Real Madrid slagtet i Dortmund

9 år 7 måneder siden #85 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

rezamadridista skrev:

Casillas minder lige spillerne om, at de skal huske at klappe af de Madridistaer der støttede holdet i Dortmund!

Vores kaptajn som mere eller mindre er blevet udstødt. Forfærdelig behandling af en vores største legender i historien. Savner ham på banen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, mortenj, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #86 af mortenj
Uanset hvor godt Lopez har stået, så bliver jeg irriteret hver gang jeg ser Casillas sidde på bænken. Han hører ikke til på bænken. Han skal stå på mål for Real Madrid - og det skal han fra nu af og indtil slutningen af hans karriere.

Casillas: Ingen over - Ingen ved siden af.

Ud med Mou. Ind med Ancelotti - og Casillas på kassen.

9 år 7 måneder siden #87 af rezamadridista

mortenj skrev: Uanset hvor godt Lopez har stået, så bliver jeg irriteret hver gang jeg ser Casillas sidde på bænken. Han hører ikke til på bænken. Han skal stå på mål for Real Madrid - og det skal han fra nu af og indtil slutningen af hans karriere.
.

Har det på samme måde. Og jeg vil sikkert møde kritik for det næste jeg siger. Men jeg tror, at jeg har en form for had rettet mod Lopez.
Og ja, jeg ved han har stået ufatteligt godt og han er en madridista osv. men bare det, at han er der hvor Casillas burde være, skaber en hvis had i mit hjerte.

På den anden side, så bruger jeg selvfølgelig hjernen og sender hurtigt mit had til den rette forbryder, Mourinho.

Men som sagt, bare det at Lopez er der hvor Casillas burde være, er skylden i at jeg aldrig nogensinde vil sige:
"Nøj, hvor jeg elsker Lopez". Det sker bare ikke. Når han redder vores røv med de redninger han har vist, så tænker jeg bare "yes, godt for Madrid".

Måske er had ikke det rette ord. Jeg vil bare have Lopez ude på bænken som den anden målmand, kan ikke lide at han er der. Ved ikke hvad jeg skal kalde det :D

Og grunden til at jeg lige kom ud med det her, er fordi jeg gerne vil se hvor langt ude jeg ligger. Er jeg den eneste eller ej? :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj

9 år 7 måneder siden #88 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrid slagtet i Dortmund

rezamadridista skrev: Men som sagt, bare det at Lopez er der hvor Casillas burde være, er skylden i at jeg aldrig nogensinde vil sige: "Nøj, hvor jeg elsker Lopez". Det sker bare ikke. Når han redder vores røv med de redninger han har vist, så tænker jeg bare "yes, godt for Madrid".

Den del af det må jeg indrømme, at jeg godt kan genkende. Det hjælper heller ikke at Lopez ikke har givet udtryk for synderlig megen personlighed på eller uden for banen. Men Mourinho elsker sine magtkampe og han har satset mere på den her end på nogen anden, så jeg tror ikke at vi får Casillas at se igen før Mou er væk, hvilket blot er endnu en pind til hans kiste. Jeg har taget mig selv i at heppe på Chelsea, alene fordi jeg frygter at en placering uden for CL-pladserne vil føre til, at Mourinho bliver i Madrid i mangel på andre alternativer.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum
Annonce