Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 12. spillerunde

11 måneder 4 uger siden #145 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=169527 skrev:

JesperThomsen post=169523 skrev:

9eren post=169522 skrev:

Ramos4 post=169517 skrev: Hvordan nogen synes vi spiller godt, er mig en gåde. Bellingham har reddet os 3 gange i overtiden indtil videre. Uden hans 13 kasser tør jeg slet ikke tænke på, hvor vi var henne.

Prøv lige at tænk over det. Et 20-årigt nyindkøb styrer hele spillet og er altafgørende for vores succes. Det er da lidt vildt.

Se en kamp med City og se en kamp med os lige bagefter, og fortæl mig igen at vi spiller god bold. Det er remontada på remontada. Individuel klasse på individuel klasse.

Når vi ligger nr. 1 kan jeg lige tolerere det. Dels fordi jeg tænker Ancelotti snart er fortid.

​Altså hvis man er mest til Guardiolas boldflytteri, så har man virkelig ikke valgt den rigtig fodboldklub at følge med i. 

Vi spiller ikke dårligt, problemet er effektivitet upfront

​boldflytteri..
shit man! De vandt The Treble sidste år!

​sorry Grækenland vandt også i 2004 på at spille defensivt og på kontra. Det var flot at se. Men pointen er ikke hvad de vandt, men hvilken type spillestil man fortrækker. Jeg er ikke til boldflytteri. 

Vi spillede meget lig Grækenland i sidste sæson. Denne her sæson er lidt bedre pga vores vilde englænder. Måske vi får ny træner og en fransk angriber og så er vi næsten tilbage på niveau. Krydret med en canadisk venstre back og så begynder det sgu at ligne noget! :)
Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 4 uger siden #146 af JesperThomsen

9eren post=169527 skrev:

9eren post=169522 skrev:

Ramos4 post=169517 skrev: Hvordan nogen synes vi spiller godt, er mig en gåde. Bellingham har reddet os 3 gange i overtiden indtil videre. Uden hans 13 kasser tør jeg slet ikke tænke på, hvor vi var henne.

Prøv lige at tænk over det. Et 20-årigt nyindkøb styrer hele spillet og er altafgørende for vores succes. Det er da lidt vildt.

Se en kamp med City og se en kamp med os lige bagefter, og fortæl mig igen at vi spiller god bold. Det er remontada på remontada. Individuel klasse på individuel klasse.

Når vi ligger nr. 1 kan jeg lige tolerere det. Dels fordi jeg tænker Ancelotti snart er fortid.

​Altså hvis man er mest til Guardiolas boldflytteri, så har man virkelig ikke valgt den rigtig fodboldklub at følge med i. 

​boldflytteri..

​sorry Grækenland vandt også i 2004 på at spille defensivt og på kontra. Det var flot at se. Men pointen er ikke hvad de vandt, men hvilken type spillestil man fortrækker. Jeg er ikke til boldflytteri. 

​du snakker i øst og vest..
hvad pokker har Citys dominans sidste sæson - hvor de i øvrigt smadrede os - med at Grækenland spillede på kontra??
Er det fordi du mener at city spillet defensivt og på kontra??
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 4 uger siden #147 af Estadio Santiago Bernabéu
​Han er HELT slukket. Og vi kan alle se det. Men solen skinner på Fyn. Er der snart en voksen til stede?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen, The European Super League

11 måneder 4 uger siden #148 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=169529 skrev:

Lars1991 post=169526 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=169524 skrev: ​Armen men ved slet ikke hvad man skal skrive længere. Hvis man kritiserer de spillere, der er faldet i niveau, så får man at vide at man skal tie stille. Det samme med Ancelotti.

Der er kun tilbage at gøre grin med den omvandrende meme vi bare ikke kan slippe for. Vores egen Xavi.

Hurra hvor går det godt med at stole på klubben…

Kæmpe fan af Perez men ikke kæmpe fan af alt andet blindt og ukritisk. Bør det ikke være tilladt at dykke ned i hvorfor vi endte 10 point efter Barcelona i sidste sæson og ikke har købt en 9er eller en højre back? Eller hvorfor vi ikke prøver Brahim af efter hans Man of the Match kamp?

Stort tillykke til alle de blinde. Vi er 2 point foran et hold, der har oplevet et skadeshelvede i hele sæsonen indtil nu. Måske det reelle styrkeforhold snart kommer frem i lyset nu hvor de har deres bedste spillere tilbage.

Du lyder sgu som en fra Barcelona, som du bliver ved med at spille offer-kortet. Det også synd for dig at alle ikke bare lader dig være en hyklerisk cry-baby, der kun kan skrive kontra på noget :D

Du er sgu lidt mærkelig.

Vi kan ikke alle sammen have den engelske fuldemands tilgang til tingene hvor man støtter alt ved holdet i bar overkrop og halvhjernet selvom man kan se de punkter, der fortjener kritik. Måske du er forblændet af sidste sæsons titelhøst i verdens største klub. Men det er der mange, der ikke er.

Hvis du faktisk giver dig tid til at læse de indlæg jeg skriver, så kan du også se at jeg har masser af kritik. Og jeg synes ikke engang at jeg nødvendigvis stikker særlig dybt og skriver noget særligt profound, men det er trods alt stadig lidt dybere end: "Transfer vindue! Bænk/sælg x og y, de elendige! Ancelotti!".. eller alternativt, flere folks fetich med 9eren og de ting han siger.
Det er sgu lidt kedeligt, og ikke derfor jeg kommer på et forum.. kunne faktisk godt tænke mig at diskutere noget fodbold, men det jo bare fuldstændig umuligt når udgangspunktet er at svine spillere eller træneren til. Hvornår er der sidst blev diskuteret noget faktisk taktisk? Andet end "Ancelotti er dårlig taktisk".. at best, "vi skal skifte til 4-3-3". Jeg prøver jo faktisk flere gange i løbet af denne tråd, at udfordre folks syn, men det bliver jo bare ikke taget til sig før her til sidst, hvor Ramos trods alt skriver lidt tilbage.

Der var mange der var enige om det helt skørt at Brahim Diaz ikke kommer ind, men "Adminstratoren" er faktisk den eneste, der kommer med et forslag til hvem de så ville tage ud.. og jeg spørger endda om det. Altså det bliver jo bare useriøst, når man kun kan pege fingre. Men grunden må jo være at folk ikke gider at diskutere, de vil hellere bare bekræftes i at alt er dårligt :D

Men fair nok, tror bare jeg skal tage mig eget råd og tage en pause herinde fra. Ses om nogle uger!

11 måneder 4 uger siden #149 af 9eren

Lars1991 post=169526 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=169524 skrev: ​Armen men ved slet ikke hvad man skal skrive længere. Hvis man kritiserer de spillere, der er faldet i niveau, så får man at vide at man skal tie stille. Det samme med Ancelotti.

Der er kun tilbage at gøre grin med den omvandrende meme vi bare ikke kan slippe for. Vores egen Xavi.

Hurra hvor går det godt med at stole på klubben…

Kæmpe fan af Perez men ikke kæmpe fan af alt andet blindt og ukritisk. Bør det ikke være tilladt at dykke ned i hvorfor vi endte 10 point efter Barcelona i sidste sæson og ikke har købt en 9er eller en højre back? Eller hvorfor vi ikke prøver Brahim af efter hans Man of the Match kamp?

Stort tillykke til alle de blinde. Vi er 2 point foran et hold, der har oplevet et skadeshelvede i hele sæsonen indtil nu. Måske det reelle styrkeforhold snart kommer frem i lyset nu hvor de har deres bedste spillere tilbage.

Du lyder sgu som en fra Barcelona, som du bliver ved med at spille offer-kortet. Det også synd for dig at alle ikke bare lader dig være en hyklerisk cry-baby, der kun kan skrive kontra på noget :D

​Jeg synes der er flere som har lidt skjult Barcelona identitet over sig som ESB har. Ellers enig med dig

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved 9eren.

11 måneder 4 uger siden #150 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=169512 skrev: Det undrer mig nogen gange at i synes i er så meget bedre end 9eren

Lars1991 post=169533 skrev: Hvis du faktisk giver dig tid til at læse de indlæg jeg skriver

Hyklerisk

Jeg læser faktisk alle indlæg herinde. Det har jeg gjort i mange år efterhånden. Vi har kun et problem herinde og det er den samme person som alle peger på inkl. Dios, Brylle, Super League, Thomas og flere.

Det gør mig ikke til Barca fan. Jeg tror jeg hader den dobbeltmoralske klub mere end nogen anden herinde.

Det skal simpelthen være i orden at man kritisere nogle elementer af klubben!! Jeg er kæmpe fan af Perez og Bellingham og Vini og Alaba og Camavinga og Valverde og Courtois og Nacho og Modric og mange andre. Ligesom jeg er kæmpe fan af måden klubben bliver drevet på med undtagelse af denne sommer. Ligesom jeg er GIGA fan af den måde klubben altid opfører sig respektfuldt overfor konkurrenter, kollegaer og spillerne. Denne her klub er bare noget særligt. Det er kun Barca fans der ikke kan se det. Men jeg vil have lov til at give udtryk for at Rodrygo spiller under niveau. Fuld stop.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

11 måneder 4 uger siden #151 af 9eren

JesperThomsen post=169531 skrev:

9eren post=169527 skrev:

9eren post=169522 skrev:

​boldflytteri..

​du snakker i øst og vest..
hvad pokker har Citys dominans sidste sæson - hvor de i øvrigt smadrede os - med at Grækenland spillede på kontra??
Er det fordi du mener at city spillet defensivt og på kontra??

​Nej det handler om hvad folk prioritere som flot fodbold. Nogen elsker spillestile som Mou praksisere, nogen elsker Guardiolas metoder osv og nogle elsker noget helt 3. Når der bliver henvist til City og flot fodbold, så må jeg bare være ærlig at sige, hvis man ønsker boldflytteri i Real Madrid så kommer man til at vente længe. Jeg er egentlig bedøvende hvad City vandt sidste sæson. Det har taget dem en krig og over 15 milliarder danske kroner! Hvis man ønsker at se Barcelonas metoder i Real Madrid skal man også kigge langt. Deres ungdomsspillere har klaret sig rigtig godt i europa league og CL de sidste 7 år med nederlag efterlag

Real Madrid spiller direkte angrebs fodbold, på omstillinger og kontra bold. Og når vi har posession så skal der hurtige angreb og afslutninger til. Vi overlader også spillet engang i mellem til modstanderen for at straffe dem på omstillingerne eller for at lade op som en formel 1 bil.

overordnet pointe. Der er for mange som ikke acceptere det Real Madrid foretager sig ift transfers, taktik, valg af spillere herinde. Så er jeg bare i tvivl om at folk er sande madridistas. For så har man ikke opfattet hvad klubben handler om! 

​0-0 i går var ikke fedt nej. Overhovedet ikke. Men det handler om selve kampen alene og ikke om vi spiller godt eller skidt, har en 9er eller ikke. Det handler om effektivitet!

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved 9eren.

11 måneder 4 uger siden #152 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=169536 skrev: Så er jeg bare i tvivl om at folk er sande madridistas.

Fuld stop lige her!
Det skal du slet ikke bekymre dig om!
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, NadaMás, JesperThomsen

11 måneder 4 uger siden #153 af Kiwes
@Romain_Molina  "People at Real Madrid, did not believe it was the best idea to go into the season without a strong striker. But if Florentino’s strategy does not work, it will be a failure only on him.”

Det er vel meget den tanke vi alle sidder med. Lad os håbe at Perez har en aftale med Mbappe og det var derfor Kane ikke blev prioriteret. Kane havde dog, efter min mening, været den perfekte signing og bragt os helt frem som den store favorit til at vinde alle titler.

Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

11 måneder 3 uger siden #154 af Thomaskjensen
Jeg er ret sikker på at jeg sendte midt sidste indlæg, men kan umuligt forestille mig at det er blevet slettet af en admin.

Det var noget rundt at når man blander sig i debatten som admin,så må man forvente at der er folk der svarer.

Så jeg håber solen skinner på Fyn, det gær den her og jeg har ikke ændret min holdning.

I kan bandlyse mig lige så længe i bandlyser ESB. Jeg tager endnu en tænkepause.

11 måneder 3 uger siden #155 af Siempre Madrid

Thomaskjensen post=169550 skrev: Jeg er ret sikker på at jeg sendte midt sidste indlæg, men kan umuligt forestille mig at det er blevet slettet af en admin.

Det var noget rundt at når man blander sig i debatten som admin,så må man forvente at der er folk der svarer.

Så jeg håber solen skinner på Fyn, det gær den her og jeg har ikke ændret min holdning.

I kan bandlyse mig lige så længe i bandlyser ESB. Jeg tager endnu en tænkepause.

​Du - og andre - behøver ikke, at informere os om, hvornår og hvor længe I holder pauser fra dette forum. I kan nøjes med at bidrage, når I har noget at bidrage med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Kialpe

11 måneder 3 uger siden #156 af Siempre Madrid

Kiwes post=169539 skrev: @Romain_Molina  "People at Real Madrid, did not believe it was the best idea to go into the season without a strong striker. But if Florentino’s strategy does not work, it will be a failure only on him.”

Det er vel meget den tanke vi alle sidder med. Lad os håbe at Perez har en aftale med Mbappe og det var derfor Kane ikke blev prioriteret. Kane havde dog, efter min mening, været den perfekte signing og bragt os helt frem som den store favorit til at vinde alle titler.

​Den her debat er jo ret spændende. For på den ene side, mangler vi jo den her angriber, som bare knalder 20 mål ind pr. sæson. Helt uden problemer. Men..........kan truppen bære, at få endnu et gigantnavn ind til angrebs-pladsen (og endda et gigant-ego). Altså - om vi kan lide det eller ej - så har Vinicius lige forlænget og er nu den bedst betalte spiller i Real Madrid-truppen og derfor naturligvis en, man skal regne med i fremtiden og på trods af hans manglende form og opførsel, så er det såmænd fortjent nok. Herudover har vi Bellingham...........hvordan vil det påvirke hans spil, hvis spillet skal til at gå gennem Mbappé i stedet? Og så har vi et stort talent i Endrick, som man også skal have fundet spilletid til.

Og jo, Mbappé ER foran Endrick, men kommer franskmanden, er det jo ikke for at dele spilletid med nogen. Overhovedet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum