Officielt: Xabi Alonso fyret - Arbeloa ny træner

5 måneder 5 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler her til aften, at man er nået...

Real Madrid meddeler her til aften, at man er nået til enighed med Xabi Alonso om at opsige kontrakten.

Opsigelsen kommer få timer efter, at Real Madrid tabte den spanske Super Cup til Barcelona og ledelsen i klubben har tilsyneladende ikke længere tillid til Xabi Alonsos arbejde.

I stedet for Xabi Alonso bliver det nu Álvaro Arbeloa, som overtager tøjlerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 5 dage siden #2 af elle44
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Real HWL, Bismo, longwind

5 måneder 5 dage siden #3 af mohbar
Måske er det Alonso der var med på det og valgte at kaste håndklædet i ringen grundet en umulig kamp mod stjernerne.

Man kunne jo tydeligt se spillerne ikke gad arbejde for ham ig at han bare var en guy på sidelinien

5 måneder 5 dage siden #4 af anes
​Ja for det var da helt klart Alonso der var problemet... Øv hvor er det trist.

5 måneder 5 dage siden #5 af Cristiano7
Hahahahahahahahahahahaha det må været en drøm for drengene at bestemme over en B-træner.

Nu vender vi måske tilbage til udskiftninger der sker først omkring 75-80min når drengene giver signal.

5 måneder 5 dage siden #6 af madrid2000
Det kunne være spændende, at høre hvad der er sket.

Ancelotti tabte jo 4 gange sidste sæson uden at blive fyret.

Vi er godt med i La Liga og CL.

Det må være fordi han har stillet krav til ledelsen/Florentino... Det bliver jo ikke bedre med Arbeloa når truppen er lort.

5 måneder 5 dage siden #7 af Cristiano7

madrid2000 post=191800 skrev: Det kunne være spændende, at høre hvad der er sket.

Det må være fordi han har stillet krav til ledelsen/Florentino... Det bliver jo ikke bedre med Arbeloa når truppen er lort.

​Ja det ser ud til at det er Xabi som har bedt op om ophævelse af kontrakten. 

Bliver spændende at se om Perez rydder op til sommeren da det er aldrig sundt med nogle primadonnaer i truppen. 

Real er showbusiness uden en plan/manuskript - here we go.

5 måneder 5 dage siden #8 af AmorMadrid
Simpelthen under al kritik, at man vælger at gå den her vej, og at ledelsen er så blottet for fodboldforståelse. Det er jo så åbenlyst, at problemet er nogle få spillere i truppen, der har været utilfredse, og som har gjort, at Alonso ikke har kunne gennemføre hans spillestil. Og så vælger man fandeme at støtte spillerne i stedet for træneren. 
Føler mig dog rimelig overbevist om, at det på ingen måde har været fedt for Alonso siden sidste El Clasico med Vini, og det konstante pres der har været på ham, så tror også han selv er inde over denne beslutning. 

Må indrømme jeg skammer mig dybt over klubben, og har mistet rigtig meget for den på det sidste. Nu ender det jo nok med en kontraktforlængelse til Vini, og diverse andre, der har brokket sig, og så kan vi ellers sidde fast uden nogen form for forbedringerne de næste mange år.
Det er godt nok deprimerende at se frem til. 
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

5 måneder 5 dage siden #9 af Cristiano7
Real Madrid er blevet et galehus igen ført an af Vinicius og et par andre. Suk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, NickyMad

5 måneder 5 dage siden #10 af El Siete

Cristiano7 post=191803 skrev:

madrid2000 post=191800 skrev: Det kunne være spændende, at høre hvad der er sket.

​Ja det ser ud til at det er Xabi som har bedt op om ophævelse af kontrakten. 

Bliver spændende at se om Perez rydder op til sommeren da det er aldrig sundt med nogle primadonnaer i truppen. 

Real er showbusiness uden en plan/manuskript - here we go.

​Det kan man da håbe på, men det mest sandsynlige scenarie er at alt fortsætter som det plejer; spillerne bestemmer og træneren er en der makker ret. Helt ærligt, hvilken træner ville gide at stå i spidsen for denne trup. De ved de intet har at sige og at de skal træne en flok børnehavebørn. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 måneder 5 dage siden #11 af Matamoro
Hvis man har boet i Spanien så ved man at karakter er alt. Xabi Alonso har mange gode ideer, men han har ikke en stærk karakter. Prøv at høre et pressemøde med ham og sammenlign det med Luis Enrique. Jeg er ret sikker på at Arbeloa er af en helt anden støbning.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

5 måneder 5 dage siden #12 af Siempre fiel
​😆😆😆😆😆😆 Vi venter på drømmetræneren og så fyrer vi ham så hurtigt pga at det frygtelige brasilianske gadebarn sku skabe sig. I 40 år er det her det tætteste jeg har været på at hade min egen klub!!! Jeg har elsket Florentino for hvad han har gjort for klubben, men de seneste år har været skrækkelige ledelsesmæssigt. Ancelotti spillede verdens ringeste fodbold sæson efter sæson, tabte ligaen til baby-Barca med 20 point og fik bare længere og længere snor. Ledelsen er komplet til grin!!!! Jeg håber inderligt at vi blir til grin i liga og CL i denne sæson!! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, elle44, AmorMadrid, Mas

Leveret af Kunena Forum