Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At sammenligne at Vini holder to fingre op med racisme er simpelthen skudt helt ved siden af målet.
Gaya burde kigge sig i spejlet. Ulækker kommentar.
Jeg er ærlig talt også rystet over at Marca og AS engelske versioner slet ikke nævner racisme i deres overskrifter fra kampen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
9eren post=162521 skrev: Dem der er utilfredse med dommerne i dag er også dem som ikke forstår at der er korruption i la liga
A hva for noget?
Klasse fra Carlo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Negreiras NochesReal HWL post=162527 skrev:
9eren post=162521 skrev: Dem der er utilfredse med dommerne i dag er også dem som ikke forstår at der er korruption i la liga
A hva for noget?
Den blev så omstøbt af VAR til rødt.
Hvad der førte op til er åbenbart ligegyldigt, da VAR kun fokuserede på Vini hændelsen og endda lagde et stil billede ud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
9eren post=162530 skrev:
Negreiras NochesReal HWL post=162527 skrev:
A hva for noget?
Jeg er da utilfreds med dommeren igen idag. Og jeg er da udemærket godt klar over der er noget helt galt i spansk fodbold.
- 9eren
- Gæst
-
Negreira effektenZizouMo post=162531 skrev: Nej han fik ikke det andet gule. Han fik i første omgang gult for hændelsen.
Den blev så omstøbt af VAR til rødt.
Hvad der førte op til er åbenbart ligegyldigt, da VAR kun fokuserede på Vini hændelsen og endda lagde et stil billede ud.
Kiwes post=162526 skrev: Det helt fair at snakken efter kampen falder på Vini, men ift. spillet er det igen ideforladt. Ceballos, Mendy og Benzema spiller helt hen i vejret. Og så bliver jeg også nød til lige at knytte en kommentar på Valverde...han skal altså snart til at tage sig sammen, den der må han simpelthen ikke brænde. Det jo ikke en god redning af målmanden, han skyder lige i målet. Jeg ved ikke om spillet bliver markant forbedret med en ny træner, men jeg føler virkelig ikke at Ancelotti flytter en skid.
Ja de to brændte chancer af Valverde og Benzema til sidst er hovedrystende ringe. At der så bliver begået et straffespark på Benzezma umiddelbart efter er man jo vant til ikke bliver dømt efterhånden, men han skulle også bare have scoret alene med målmanden.
I Internationale kampe har han fået 1 gult