Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
Præcis. Der er flere Valencia spiller der går direkte på angreb imod ham og skaber enormt drama ud af ingenting!Lars1991 post=162509 skrev: Tænk at Hugo Duro har haft den hvide trøje på. Jeg væmmes af ham. Ærgerligt der ingen hævnakt kom på ham. Vattet holdning af vores hold generelt, som Brylle også siger. Man skammer sig lidt.
Og alligevel så ender han med at få et rødt kort! Så kan der nemlig lægges låg på den racisme situation og at spillere og fans altid er efter hans person! Fordi Vinicius er "åh så provokerende".
Hvor jeg dog håber at spillerne, især de ledende, snart kan træde i karakter i forsvar for klubbens med afstand bedste spiller! Og klubbens ledelse og manager - please!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DeLaRed post=162510 skrev: Lige ifht til racismen, saa vil jeg ogsaa understrege at jeg naturligvis ikke synes det der foregaar fra fansene paa nogen maade er ok, jeg vil dog ogsaa gerne paapege noget som maaske ikke alle fik med, og det er Vini's egen provokation under den situation hvor spillet er stoppet, lige foer spillet stoppes under doedbold situationen der laver Vini haandtegn ud til publikum og haaner dem med at "de rykker ned i 2. division" jeg siger ikke at det er ham der starter situationen, det kan sagtens vaere hans modsavr til racismen (hvilket jeg tror er meget plausibelt) men man bliver ogsaa noed til at have med i beregningen at Vini ogsaa har en del i alt det der foregaar. Det samme sker da han forlader banen, hvor han igen haaner dem ifth 2. division.
Jeg siger igen, saa ALLE forstaar det, det underksylder ikke fansenes behandling af Vini paa nogen maade, og det han til tider er udsat for fra modstanders fans er helt haabloest, men jeg er ogsaa af den holdning at hans egen tilgang til den situation ikke hjaelper problemet. Maaske jeg tager fejl, men jeg tror bare ikke paa at Vini;s reaktinaere tilgang er den rigtige maade at takle problemet paa.
Du prøver, ligesom så mange "eksperter" på tv der ikke tør at sige det som det er, at dele tingene op. Men sådan er virkeligheden jo bare ikke. Det hele hænger ligesom sammen. Jovist, hvis man nu bare liiiiige fjerner racismen fra ligningen, så Vinis attitude jo også et problem. Min bare røv. Det kan man jo ikke :D
Tak for link, har set den igen, men maa vaere aerlig at sige at det ikke aendre paa min holdning, igen vi er enige om at Duro naturligvis skal smides ud, men synes tydeligt at billederne viser at Vini slaar ud efter Duro har sluppet ham, jeg mener det er er lang mere slag end skub. Henviser du til at det er en menneskelig reaktion, saa vil jeg nok give dig ret, men siger du at den ikke skal give roedt saa er jeg uenig, det er praecis det samme som at sparke ud efter en spiller som lige har taklet dig med knupperne foerst paa anklerne, han skal naturligvis have roedt, men hvis du sparker ham bagefter saa ryger du ogsaa i bad.Lars1991 post=162508 skrev: https://twitter.com/SmartVader/status/1660355711224750080?s=20
Se den lige igen og sig at Vini skal have rødt kort. Det mere end de 5 sekunder jeg sagde i starten. Jeg er målløs!
Men jeg understreger igen, hvad Vini er udsat for er ikke ok, men det underkender bare ikke at hans egen reaktion ogsaa skal give roedt, ellers aabner man jo op for at man gerne maa slaa paa modspillre bare de slaar foerst, men saadanne har reglerne bare aldrig vaeret, dem der reagere voldeligt faar roedt uanset hvem der startede. Saa kan man saa argumnetere for om den regel er ok eller ej, men reglen har vaeret der i mange mange aar.
Donde está la biblioteca?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Haha, jeg toer da netop at sige noget der gaar imod havd flertallet herinde syntes, saa det holder da slet ikke. Jeg siger det hverken for at provokere eller for at vaer modsat, det er min klare holdning at der medhoere en vis form for profesionalitet naar man spiller professionel fodbold, og endnu mere for en Real spiller. Forestaar jeg hans reaktion? JA, men hjaelper den paa problemet, det tvivler jeg paa!Lars1991 post=162513 skrev:
DeLaRed post=162510 skrev: Lige ifht til racismen, saa vil jeg ogsaa understrege at jeg naturligvis ikke synes det der foregaar fra fansene paa nogen maade er ok, jeg vil dog ogsaa gerne paapege noget som maaske ikke alle fik med, og det er Vini's egen provokation under den situation hvor spillet er stoppet, lige foer spillet stoppes under doedbold situationen der laver Vini haandtegn ud til publikum og haaner dem med at "de rykker ned i 2. division" jeg siger ikke at det er ham der starter situationen, det kan sagtens vaere hans modsavr til racismen (hvilket jeg tror er meget plausibelt) men man bliver ogsaa noed til at have med i beregningen at Vini ogsaa har en del i alt det der foregaar. Det samme sker da han forlader banen, hvor han igen haaner dem ifth 2. division.
Jeg siger igen, saa ALLE forstaar det, det underksylder ikke fansenes behandling af Vini paa nogen maade, og det han til tider er udsat for fra modstanders fans er helt haabloest, men jeg er ogsaa af den holdning at hans egen tilgang til den situation ikke hjaelper problemet. Maaske jeg tager fejl, men jeg tror bare ikke paa at Vini;s reaktinaere tilgang er den rigtige maade at takle problemet paa.
Du prøver, ligesom så mange "eksperter" på tv der ikke tør at sige det som det er, at dele tingene op. Men sådan er virkeligheden jo bare ikke. Det hele hænger ligesom sammen. Jovist, hvis man nu bare liiiiige fjerner racismen fra ligningen, så Vinis attitude jo også et problem. Min bare røv. Det kan man jo ikke :D
Donde está la biblioteca?
Se hændelsen igen og læg mærke til Rudiger.Hamid8210 post=162512 skrev: Giv mig lige nogen spiller som Pepe, Ramos, Arbeloa eller Casemiro der fuxking forsvarede deres egen spiller. Savner godt nok nogle chefer på det her hold der kan flække en modstander i tide og utide
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Rudiger vokser som madridista på banen. Militao er der også hver gang. Jeg så lige en gammel video med Ramos der kommer flyvende og nedlægger en som er efter Asensio. I den video så vi OGSÅ lille Lucas Vazquez ligesom han var der i dag. De tre fortjener kæmpe respekt. Alle de citater jeg har læst fra Ceballos efter kampen fortjener også at man letter på hatten. Selvom det burde være en selvfølgelig at man reagerer sådan.El Siete post=162519 skrev:
Se hændelsen igen og læg mærke til Rudiger.Hamid8210 post=162512 skrev: Giv mig lige nogen spiller som Pepe, Ramos, Arbeloa eller Casemiro der fuxking forsvarede deres egen spiller. Savner godt nok nogle chefer på det her hold der kan flække en modstander i tide og utide
- 9eren
- Gæst
-