen idag.Real HWL post=162498 skrev:
DeLaRed post=162484 skrev: Nok så meget som der er andre spillere involveret og alt det der er foregået med fansene imod Vini, så er dette et fortjent rødt kort, man kan jo håbe på han lærer af det, men det er vist at bede om for meget! Usmageligt den måde han forlader banen på, pinligt!
Syg kommentar du disker op med der!! Den er lige så dårlig som dommerstanden i La Liga...
(Jeg understreger igen, at jeg også mener at Duro skulle have haft rødt og at målmanden måske også skulle have haft det, da han er den første der angriber fysisk, men det underkender ikke Vini’s handling i den situation)
- Brylle
- Gæst
-
Hvis jeg var Vinicius, så var jeg smuttet til City med et knust hjerte.
Cristiano7 post=162502 skrev:
Jeg syntes ikke at det var en syg kommentar. Både racismen samt handlingerne fra Valencia var ikke OK. Og lige så meget er et slag efter en anden spiller ikke OK - samt at gå ud af banen og klapper hånligt ikke OK. Jeg er ked af at Vinicius får så meget modstand fra modstanderne samt publikummet, men jeg håber også at han en dag lærer at svare mere med fødderne end et par provokationer... Det kan blive en ondt cirkel. :( Forhåbentlig kigger La Liga på mulige straf / bøder til Valencia efter kampen idag.Real HWL post=162498 skrev:
Syg kommentar du disker op med der!! Den er lige så dårlig som dommerstanden i La Liga...
Det er ikke et slag, han skubber sig ud af et kvælertag. Det er sindssygt hvad den dreng bliver udsat for i løbet af en kamp.
Se den lige igen og sig at Vini skal have rødt kort. Det mere end de 5 sekunder jeg sagde i starten. Jeg er målløs!
Jeg siger igen, saa ALLE forstaar det, det underksylder ikke fansenes behandling af Vini paa nogen maade, og det han til tider er udsat for fra modstanders fans er helt haabloest, men jeg er ogsaa af den holdning at hans egen tilgang til den situation ikke hjaelper problemet. Maaske jeg tager fejl, men jeg tror bare ikke paa at Vini;s reaktinaere tilgang er den rigtige maade at takle problemet paa.