Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, 8. gruppekamp
Det er godt nok svært er finde sympati for de spillere der bliver ved med at prædike Bernabeus opbakning.
Men resten af ligaen virker så dårlig, at vi ikke falder fuldstændig sammen og så kan vi vel se ind i endnu en sæson på samme måde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men helt enig. Har aldrig i mit liv i Real Madrid eller nogen anden klub oplevet så amatøragtig en trup som nu, hvor deres stjernenykker er så langt fra virkeligheden.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Ligner han får fire spillere med. Men kan ikke lige se, hvem det er.
Ret beset kan andre jo have været dernede før, men han er da tydeligt frustreret
Bellingham post match: "Obviously, it's horrible to lose like this. We didn't expect to have this kind of game and we have to look at it again. The goals we conceded, the things that happened. I don't have much more to say. I'm not sure what to think, but it doesn't look good."
Noget siger mig at Arbeloa har talt for døve ører..
Det ser ud til at være Bellingham, Valverde, Brahim og CesteroTaxii89 post=192937 skrev: https://www.facebook.com/share/v/176HLnfiVx/
Ligner han får fire spillere med. Men kan ikke lige se, hvem det er.
Ret beset kan andre jo have været dernede før, men han er da tydeligt frustreret
Mit svar:
Behold Mbappe, Courtois, Bellingham, Arda og Valverde - med det forbehold at de ikke har modarbejdet Xabi. Der er rygter om Bellingham og Valverde, men de har vist en kæmpe kærlighed til klubben, så der skal mere end rygter til at få mig til at skifte mening omkring dem.
Smid Mendy, Alaba, Rudiger, Carvajal og Vinicius ud - fire fodboldinvalide spillere plus symbolet på alt der er galt med holdet pt.
Det svært at holde sig til 5. Synes virkelig jeg mangler at nævne Carreras som en man skal beholde men de andre kan man bare bedre bygge et hold op omkring.
Og der er en lille håndfuld mere i klubben man ikke ville blive ked af at miste, og man kan godt mistænke Militao for at være fodboldinvalid også - men han har trods alt alderen og potentialet til man kan have et lille håb for ham.
Helt klart, men den har også varet i knap 1,5 år nu. Der har været gode momenter, men generelt set har spillet og indstillingen fra spillerne været på et lavpunkt.Fondo_Sur post=192920 skrev: Har fuldkommen mistet følelsen med med dette hold. Men må lige spørge ind til jer andre brugere:
Er denne krise ikke den værste i mange år? Jeg frygter, det her kommer til at tage ret langt tid at rette op på.
Vi har frygtelig mange overvurderede spillere, man bare ikke lige kan komme af med. En dårlig kultur på holdet. Spansk fodbold i krise. Konflikter omkring dommerstanden. Sværere adgang for madridistas på stadion (fjernelse af tilskuerpladser og dyrere billetter). Ingen sportsligt projekt eller sportslig rød tråd i klubben.
Det ville være relativt "nemt" at vende, for på trods af de dårlige ting du nævner, så er det stadig verdens rigeste fodboldklub, største fanskare, nyt lækkert stadion og masser af sponsoraftaler - pengene vælter ind - , en af de mest værdifulde trupper, en talentfuld ungdomsafdeling og en kæmpe appel og prestige omkring klubben ude i verden.
MEN, ledelsen tager konsekvent de forkerte beslutninger og har nu sammensat en skæv trup med en elendig attitude og det ændres ikke på en sommer eller to, desværre.
Hent "Klopp", giv ham carte blanche, sælg problembørnene, forstærk forsvaret, hent en playmaker, hent en 9'er, få nogle ledere ind på holdet, altså alle de ting alle andre end ledelsen kan se. Det kommer desværre bare ikke til at ske.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Truppen er rådden hele vejen igennem. Courtois, Carvajal og måske Rüdiger er vel de eneste med den rette indstilling.
Fra Vini der ikke vil undskylde til sin træner og ignorerer ham, da han blev fyret - til Mbappé der går imod trænerens ønske om en æresport - til nu, hvor de ikke gider at takke fansene.
Fuck - nu - af.
Kæmpe pibekoncert i weekenden. Jeg cykler fandme selv til Madrid, bare for at buhe af de spader.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det afhænger selvfølgeligt af hvor meget det hele brænder til den tid. Hvis de er virkelig desperate, er der en chance for at vi får en stærk profil med et stærkt mandat til at rydde op i tingene. Men hvis vi ender med at klare os ok i ligaen, og måske lige klarer den til kvartfinalen i CL, vil de 100% skyde skylden på Xabi + alle skaderne, ansætte en svag profil, og så står vi her igen til næste år.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Spørgsmålet er jo så også bare om ledelsen, efter hvad der ligner en rædselssæson, rent faktisk bider i det sure æble, og overlader en lille smule ansvar hos cheftræneren. Ellers kan det jo så for vidt være fuldstændig ligegyldigt hvem der står derude.
Hvad angår Arbeloa, så er det godt nok en historisk god slutspurt han skal sætte ind, hvis han overhovedet skal være en lille smule i betragtning fremadrettet.
DC19