Officielt: Xabi Alonso fyret - Arbeloa ny træner

5 måneder 5 dage siden #25 af NickyMad
Zidane er den eneste træner i verden der giver mening for denne trup af en flok børn, fordi han ville have en vis respekt fra spillerne, nok til at han ikke behøver den samme opbakning fra ledelsen. Så er det bare en anden sag han nok ikke gider mere end 2 år fordi han bliver træt af ledelsens agenda gennem Marca hver gang der er modgang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 5 dage siden #26 af Matamoro
Sikke en omgang grædekoneri😂

Xabi havde bare ikke formatet. Ingen grund til at tude over det. Han er hverken den første eller sidste træner der knækker halsen på verdens største klub. Arbeloa er efter min mening den helt rigtige til opgaven. 💪

5 måneder 5 dage siden #27 af Lars1991
​Puha, det svært at holde af det her hold. Er fristet af at tage en pause med at se dem. Det så sgu så lovende ud i lang tid, men ak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Siempre fiel, AmorMadrid, Dragam

5 måneder 5 dage siden #28 af Siempre fiel

Matamoro post=191820 skrev: Arbeloa kommer til at svinge pisken og han vil heller ikke være bange for at bruge spillere fra Castilla. Jeg er meget optimistisk på klubbens vegne.

​Vi har jo en helt vild ung trup allerede - jeg har da ik noget imod at man tester Fortea eller Pitarch, men det er sgu da ikke fordi det vi mangler er at turde bruge Castilla-talenter  Ancelotti klarede sig igennem hvad der føltes som 30 år nærmest uden at skifte ud overhovedet. Men altså vil klubben bare ha en marionetdukke som kan trøste Vinicius hver gang han skaber sig, så er det jo bare at få Ancelotti eller Zidane tilbage - så slipper vi for at sku forholde os til systemer eller taktik overhovedet. Og så er der statsgaranti for elendig fodbold fremadrettet. Jeg aner ik hvad Arbeloa kan byde på rent taktisk - jeg håber han er mindre middelmådig end han var som spiller. Mine forventninger til ham og holdet ligger på et uendeligt lille sted. Efterhånden er det vel med Florentino som det er med Trump - at tiden er vores eneste håb ift deres fremskredne alder 
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 måneder 5 dage siden #29 af NickyMad

Matamoro post=191825 skrev: Sikke en omgang grædekoneri😂

Xabi havde bare ikke formatet. Ingen grund til at tude over det. Han er hverken den første eller sidste træner der knækker halsen på verdens største klub. Arbeloa er efter min mening den helt rigtige til opgaven. 💪

​Til sommer er det så Arbeloa der knækker halsen, vel og mærke uden at svinge nogen som helst pisk. Men jeg kan kun håbe du får ret
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 måneder 5 dage siden #30 af HHB65

El Siete post=191821 skrev:

Matamoro post=191820 skrev: Arbeloa kommer til at svinge pisken og han vil heller ikke være bange for at bruge spillere fra Castilla. Jeg er meget optimistisk på klubbens vegne.

​Tror sgu han hurtigt kommer på andre tanker :D Her er det spillerne der bestemmer. 

​Tror desværre du har helt ret....Hvis Arbeloa forsøger pisken og de bange anelser du nævner holder....så kan det ende i total nedsmeltning denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 måneder 5 dage siden #31 af Real HWL

Hallo har du ikke fulgt med!! Alonso svingede pisken fra start af men tabte kampen til en flok uduelige møg unger der hellere ville til ibiza efter hver kamp. Abeloa kommer ikke til at ændre en skid. Han kommer bare til at stå og pynte på sidelinjen alt imens Vini og alle de andre røvhuller gør lige præcis hvad der passer dem. Med den her ledelse og spillertrup ender vi som Manchester United. Det værste ved det hele er at de må sidde og pisse i bukserne af grin i Barca lige nu. Laporta har nok åbnet en ekstra god flaske rødvin her til aften.

Sidste redigering: 5 måneder 5 dage siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Siempre fiel, Dragam

5 måneder 5 dage siden #32 af Madrid777
Nu er det frem med de hvide lommetørklæder og så skal der ellers bare sendes en massiv pibekoncert af sted mod holdet. Jeg decideret væmmes for tiden over den her gennemsyret rådne kultur der lader til at herske fra spillertruppen helt op til direktionsgangene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Siempre fiel, elle44, El Siete, Dragam

5 måneder 5 dage siden #33 af Jona
​Der er begyndt at florere videoer med Xabi Alonso der prøver at få spillerne til at lave en "guard of honor" for Barca hvor de, STÆRKT anført af Mbappe, nægter. 

Jeg har aldrig skammet mig over at være RM fan før nu
Sidste redigering: 5 måneder 5 dage siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 måneder 5 dage siden #34 af mohbar
​enig hvad angår Hansi Flick. Selv Lamine Yamal som ingen troede nogensinde vilæe komme af med sin arrogance og attitude ser tydeligvis ud til at have rettet ind. Vi ser nu sjældent fet som han tidligere har bæret kendt og berygtet for. Man må -desværfe- anerkende Barcelona for at de giver deres træner og systemerne tillid. 

5 måneder 5 dage siden #35 af Real HWL
​Der er begyndt at florere rygter om at Xabi selv sagde op. 

5 måneder 5 dage siden #36 af zizou21
Det værste ved det hele er, at vi spilder en periode, hvor vi burde være FC Barcelona klart overlegne. Med deres massive økonomiske problemer og det konstante pres fra Negreira-sagen burde vi have vundet ligaen sikkert i flere sæsoner – og samtidig sat os tungt på pokalturneringen.

Hala

Leveret af Kunena Forum