Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 uger siden #181 af 9eren
Jeg vil gerne vide hvem jeg taler med/baggrund med mere så derfor checker jeg som regelt folks bruger profiler, fordi jeg ofte har haft ture med nogle madridistas meget mere. Og så er det fordi at jeg ofte oplever at der kommer folk ind med en bestemt agenda.

Vi var selv skyld i nedturen ift salget af Makalele. Men det var der betalingerne også startede fra Barcelona til Negreira og fortsatte i 17 år.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #182 af Madridista02

9eren post=173214 skrev: Jeg vil gerne vide hvem jeg taler med/baggrund med mere så derfor checker jeg som regelt folks bruger profiler, fordi jeg ofte har haft ture med nogle madridistas meget mere. Og så er det fordi at jeg ofte oplever at der kommer folk ind med en bestemt agenda.

Vi var selv skyld i nedturen ift salget af Makalele. Men det var der betalingerne også startede fra Barcelona til Negreira og fortsatte i 17 år.

​Måske var det Makelele der stod bag betalingerne til Negreira? Judas!!

Jeg savner Pepe :(

1 måned 2 uger siden #183 af Vinícius

9eren post=173214 skrev: Jeg vil gerne vide hvem jeg taler med/baggrund med mere så derfor checker jeg som regelt folks bruger profiler, fordi jeg ofte har haft ture med nogle madridistas meget mere. Og så er det fordi at jeg ofte oplever at der kommer folk ind med en bestemt agenda.

Jeg ved godt, at den her post måske hører til et andet sted, men jeg kan ikke lade være med at bemærke noget - ja - bemærkelsesværdigt...

Nu gik jeg ind på din profil, fordi jeg blev nysgerrig, og kan se du har været med på forum siden januar 2020. Jeg bemærkede også, at du har lavet svimlende 4688 indlæg - 3 gange så mange indlæg som mine 1473 - du må være i top 3 af dem med flest? Og jeg har altså været med på forum i snart 10 år (siden omkring da Bale kom til). Men du har kun 30 profilvisninger mens jeg har 3755!!!! profilvisninger, mere end 100 gange så mange profilvisninger. Det er altså mærkeligt, at hver gang jeg har lavet ét indlæg, er der mere end 2 der har kigget på min profil. Der må være nogen, der stalker min profil.

Nå, tilbage til studiet eller hvad man nu siger.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 2 uger siden #184 af 9eren
Jeg er også meget aktiv og har været en del af Madrid forums og fanklubber siden 90erne. Dengang tog en Mads over og senere Madridista dk. Rm fanklub dk. Jeg har haft to brugere med mange indlæg. Så jeg er nok den mest aktive siden tidernes morgen.

Upcoming talents

1 måned 2 uger siden #185 af Kasillas
​En lille dreng på sin mors skød råber "monooooo" ("abe" på spansk) uden at moren gør noget. Da det omsider går op for moderen, at optrinnet bliver optaget, bliver hun mere opsat på at stoppe optagningen end selve at rette/stoppe sin søn:

www.reddit.com/r/soccer/comments/1b5f80i...d_access_to_a_video/

Nogle brugere i reddit siger, at den portugisisk-talende kvinde i interviewet siger, at abe-lyd var konstant hele vejen gennem kampen, og at abe-lydene blev mere udtalt efter Vinicius' gestus med "sort-power"-hånd.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 måned 2 uger siden #186 af Vinícius

9eren post=173223 skrev: Jeg er også meget aktiv og har været en del af Madrid forums og fanklubber siden 90erne. Dengang tog en Mads over og senere Madridista dk. Rm fanklub dk. Jeg har haft to brugere med mange indlæg. Så jeg er nok den mest aktive siden tidernes morgen.

Haha, men ingen gider se din profil ;) 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 2 uger siden #187 af 9eren
Og

Upcoming talents

1 måned 2 uger siden #188 af Vinícius

9eren post=173227 skrev: Og

​Det er bare venskabeligt drilleri ;). Jeg kan godt lide dig engagement i RM.

Edit: Jeg tror ved nærmere eftertanke, at forklaringen i de mange profilvisninger ligger i en Webcrawler (en bot, der indsamler data til søgemaskiner), idet jeg kan se, at der er rigtig mange profilvisninger på mange ældre brugere, men ikke de nye)

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Vinícius.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 2 uger siden #189 af 9eren
Altså jeg kan ikke helt se pointen i at vi skal snakke det her. Jeg har et behov for at vide hvem jeg snakker med

Upcoming talents

1 måned 2 uger siden #190 af Vinícius

Slet

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Vinícius.

1 måned 2 uger siden #191 af Kasillas

Kasillas post=173175 skrev:

Kasillas post=173158 skrev: Ifølge eks-dommeren Alfonso Perez Burrull var det korrekt at fløjte af og lade det stå uafgjort, da det foregående angreb var afsluttet, og Brahims løb mod kanten var et NYT angreb, og dermed var det slut:

www.marca.com/radio/2024/03/02/65e3a5fd268e3eef3b8b4582.html

Ærligt, men vi ligger fortsat i Pole Position til La Liga, og lad os nu se hvordan det går med Girona og Putalona.

Og i forlængelse af det, har eks-dommeren Iturralde Gonzalez (som Real Madrid ikke har et godt forhold til) den holdning, at dommeren foregreb kampen dårligt i slutningen.

Ifølge Iturralde havde dommeren lagt syv minutter og fortalte Carvajal at han ville lægge et minut ekstra pga. VAR-analysen, og dermed i alt otte minutter. Men da hjørnesparket blev taget var tiden allerede 98:13, og Iturralde mener at kampen burde have været stoppet allerede der. Men i og med dommeren valgte at fortsatte kampen med hjørnespark, skal dommeren derfor tillade enten at (1) bolden bliver skudt mod mål eller (2) afværget. Da bolden bliver afværget af målmanden ved hjørnesparket, burde dommeren have stoppet kampen allerede dér endnu en gang, mener Iturralde. Men i og med dommeren lod kampen fortsatte selv efter afværgelsen, burde Brahim derfor også have lov til at afslutte sit nye angreb.

cadenaser.com/nacional/2024/03/02/debio-...l-madrid-cadena-ser/

Og i øvrigt, er det ikke min personlige holdning, da jeg ikke kender de præcise dommerregler og derfor ikke har en holdning. Jeg viderebringer bare kommentarer fra spanske eks-dommere ;-) 

Og i forlængelsen af endnu en forlængelse, siger en tredje eks-dommer, Lahoz, noget helt tredje: Nemlig at der skulle langt mere end de 7-8 minuttet lagt i ekstra tid jævnfør tidspildet ved Duro's Var-analyse og skaden hos forsvarsspilleren:

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration  (LINK virker ikke)

Med andre ord for at opsummere det, er alle disse tre eks-dommere uenige med hinanden og alt det viser måske, at dommerregler ikke er så tydelige, som man umiddelbart går og tror.

Eks-dommer 1 siger, at Manzano gjorde det korrekt ved at fløjte af, da Brahim havde startet et nyt angreb og målet var ugyldig.

Eks-dommer 2 siger, at Manzano skulle have stoppet kampen allerede ved hjørnesparket og alternativt da målmanden afværgede det, men at i og med Brahim fik lov til at slå et indlæg, skulle målet være talt med alligevel.

Eks-dommer 3 siger, at Manzano gjorde det hele forkert ved at ikke lægge ekstra minutter oven i jævnfør tidsspildet ved VAR-analysen ved Duro og skaden hos Valencia-spilleren.

Selv eks-dommerne, trods deres erfaring, modsiger sig på kryds og tværs. 😂😂😂😂😂😂

Alt dette viser måske, at der ikke er en skid klarhed om reglerne. Det er dommerens luner og fornemmelser, der kan afgøre en tæt kamp. Og dét forklarer måske hvorfor vi og andre klubber konstant "hyler" om uretfærdigheden hos dommere, for at lægge pres hos dem.

Trods alt: Det er fortsat Real Madrids egen skyld i sidste ende. Vi skulle have været bedre og afgjort kampen selv, så vi ikke skulle være afhængige af hvad dommeren nu kunne finde på.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, NadaMás

1 måned 2 uger siden #192 af Lars1991
​De to sidste modsiger da ikke hinanden, de vælger bare at fokusere på forskellige ting. Den første dommer, som jeg også kommenterede før, må være hans ven or smth. For den nye angrebssituation starter jo da den ryger ud af feltet, men Manzano venter stadig ret lang tid. Det giver ingen mening. Alle der ikke prøver at beskytte Manzano synes jo det er en kæmpe fejl. Selv Valencia-spillerne synes det var mærkeligt. Det kan ikke rigtig diskuteres.

Hvis nogen kender Zealand, som overhovedet ikke er Real Madrid fan, så kalder han det også den værste dom i år

Leveret af Kunena Forum