Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #109 af 9eren
Det hele starter med at Valencias publikum kaster en bold på banen som bliver sparket ind på Vini i mens han angriber med en anden bold. Og så er det Vini der har en træls attitude når en Valencia spiller konstant holder på bolden så vi ikke kan sparke hjørne. I mens klager folk over at holdets anfører, Carlo, Kroos og Modric ikke forsvarer Vini. Og læg der til at Valencias fans, nogle af dem sender racistiske kommentarer efter ham. 

Damn der er godt nok nogle madridistas herinde som ikke ønsker at være madridistas

​https://www.marca.com/futbol/real-madrid/2023/05/21/646a80ce46163fce288b456f.html

Rio Ferdinand må forsvarer Vinicius
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #110 af Kiwes
​Hvis man skulle være i tvivl om der blev råbt noget racistisk...ja så kan man i hvert fald ikke være i tvivl her inden kampen begyndt. Og ja her er der hvis tale om lidt mere en bare 2 personer, så han der talspersonen fra Valencia der bedte Ancelotti undskylde, burde bare lukke røven...klovn.
as.com/futbol/videos/todo-empezo-antes-l...bajar-del-autobus-v/

Radicals from Valencia at the arrival of the Madrid bus: “You are a monkey! Vinicius you are a monkey!". Sygt nok alligevel :s

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, 9eren

3 år 2 måneder siden #111 af Fondo_Sur
Tebas er virkelig en idiot. Ikke kun pga. det her men også han gentagne hetz mod barca i medierne. Det er så uprofessionelt. Hvis ikke Valencia får en mærkbar straf, så ved jeg ikke snart længere…

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #112 af 9eren

Kiwes post=162564 skrev: ​Hvis man skulle være i tvivl om der blev råbt noget racistisk...ja så kan man i hvert fald ikke være i tvivl her inden kampen begyndt. Og ja her er der hvis tale om lidt mere en bare 2 personer, så han der talspersonen fra Valencia der bedte Ancelotti undskylde, burde bare lukke røven...klovn.
as.com/futbol/videos/todo-empezo-antes-l...bajar-del-autobus-v/

Radicals from Valencia at the arrival of the Madrid bus: “You are a monkey! Vinicius you are a monkey!". Sygt nok alligevel :s

​om det er på stadion eller udenfor er ligegyldigt, så skal det her straffes for hårdt! 

3 år 2 måneder siden #113 af El Siete
​Jeg vil se klubben komme med en erklæring.
Jeg vil se holdets anfører komme med en erklæring.
Og jeg vil se et statement på Bernabeu på onsdag.

Der er billeder af manden der græder på banen igår. Kæft det er synd for ham! 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 måneder siden #114 af Madridista02
Ingen officiel støtte eller udmelding fra klubbens Instagram. (Har ikke tjekket deres facebook eller Twitter). Er det bare mig, eller er det ikke forventeligt, at de bakker op om Vinicius her?
Kan være det kommer senere på dagen.

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 måneder siden #115 af Thomaskjensen
Lidt god læsning her dagen efter, Fabrizio Romano mener at vide at Vini har forlænget til 2027, og det for flere måneder siden.

Stadig ekstremt skuffet over vores såkaldte anfører.

Håber Vini bliver i 15 år til for jeg kan ikke i min vildeste fantasi se mig købe en trøje far nogen af de potentielle klubber han kunde ende i, om han erkender at han ikke kan vinde kampen mod racisme i LaLiga..
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 2 måneder siden #116 af mohbar

El Siete post=162567 skrev: ​Jeg vil se klubben komme med en erklæring.
Jeg vil se holdets anfører komme med en erklæring.
Og jeg vil se et statement på Bernabeu på onsdag.

Der er billeder af manden der græder på banen igår. Kæft det er synd for ham! 

​Hvor vildt. En ung knægt der konstant bliver mobbet grusomt af horder og angrebet fysisk af modstander hold , på flere ude stadions og forståeligt reagerer udadtil og så er det alligevel ham der står for skud.

Virkelig ærgerligt hvis han skulle vælge at forsvinde men 100% forståeligt. 

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #117 af 9eren
Nogle taler om at videoen kan være manipuleret, men folk råbte det igår indenfor.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #118 af Brylle
​Benzema er faktisk henne og fjerne Lucas og Militao da de står og råber af racisterne. Jeg er virkelig ikke imponeret over vores "kaptajn". Stå op for dine holdkammerater og vær et eksempel og en inspiration ligesom på banen. Det er sgu ikke en anfører værdigt. Lucas V på 160 er en langt større chef. Og han er der hver gang.

3 år 2 måneder siden #119 af Modric91
Glæder mig til at Valencia kommer på besøg i bernabeu i næste sæson. Vi glemmer ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 2 måneder siden #120 af Modric91
Admin, lad os lige få et billede af en smilende Vini på toppen af hjemmesiden. Vil gerne se et dejligt stort smil med de hvide tænder. på med det.
Tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, schreiber77, SeQueda, Madridista02

Leveret af Kunena Forum