Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
"It wasn't the first time, nor the second, nor the third. Racism is normal in La Liga. The competition thinks it's normal, the Federation does too and the opponents encourage it. I'm so sorry. The championship that once belonged to Ronaldinho, Ronaldo, Cristiano and Messi today belongs to racists. A beautiful nation, which welcomed me and which I love, but which agreed to export the image of a racist country to the world. I'm sorry for the Spaniards who don't agree, but today, in Brazil, Spain is known as a country of racists. And unfortunately, for everything that happens each week, I have no defense. I agree. But I am strong and I will go to the end against racists. Even if far from here."
Vin har været til tasterne. Hinter til at han også har fået nok af Spanien. Lad håbe det stadig kan løses. Ellers stort held og lykke i fremtiden!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Der er også en rigtig trist video der viser, hvor ramt han er. (Nå, det kan jeg ikke få til at virke nu)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Dette skulle komme fra vores anføre!
Stor respekt fra Courtois, ikke så meget fra anføregruppen.
Grunden til at Vini ofte skændes med modspillere og dommere er, at han ofte er overladt til sig selv. Lederne i truppen forsvarer ham ikke. En spiller af hans type vil altid blive udsat for frispark og hårdt spil af modstanderne. Det er kaptajnerne der skal presse dommere, give igen når spillet bliver for hårdt osv.. især når der kun er tale om en knægt på 22.Thomaskjensen post=162555 skrev: Hvis han var min søn ville jeg forlange at klubben og ALLE spillere specielt vores vatpik af en anføre støtter ham. Sker det ikke ville jeg kræve et skifte til PL.
Havde vi haft Ramos eller Pepe på holdet tør jeg vædde på, at Vini havde fået lang flere frispark og havde derfor set sig mindre nødsaget til at kæmpe sin egen sag i hver kamp. Når han er den eneste der klager, er det for nemt at affeje ham som et brokkehoved/det evige offer.
Det er en skam at især Benz ikke forsvarer ham.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg "nøjes" med at købe en Vini trøje fra hans nye hold. Skulle han smutte (jeg tror det ikke), så er det sådan en spiller jeg bare vil holde med og følge.Thomaskjensen post=162552 skrev: Kald mig en dårlig fan, men om Vini bliver tvunget væk fra LaLiga grundet racisme, ja så takker jeg for 20 år som Real Madrid fan.
Ingen bestemmer hvad en god og dårlig fan af, men det er ikke nødvendigvis klubbens skyld hvis han smutter. Men de burde gøre noget mere. Jeg er i chok over at der ikke er landet noget som helst statement her til aften.
Gedigent svar fra Vinicius til Tebas. Man må bare undre sig over hvorfor vores præsident ikke snart kommer ned en klar reaktion.. :
'' Endnu en gang, i stedet for at kritisere racister, dukker præsidenten for LaLiga op på sociale medier for at angribe mig.
Så meget som du taler og lader som om du ikke læser, så rystes billedet af dit mesterskab. Se svarene på dine indlæg og få en overraskelse...
At undlade dig selv gør dig kun lig med racister. Jeg er ikke din ven til at tale om racisme. Jeg vil have handlinger og straffe. Hashtag rører mig ikke.''
Præsidenten er fan af det højre-nationale parti Vox.mohbar post=162559 skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Gedigent svar fra Vinicius til Tebas. Man må bare undre sig over hvorfor vores præsident ikke snart kommer ned en klar reaktion.. :
'' Endnu en gang, i stedet for at kritisere racister, dukker præsidenten for LaLiga op på sociale medier for at angribe mig.
Så meget som du taler og lader som om du ikke læser, så rystes billedet af dit mesterskab. Se svarene på dine indlæg og få en overraskelse...
At undlade dig selv gør dig kun lig med racister. Jeg er ikke din ven til at tale om racisme. Jeg vil have handlinger og straffe. Hashtag rører mig ikke.''
www.independent.co.uk/sport/football/eur...artido-a8732291.html
Som jeg sagde tidligere, fodboldkulturen i Spanien er bundrådden fra top til tå.
Vini skal smutte til EPL snarest muligt. Så vidt jeg husker udløber hans nuværende kontrakt i 2024. Jeg tvivler på at han forlænger. Hele hans bagland presser ham til at forlade Spanien. Og med rette.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg sidder og håber inderligt på, og forventer det egentlig også, at Perez tager kampen op med La Liga nu. Der skal ske noget. Og Vini skal føle og mærke, at vi alle elsker og ønsker ham i klubben. Perez skal vise sig som Papa Perez nu. Og det tror jeg også han gør.
Trist dag. Endnu en. :'(
Jeg savner Pepe :(