Real Madrid slagtet i Dortmund

13 år 1 måned siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Sådan spilles fodbold med bold. Om vi vinder Chl eller ej, er jeg faktisk rigtig ligeglad med, og har jeg været i rigtig langtid. Jeg vil bare have mit gamle Real Madrid tilbage, som kunne spille fodbold. Jeg er hverken sur, skuffet eller ked af det, for det er mine forventninger til Mourinho's Real Madrid.
Vi blev udspillet, og var igen underlegene i alle spillets facetter. Fantastisk hvor lidt Mourinho kan få ud af det her hold.

Alle spillere underpræsterede, og selvom det er nemt og vælge få spillere ud, så var det et kollektivt kollaps, for det har nemlig aldrig været til stede under Mourinho. Han er vitterligt den eneste mand jeg vil hænge ud, for det er da utroligt, at han kan begå de samme fejl om og om igen.

Jeg er så begejstret og imponeret over den måde Dortmund spiller fodbold på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, ZizouMo, Gotten, Roesen7, Steen, rezamadridista, Hugol, MMM og 1 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #38 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Ja jeg sidder og har lidt ondt over at jeg har købt billet, men tager selvf ind og ser den. Nu har jeg tæske-smadret mine lunger i samtlige kampe jeg har været inde at se de sidste 2 år. Sikkert også i retur kampen. Men det er på træner posten der skal ske noget for det bliver ikke anderledes end de vi så i dag.

Har valgt at takke af på forum!

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #39 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Jeg elsker når real madrid vælger at ligge deres hurtige spil hjemme i madrid og fokusere på deres nye trend -> Norsk fodbold..
elsker at se 3-4 forreste bare bliver der oppe, elsker at se forsvaret tager bolden losser den så hårdt de kan uden destination uden sikkerhed... jeg elsker når real madrid bare står og glor på modstanderen og ikke presser dem.. jeg elsker at se når higuain ene og alene løber efter bolden wuuuhuuu... jeg elsker se mourinho give tegn til at man skal trække sig tilbage og afvente og være rolig! thumbs up mourinhoo u are the man !

kære mourinho hvis jeg vil se norsk fodbold og verdensklasse spillere stå og glo fordi du er en klovn uden lige så ser jeg en anden kamp! lad være besudle min kære smukke real madrid!

det ser sort ud men alt kan ske om en uge, føler på en måde det her er karma...

13 år 1 måned siden #40 af rezamadridista
Kan jeg spille Roura for én dag? Tak!

"Vi, I Real Madrid, sætter ikke skylden på dommeren, da han jo bare er et menneske, men straffesparket var altså tvivlsom!"

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 1 måned siden #41 af ZizouMo

rezamadridista skrev: Kan jeg spille Roura for én dag? Tak!

"Vi, I Real Madrid, sætter ikke skylden på dommeren, da han jo bare er et menneske, men straffesparket var altså tvivlsom!"

Det er ikke en undskyldning, men en konstatering :-P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 måned siden #42 af M_linding
Jeg har stadig ingen idé om, hvorvidt Mourinho er i klubben til næste sæson... Og næsten endnu værre, så har jeg ingen idé om hvor Perez vil have Real Madrid hen.

Måske gør Perez præcis det jeg håber til sommer, og måske ikke - Der er desværre noget som tyder på mulighed nr. 2. Og derfor begynder det, i mit hoved, at være lidt bekymrende, at Perez ikke får en modkandidat i valgkampen. Hold kæft hvor bliver det afgørende for de kommende sæsoner, at Perez vågner op! Men så igen - han er jo ikke dum(?).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken

13 år 1 måned siden #43 af rezamadridista

Dios skrev: Sådan spilles fodbold med bold. Om vi vinder Chl eller ej, er jeg faktisk rigtig ligeglad med, og har jeg været i rigtig langtid. Jeg vil bare have mit gamle Real Madrid tilbage, som kunne spille fodbold. Jeg er hverken sur, skuffet eller ked af det, for det er mine forventninger til Mourinho's Real Madrid.
Vi blev udspillet, og var igen underlegene i alle spillets facetter. Fantastisk hvor lidt Mourinho kan få ud af det her hold.

Alle spillere underpræsterede, og selvom det er nemt og vælge få spillere ud, så var det et kollektivt kollaps, for det har nemlig aldrig været til stede under Mourinho. Han er vitterligt den eneste mand jeg vil hænge ud, for det er da utroligt, at han kan begå de samme fejl om og om igen.

Dit indlæg er sandheden selv. Men jeg nægter at give mig... Det her må ikke ske. Og en lille procentdel i mig tror på una remontada en el Santiago Bernabéu (google translate..).
Som sagt, du har ret, men jeg skubber det rationale i mig væk, lige en aller sidste gang, og håber på miraklet...

"Mirakler sker ikke ofte, men når det så sker, så er Bernabéu lokationen" - RezaMADRIDISTA

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

13 år 1 måned siden #44 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo"

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #45 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

Dios skrev: Sådan spilles fodbold med bold. Om vi vinder Chl eller ej, er jeg faktisk rigtig ligeglad med, og har jeg været i rigtig langtid. Jeg vil bare have mit gamle Real Madrid tilbage, som kunne spille fodbold. Jeg er hverken sur, skuffet eller ked af det, for det er mine forventninger til Mourinho's Real Madrid.

jeg er fuldstændig enig, hele vejen igennem..
havde real været på deres bedste dag er vi stadigvæk ikke bedre end dortmund var idag, de løb for hinanden de pressede for hinanden og de spillede for hinanden og for klubben med hjertet..
jeg er måske lidt skuffet men dortmund spillede så smukt foldbold så kan ikke rigtig se hvad vi kunne have gjort bedre.

forstår ikke rigtig hvorfor folk lige nævner kaka??? manden fik 10 min, hvilket bliver drevet væk på udskifninger og tidtrækker.... vi er ikker bedre end det vi så idag, faktisk har vi set det flere gange men da har vi haft heldet med os,,, mod united spillede vi ikke fodbold,!

respekt dortmund hatten af....

• BossMakaay
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #46 af BossMakaay
Besvaret af BossMakaay på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Jeg tror på en historisk comeback fra Real Madrid på bernabeu tirsdag aften.

13 år 1 måned siden #47 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Jeg tænkte faktisk inden disse semifinaler, at vi ville se nogle af de bedst spillede og mest spændende semifinaleopgør i meget lang tid - Det ender så i stedet med at blive de mest ensidige nogensinde...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 1 måned siden #48 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

M_linding skrev: Jeg har stadig ingen idé om, hvorvidt Mourinho er i klubben til næste sæson... Og næsten endnu værre, så har jeg ingen idé om hvor Perez vil have Real Madrid hen.

Måske gør Perez præcis det jeg håber til sommer, og måske ikke - Der er desværre noget som tyder på mulighed nr. 2. Og derfor begynder det, i mit hoved, at være lidt bekymrende, at Perez ikke får en modkandidat i valgkampen. Hold kæft hvor bliver det afgørende for de kommende sæsoner, at Perez vågner op! Men så igen - han er jo ikke dum(?).

Præcis mine tanker. Det er en gåde hvad Perez tænker. Han har tilsyneladende et yderst blødt punkt for Mourinho, og jeg ville ikke være så forbandet overrasket, hvis Perez helst ser Mourinho fortsætte.

Men, men, men.. Når det så er sagt: Så er spørgsmålet, om Perez i sidste ende kan stå for både fansenes pres, og især, om han vil tillade at spillere som Iker og Ramos (angiveligt) vil kræve at blive skibbet afsted. Det må næsten være en for stor pille at sluge for en madridista som Perez. Det håber jeg i hvert fald...

Spørgsmålet er også hvordan Jeses fremtid i klubben vil se ud, såfremt Mourinho får forlænget sit ophold. Han har ikke endnu vist den store lyst til at gøre brug af ham, og det må alt andet lige, også være en del af Perez' overvejelser til sommer når Mourinhos kontrakt skal gøres op.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.

Leveret af Kunena Forum