Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp
Hvor mange andre hold er nødt til at lave trivella afleveringer i hver kamp, for at bryde et forsvar op?
Hvor mange andre hold spiller uden en eneste mand i boksen?
Hvor mange andre hold spiller fra side til side uden at kunne kombinere sig igennem i midten?
Vi lever udelukkende på Mbappé individualisme og til tider Vini. Og så Courtois' heltegerninger nede bagi.
Fucking hell...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan post=192888 skrev: PS. Kæft jeg savner Mourinho. Ind med ham eller Klopp.
Mourinho var en succes fordi han havde autoritet til at dominere spilletruppen, så de lyttede til ham. Det har han ikke længere i dag, og jeg tror ikke truppen vil respektere hans autoritet. Desuden er Mourinhos spillestil efterhånden "outdated" for moderne foldbold, som er genpres med snert af boldbesiddelse.
Klopp tror jeg ville give succes til Real Madrid, da han spiller med genpres. Men det kræver altså at ledelsen står bagved ham og tage kampen mod truppen og stjernespillere, hvis de brokker sig. Og jeg tror ikke Klopp gider komme til Real Madrid uden at ledelsen bakker ham op overfor stjernespillere.
Jeg ser kun en udvej: Sæsonen bliver titelløs og pressen stiger massivt på Florentino Perez, at han trækker sig, så der kommer en anden præsident, der gerne vil bakke op og give magten til en moderne træner. Eller også kan det ske at Arbeloa vinder det hele og Perez bliver anset som en rationel beslutningstager.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Mere spændende bliver det at se om der er sket så meget som én eneste ændring på søndag.
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Spændende hvornår de vælger at det skal offentliggøres :D
Der er ikke så mange gode tidspunkter at gøre det på pt.
Kun korrekt hvis Mbappe tager venstre og Vini ryger på bænken.Dragam post=192906 skrev:
Det her kommer sikkert til at være kontroversielt, men jeg vil gerne vædde en bajer på, at havde vi forsat med at have garcia som vores 9er efter klub vm, så havde vi været et langt bedre sted idag - han havde nok scoret færre mål end mbappe har gjort, men han ville hjulpet holdet en del mere som 9er.elle44 post=192901 skrev: Det er sandt at han måske kunne få det samme output fra venstrekanten, men det er ikke ens betydende med at han er et negativ for holdet.
Forsvaret sejler. Vi presser ikke som et hold. Idéerne mangler.
Men alle de andre problemer vil stadig være der. Og så kan det godt være det hele flasker sig i nogle sæsoner, men kun indtil det hele lige går efter ledelsens og spillernes hoved.
Det er da også godt nok trættende at vi med alle vores ressourcer får så lidt ud af det.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ramos4 post=192891 skrev: Arbeloa: "I'm the culprit of all of this, just like against Albacete. It's my fault."
CO-JO-NES
Ah ja, han spiller IGEN så åbenlyst det kort hvor han vil ha alle til at sige "Ej Arbeloa altså, det er godt nok rigtig mandfolkeagtigt at tage hele skylden i stedet for at gi spillerne skylden, men det er altså ikke kun din skyld - nu har vi helt ondt af dig og spillerne" Det er klassisk Carlo-PR - og hvor jeg dog hader at høre på sådan noget ustyrligt floskel-pladder!!
Er denne krise ikke den værste i mange år? Jeg frygter, det her kommer til at tage ret langt tid at rette op på.
Vi har frygtelig mange overvurderede spillere, man bare ikke lige kan komme af med. En dårlig kultur på holdet. Spansk fodbold i krise. Konflikter omkring dommerstanden. Sværere adgang for madridistas på stadion (fjernelse af tilskuerpladser og dyrere billetter). Ingen sportsligt projekt eller sportslig rød tråd i klubben.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kan du uddybe det sidste du skriver om færre Madridistas på stadion? Det har jeg misset.Fondo_Sur post=192920 skrev: Har fuldkommen mistet følelsen med med dette hold. Men må lige spørge ind til jer andre brugere:
Er denne krise ikke den værste i mange år? Jeg frygter, det her kommer til at tage ret langt tid at rette op på.
Vi har frygtelig mange overvurderede spillere, man bare ikke lige kan komme af med. En dårlig kultur på holdet. Spansk fodbold i krise. Konflikter omkring dommerstanden. Sværere adgang for madridistas på stadion (fjernelse af tilskuerpladser og dyrere billetter). Ingen sportsligt projekt eller sportslig rød tråd i klubben.
Men jo, det ser sort ud og virker som en af de værste kriser de sidste 25år. Men de sæsoner der fulgte efter Ronaldos afgang, især den første sæson under Lopetegui, det er noget af det mest deprimerende og håbløse jeg har været vidne til, som jeg lige husker det lige nu og her. Og så tilbage til de afdankede galacticos hvor vi skiftede træner to til tre gange hver sæson. Vi tabte 4-0 til et hold fra 4. Divisionen. Vi prøvede hver sæson at købe en erstatning ind til Makelele der smuttede flere år forinden. Det var også mørke tider.
Jeg savner Pepe :(
Men det kræver (selvfølgelig) at man træffer de rette valg.