Pérez vil slå transferrekorden

4 dage 5 timer siden #13 af Real HWL

Estadio Santiago Bernabéu post=197284 skrev: ​Hvis det skal være en ægte Galactico i størrelsen af CR7 så er der vel kun Haaland og Yamal. Alt andet vil ‘bare’ være en god fodboldspiller. Kun de to vil ryste fodboldverdenen.

Kan Pedri og Olise ikke også indgå i den kategori?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 5 timer siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu

Real HWL post=197285 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=197284 skrev: ​Hvis det skal være en ægte Galactico i størrelsen af CR7 så er der vel kun Haaland og Yamal. Alt andet vil ‘bare’ være en god fodboldspiller. Kun de to vil ryste fodboldverdenen.

Er Pedri den bedste fodboldspiller i verden?

Nej det vil jeg bestemt ikke mene at han er i nærheden af.

4 dage 4 timer siden #15 af Real HWL

Estadio Santiago Bernabéu post=197286 skrev:

Real HWL post=197285 skrev:

Er Pedri den bedste fodboldspiller i verden?

Nej det vil jeg bestemt ikke mene at han er i nærheden af.

Jeg syntes i hvertfald han er der oppe af. Jeg ville ikke rynke på næsen hvis han kostede 150mill euro.

4 dage 4 timer siden #16 af Ramos4
Yamal er da heller ikke bedre end Olise.

Pedri er desværre verdensklasse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Dragam

4 dage 36 minutter siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det gør ham bare ikke til en Galactico i størrelse med CR7.

4 dage 9 minutter siden #18 af Ramos4
Hvis Olise spiller et brand-VM så ville jeg nok betragte ham som en Galactico i Bale-kategorien.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 dage 21 timer siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu
​Mmm ja men sagde Perez ikke i CR7 kategorien mens han samtidig udtalte at det ikke var Olise?

Jeg kunne godt se Olise få en stærk karriere i Madrid. Hvad gør man med Mbappé, Vini, Bellingham og Endrick?

3 dage 21 timer siden #20 af Ramos4
Jeg så det faktisk ikke.

Olise er selvfølgelig ikke i Ronaldo-kategorien.

Men det må jo være ham der er tale om.

Det bliver dælme offensivt. Og ja Endrick kan lige så godt pakke kufferterne. Nico Paz det samme.

Jeg ved ikke engang hvor Güler skal spille i Mourinhos 4-2-3-1.

3 dage 18 timer siden #21 af El Chino
​Bare min egen teori, men det virker som om, at det Perez forsøger her, er at plante et frø, som måske – eller måske ikke – bærer frugt i dette transfervindue, men potentielt på lidt længere sigt. Når man fisker efter "galácticos" fra de allerstørste klubber, er det en strategi, vi har set før.Han må have stor tiltro til, at han vinder valget, og samtidig køber han sig tid ved at signalere ambitioner på den helt store hylde. Min forventning er derfor, at han i dette vindue giver det et forsøg – hvad enten det er med Neves eller Olise – velvidende at det bliver tæt på umuligt at gennemføre.Jeg tror derfor, at vinduet ender med et par defensive forstærkninger og sandsynligvis én eller to spillere til midtbanen, men fra hylden  under galáctico-kategorien.

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

3 dage 15 timer siden #22 af mohbar
​ser ud til at Riquelme er sat skak mat og Perez kommer til at vinde en jordskredssejr. Trods alt fint nok da vi får Mourinho og en præsident der holder hvad han lover. Det Riquelme har gjordt virker charlatansk
Sidste redigering: 3 dage 15 timer siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 7 timer siden #23 af Fondo_Sur

mohbar post=197296 skrev: ​ser ud til at Riquelme er sat skak mat og Perez kommer til at vinde en jordskredssejr. Trods alt fint nok da vi får Mourinho og en præsident der holder hvad han lover. Det Riquelme har gjordt virker charlatansk

​Men Florentino henter heller ikke Olise.

3 dage 6 timer siden #24 af mohbar

Fondo_Sur post=197297 skrev:

mohbar post=197296 skrev: ​ser ud til at Riquelme er sat skak mat og Perez kommer til at vinde en jordskredssejr. Trods alt fint nok da vi får Mourinho og en præsident der holder hvad han lover. Det Riquelme har gjordt virker charlatansk

​Men Florentino henter heller ikke Olise.

​han har sagt han laver et rekordbud på en galactico spiller. Derudover har han fået Mou ind, Dumfries og Konate.

Og så vil han fortsætte kampen om Negreira hvilket er 100% iorden. Dem der mener det modsatte har ikke forstået sagens alvor.
Sidste redigering: 3 dage 6 timer siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum