Real Madrid slagtet i Dortmund

13 år 1 måned siden #61 af asp3200
Pengene lokker vel, er naturligt nok ligesom i erhvervslivet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #62 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

M_linding skrev: Det egentlig tragi-komisk, at spillere som Lewandowski, Götze mf. søger væk fra Dortmund... Kan de virkelig ikke selv se, hvad de er en del af?

Når Lewandowski har spillet 2 måneder i Chelsea, vil han skyde sig selv af bitterhed..:)

Hmm. Hvor får du Chelsea fra? Alle de medier jeg har tjekket, der har det været Falcao til Chelsea og Lewandowski til Bayern.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #63 af Elkrimi
Dagen efter sådan en ydmygelse fristes man til at spørge om vi overhovedet er blevet bedre under Mourinho?

Pellegrini nåede til kvartfinalen og var tættere på eliminere Dortmund end vi kommer til i denne sæson!

Personligt glæder jeg mig til post-Mou. Jeg håbede at han kunne bruge sin rutine og kynisme i Champions League, men når det er kommet til stykket har vi stadig manglet det sidste. Det har Mourinho ikke ændret ved.

Jeg ved godt Diego Lopez ikke var skyld i nogle af målene igår, men man bør ikke undervurdere betydning af Casillas og hans tilstedeværelse. VI taler om en spiller der har vundet ALT, er anfører, indpisker og uden tvivl den største dirigent i defensiven.
Jeg har ikke ord for hvor urimeligt det er, at han skal se til fra bænken og intet kan gøre!

Ift. spillerindkøb så kunne det være fint med flere strenge at spille på, i form af Bale, men et eller andet sted er det ligegyldigt. Vi har et verdensklasse mandskab, et af de bedste i historien. Det er langt vigtigere at vi nu får en træner som kan skabe harmoni, udvikling og tillid.

Jeg forestiller mig intet godt ved at Benitez eller Ancelotti kommer ind med rutine og ideer som ikke er skræddersyet til Madrid. Der er intet perspektiv i det. Problematisk ser jeg det også, at en italiensk træner skulle stå i spidsen.
Jeg er langt mere til LAUDRUP, som står for alt det vi mangler; overskud, kvalitetsfodbold, gentleman-dyder, glæde og respekt. Tænk også på hvordan Ronaldo, Di Maria, Ozil og de andre offensiv spillere vil modtage en træner, som i den grad kan inspirere og udvikle dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, MMM, Bismo

13 år 1 måned siden #64 af M_linding

Dios skrev:

M_linding skrev: Det egentlig tragi-komisk, at spillere som Lewandowski, Götze mf. søger væk fra Dortmund... Kan de virkelig ikke selv se, hvad de er en del af?

Når Lewandowski har spillet 2 måneder i Chelsea, vil han skyde sig selv af bitterhed..:)

Hmm. Hvor får du Chelsea fra? Alle de medier jeg har tjekket, der har det været Falcao til Chelsea og Lewandowski til Bayern.

Bild.de menes at vide, at Chelsea har aftaler på plads med Mourinho og Lewandowski.

13 år 1 måned siden #65 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

M_linding skrev:

Dios skrev:

Bild.de menes at vide, at Chelsea har aftaler på plads med Mourinho og Lewandowski.

Var det ikke Bild igår, der sagde Mourinho og Falcao?
www.bild.de/sport/fussball/fc-chelsea/ho...o-30132048.bild.html

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 1 måned siden #66 af M_linding
Pointen er, at Lewandowski rejser - så lad os ikke hænge os i, hvor han rejser hen!;)

13 år 1 måned siden #67 af rezamadridista

asp3200 skrev:

rezamadridista skrev:

Mourinho: Our defending gave Lewandowski the Man of The match

Hmm hvad har Varane at sige til det?

Nevertheless, Varane disagrees with his coach and feels the entire team was to blame for the loss in Dortmund.

"It's more a team failure than an individual one. Lewandowski played really well and we failed to stop him," Varane was quoted as saying on the official Uefa website.

Er det ikke fedt at Varane (20 år) svarer direkte Mourinho tilbage?

Han forsvarer vel nærmere sin kollega pepe's katastrofe aften.

Jeg synes nu, at kampen igår var holdets skyld. Pepe havde sine fejl, ja. Men det var jo hellere ikke sådan at resten af holdet strålede. Holdet spillede af H til, også var der nogen der spillede endnu dårligere (Pepe).

Det jeg prøvede at vise var, at selvom Mourinho er skylden i at Varane er så kendt nu og han har også været med til at udvikle ham, selvom Varane nok havde blevet en stjerne anyways, så er det Mourinho der har givet ham chancen i de store kampe. Men alligevel kommer den tyve årige knægt og modsiger sin egen boss.
Jeg kan godt lide at Varane ikke ændre holdning bare fordi Mourinho sagde noget andet.

Også gør det, det hele tyve gange bedre når jeg er enig med Varanes udtalelse og ikke Mourinhos.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.

• Real1902
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #68 af Real1902
Besvaret af Real1902 på emne Real Madrid slagtet i Dortmund
Hey everybody! .. efter lang tids vinduskiggeri(:P), har jeg besluttet mig for, at oprette en bruger herinde og give mit besyv med i de forskellige debatter.
Jeg vil starte i denne tråd, hvor jeg virkelig selv er i tvivl, om hvor jeg står...bar for at få en ilddåb :)
Jeg sad self også og så kampen igår og har efterfølgende tænkt mine tanker om hva denne aften sagde om vores holds forfatning og hvilken vej vi skal gå.... og undskyld hvis det bliver et langt indlæg:
For at bekende kulør fra start vil jeg nævne, at jeg var meget positiv overfor Mourinhos ankomst i sin tid og mente, at han på mange planer var hvad Real Madrid havde brug for. Jeg synes også, at han har gjort op med nogle ting og stået i spidsen for nogle vigtige forandringer.
Jeg tog det dog som en selvfølge allerede dengang at han ikke ville være en langtidsløsning og det sys jeg vi efterhånden ser grundene til nu...Holdet er simpelthen blevet skræddersyet til at slå Barcelona, og det skulle man jo som udgangspunkt ikke se nogle problemer i som stor real-tilhænger, men så alligevel:
Problemet, i min optik, er at igennem det seneste års tid er Barca blevet vippet af pinden af os, i de indbyrdes opgør, men vi gør det meget sjældent såen virkelig godt i ret mange andre "rigtig store kampe" mod store hold. Det ka sagtens gå langt hen ad vejen, men filmen knækker mod de andre "big boys". Vi er rigtig gode, men vi er simpelthen ikke de bedste.
Vi har haft problemer, eller klaret tingene på et hængende hår, i vores kampe mod; CityX2, DortmundX3 og UnitedX2.
Jeg synes specielt Dortmund og United har haft held til, at få os til at ligne det Barcelonahold vi møder når vi selv har slået dem; "Vi" ser rådvilde ud, vi virker overvældede og vi skiller os enormt dårligt af me kuglen..... vi bliver simpelthen 2. violin i de her kampe.
Igen igår, på bedste Mourinho-CHL-udekamps-maner, forsøger vi at kapitalisere på modstanderens fejl ved at presse dem til at lave nogle, - det er sådan set ikke helt skeløjet. Men modstanderen laver kun 1 fejl i hele kampen, fordi de er uhyre dygtige til at spille sig hurtigt frem af banen, langs jorden, ligesom vi selv plejer at være. Og når kampe som den igår udfolder sig, springer en af vores største problemer ligeledes frem i lys luge. Vi har, som barca, heller ingen plan B.
Vi er blevet så dygtige til at forcere Barcelona til at lave fejl, og idealistiske (og virkelighedsfjerne) som Barca er, nægter de at omstille sig. Så langt så godt. Det er dog som om Real Madrid ikke ænser, at alle andre hold i europa, næsten, vil betragte os som favoritter når de møder os. Så Dortmund dræber os med vores egen gift igår.... de spiller os, som vi forsøger at spille barca... De presser fejl og fumlende clearinger ud af os i et væk, og de score 3 ud af deres 4 mål pga af det.
Jeg tror, at vi bliver nød til at blive bedre til at øge vores antal kort på hånden. Igår lignede vi en af de lokale klubber jeg selv har tørnet ud for. Vi spiller lange bolde ned i frimærket og virker ikke til at kunne håndtere Dortmunds intensitet og løbepensum.
Mourinho sværger til denne stil med udnyttelse af andres fejl, men vi mangler våben og vi mangler ro når vi har bolden.
Jeg ser det ikke som umuligt med en remontada af dimensioner næste tirsdag, orkestreret af ren vrede, fight og håb. Vi er stærke hjemme... men hvordan Dortmund skal undgå at score når vi stresser så ekstremt i vores forsvar, det har jeg svært ved at se.

Jeg sys overhoved ikke vi er dårlige, vi er bare ikke de bedste :/

(skal nok forsøge at begrænse ordmængden fremover :D)

13 år 1 måned siden #69 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

Elkrimi skrev: Dagen efter sådan en ydmygelse fristes man til at spørge om vi overhovedet er blevet bedre under Mourinho?

Pellegrini nåede til kvartfinalen og var tættere på eliminere Dortmund end vi kommer til i denne sæson!

Personligt glæder jeg mig til post-Mou. Jeg håbede at han kunne bruge sin rutine og kynisme i Champions League, men når det er kommet til stykket har vi stadig manglet det sidste. Det har Mourinho ikke ændret ved.

Undskyld mig, men det er jo noget decideret vrøvl.

Under Pellegrini blev Real Madrid ydmygende ekspederet ud i ottendedelsfinalen for 6. år i streg! Det har absolut intet at gøre med at "mangle det sidste". Der hvor vi står den dag i dag, derimod, med 3 chl-semifinaler i træk, kan man tale om at vi mangler det sidste.

Man kan hade Mourinho for mange ting, men at påstå han ikke har præsteret bedre resultater, end hvad vi har været vidende til i de seneste år, er direkte forkert.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jelle.

13 år 1 måned siden #70 af bitmonx

Jaken skrev: Jeg tænkte faktisk inden disse semifinaler, at vi ville se nogle af de bedst spillede og mest spændende semifinaleopgør i meget lang tid - Det ender så i stedet med at blive de mest ensidige nogensinde...

Samme her.....

13 år 1 måned siden #71 af rezamadridista

Jelle skrev:

Elkrimi skrev: Dagen efter sådan en ydmygelse fristes man til at spørge om vi overhovedet er blevet bedre under Mourinho?

Under Pellegrini blev Real Madrid ydmygende ekspederet ud i ottendedelsfinalen for 6. år i streg! Det har absolut intet at gøre med at "mangle det sidste". Der hvor vi står den dag i dag, derimod, med 3 chl-semifinaler i træk, kan man tale om at vi mangler det sidste.

Man kan hade Mourinho for mange ting, men at påstå han ikke har præsteret bedre resultater, end hvad vi har været vidende til i de seneste år, er direkte forkert.

Du ved godt, at han kun fik et år ik?
Giv pelligrini det her hold og noget tid, og jeg vil forsikre dig at på 3 år ville han have vundet mere end tre trofæer... Og på samme tid ville du opleve smuk fodbold. win win?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #72 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

Jelle skrev:

Jeg ville i hvert fald nødigt vende tilbage til de "gode" tider med Schuster, Juande Ramos osv.. Pellegrini fik ikke rigtigt chancen, hvilket er en skam, da vi aldrig fik set, hvad han ville kunne have fået ud af holdet.

Meget ondt kan man sige om det nuværende Madrid hold, men det er dog stadigvæk på et højere niveau, end hvad vi har været vant til i et godt stykke tid. Mourinho var den rette mand til at gøre op med nogle strukturelle problemer, vælte Barca af tronen osv., men han har bare udspillet sin rolle, og nu mangler vi et friskt pust til at tage holdet det sidste stykke.

Leveret af Kunena Forum