Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp

6 måneder 2 timer siden #205 af Ramos4

Kasillas post=192883 skrev: ​Vil Florentino Perez overleve hvis sæsonen ender uden La Liga eller Champions League?

En ting er at være titelløs i sæsonen udelukkende fordi "rivaler var bedre". Noget andet er, at det er selvforskyldt med fyring af Alonso og fordi man kan se at spillerne er forkælede eller har magt på bekostning af kollektivitet.

Baseret på den måde det er blevet håndtaget på med fyring af den populære Alonso, tror jeg faktisk det er en reel mulighed for at Florentino Perez trækker sig i sommer. Måske før hvis man på Bernabeu vifter med hvid klæde massivt.

​Vi kigger ind i 2 sæsoner i træk uden nævneværdige titler.
I en periode, hvor vi har Mbappé og Barca er historisk på røven.
Det MÅ falde tilbage på ledelsen...skulle man tro.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 timer siden #206 af El_Juan
​PS. Kæft jeg savner Mourinho. Ind med ham eller Klopp.

6 måneder 2 timer siden #207 af NachoFernández
​Güler gør jo absolut ingenting. Nogen skal trække vejret. 1 gang ud med armene og så lidt snak med sig selv. Chill 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 2 timer siden #208 af Madridista02
Hvis I keder jer, vil jer anbefale denne korte analyse fra YouTube. Den belyser en problematik der er muligvis hersker omkring Mbappe og de klubber han spiller i. Mbappes karriere i Real er stadig meget ung, så det er selvfølgelig for tidligt at male fanden helt på væggen, men jeg synes alligevel videoen tager fat i et meget interessant emne. Mbappe scorer mål, men hjælper han EGENTLIG holdet?

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

6 måneder 2 timer siden #209 af Ramos4
Arbeloa: "I'm the culprit of all of this, just like against Albacete. It's my fault."

CO-JO-NES

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, NickyMad

6 måneder 2 timer siden #210 af Dragam

Ramos4 post=192887 skrev:

Kasillas post=192883 skrev: ​Vil Florentino Perez overleve hvis sæsonen ender uden La Liga eller Champions League?

En ting er at være titelløs i sæsonen udelukkende fordi "rivaler var bedre". Noget andet er, at det er selvforskyldt med fyring af Alonso og fordi man kan se at spillerne er forkælede eller har magt på bekostning af kollektivitet.

Baseret på den måde det er blevet håndtaget på med fyring af den populære Alonso, tror jeg faktisk det er en reel mulighed for at Florentino Perez trækker sig i sommer. Måske før hvis man på Bernabeu vifter med hvid klæde massivt.

​Vi kigger ind i 2 sæsoner i træk uden nævneværdige titler.
I en periode, hvor vi har Mbappé og Barca er historisk på røven.
Det MÅ falde tilbage på ledelsen...skulle man tro.

​Som jeg sagde inden mbappe blev hentet... det vil fucke hold-sammensætningen. Det fungerer naturligvis ikke at spille med en front af venstrekanter. De fleste andre herinde var sikrer på, at det ville blive en kæmpe success med Vinicius og mbappe sammen, men det skreg jo til himlen, at det ikke ville blive.

Mbappe har så individuelt klaret sig godt, men holdet ville 100% sikkert have klaret sig bedre, hvis man havde solgt Vinicius samtidig med at man hentede bappen, samt anskaffet sig en rigtig 9er. Mbappe ville have scoret ligeså mange mål med udgangspunkt i venstrekant, men holdet ville have fungeret langt bedre med en rigtig 9er, som bolden kan spilles op på, og som fylder noget i feltet.

6 måneder 2 timer siden #211 af Real HWL

Ramos4 post=192891 skrev: Arbeloa: "I'm the culprit of all of this, just like against Albacete. It's my fault."

CO-JO-NES

Hold kæft en vatpik!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

6 måneder 2 timer siden #212 af Dragam

Madridista02 post=192890 skrev: Hvis I keder jer, vil jer anbefale denne korte analyse fra YouTube. Den belyser en problematik der er muligvis hersker omkring Mbappe og de klubber han spiller i. Mbappes karriere i Real er stadig meget ung, så det er selvfølgelig for tidligt at male fanden helt på væggen, men jeg synes alligevel videoen tager fat i et meget interessant emne. Mbappe scorer mål, men hjælper han EGENTLIG holdet?

​Det gør han netop ikke - det kan tilgives i en cristiano rolle på venstrekanten, men på 9eren mangler holdet simpelthen en masse med mbappe.

6 måneder 2 timer siden #213 af -#7-

Madridista02 post=192890 skrev: Hvis I keder jer, vil jer anbefale denne korte analyse fra YouTube. Den belyser en problematik der er muligvis hersker omkring Mbappe og de klubber han spiller i. Mbappes karriere i Real er stadig meget ung, så det er selvfølgelig for tidligt at male fanden helt på væggen, men jeg synes alligevel videoen tager fat i et meget interessant emne. Mbappe scorer mål, men hjælper han EGENTLIG holdet?

​Altså, det er lidt samme diskurs som der var omkring Ronaldo på et tidspunkt. Jeg ved godt at det kan være lidt sjovt at diskutere sådan noget i forhold til taktik osv., men jeg må simpelthen også sige at når man har en spiller som scorer over 30 mål på en halv sæson, så hjælper vedkommende UTVETYDIGT sit hold, så er det sgu nogle andre steder der må være problemer.

DC19

6 måneder 2 timer siden #214 af Ramos4
Problemet er at vi har både Mbappé og Vini.

Det er kombinationen. Det er for mange kokke.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 2 timer siden #215 af mohbar

Fondo_Sur post=192872 skrev:

mohbar post=192863 skrev:

Fondo_Sur post=192815 skrev:

Matamoro post=192805 skrev: Nu bliver det morsomt. Da Vinicius brokkede sig over en udskiftning var det respektløst udover alle grænser. Hvordan vil man forholde sig til Gulers brok? 😂

​Det var trods alt slet ikke af samme karakter. Men nu op med debattere din position på livet løs. Güler viste lige noget grimt, og håber han bliver piftet fuldkommen til næste hjemmekamp pga. den handling.

​vi jagtede mål så derfor var det hoveløst at skifte ham ud. Men det wr jo tydeligt at der er en række spiller der er fredet hver gang. Iøvrigt var han den spiller der der næst efter Mbappe spillede bedst .. eller mindst dårligt 

​Min personlige holdning er, at Güler er den mest overvurderede spiller af alle vores overvurderede spillere, og at det var på sin plads at skifte ham ud. Ikke desto mindre, er hans opførelsen under al kritik - i hvert fald i alle klubben end i det nuværende Real Madrid.

​helt fint med en personlig holdning. Dog taler objektive datagrundlag imod personlige holdninger. Han er en af de midtbanespillere der europæsisk sammenhæng har bedst afleveringsprocent, chanceskabende afleveringer og assists.

Hans fysik og hurtighed taler imod ham. Men et godt hold behøver ikke bestå kun af Rommedahl- og tøftingtyper

6 måneder 2 timer siden #216 af Dragam

-#7- post=192895 skrev:

​Altså, det er lidt samme diskurs som der var omkring Ronaldo på et tidspunkt. Jeg ved godt at det kan være lidt sjovt at diskutere sådan noget i forhold til taktik osv., men jeg må simpelthen også sige at når man har en spiller som scorer over 30 mål på en halv sæson, så hjælper vedkommende UTVETYDIGT sit hold, så er det sgu nogle andre steder der må være problemer.

​Det var så alligevel ikke helt det samme - cristiano lavede zero defensivt arbejde på sin venstrekant, men det er ikke som Mbappe, der ikke udfylder vigtige funktioner i opspillet samt i feltet, som en rigtig 9er gør.

Mbappe har scoret rigtig mange mål, men langt de fleste af dem er på bolde i dybden, eller kanten af feltet - dem kunne han også have scoret med udgangspunkt i venstrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum