Pérez vil slå transferrekorden

1 måned 1 uge siden #49 af Madrid1998

Dragam post=197347 skrev:

Madrid1998 post=197346 skrev:

Dragam post=197344 skrev:

Madrid1998 post=197340 skrev:

Dragam post=197339 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=197335 skrev:

Dragam post=197325 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=197284 skrev: ​Hvis det skal være en ægte Galactico i størrelsen af CR7 så er der vel kun Haaland og Yamal. Alt andet vil ‘bare’ være en god fodboldspiller. Kun de to vil ryste fodboldverdenen.

​Yamal ?! Sig det er en joke... den mest overvurderede spiller jeg kan mindes...

Igen, det drejer sig ikke om at det skal være en god spiller hvis han vil købe en Galactico der ryster Europa. Så skal det være en spiller som INGEN regner med han kan skaffe til klubben.

Og Yamal er trods alt verdens dyrest vurderede fodboldspiller. Og endda med meget langt ned til nummer 2.

​Som sagt, den mest overvurderede spiller i historien.

​Han mangler lidt kynisme, ellers er han for mig i hvert fald i top 5/3. Verdens med afstand bedste dribler.
Med det sagt, så får vi ham aldrig, og især ikke til 150 M.

Jeg tror også vi kan leve fint uden Yamal. Jeg vil elske at få Pedri herover though.

​Bedste dribler i verden... what ?! Baseret på hvad ?

36 årige messi er stadig mange niveauer over yamal, også når det kommer til dribling. 

​Statistikkerne ?

225 succelsfulde driblinger med god afstand til nr. 2 på listen - Doku med 157.

Olise som alle er vilde med havde 124 (i Bundesliga, hvor forsvar ikke findes) og vores egen Vini havde 123 driblinger. Yamal havde altså næsten dobbelt så mange som Vini (succesfulde)

​Den statistik fortæller bare at 1. Barca har ekstremt spil overtag 2. Yamal forsøger konstant at drible.

Det gør ham ikke til verdens bedste dribler, langt fra endda. Øjetesten siger, at han er ok dribler, men ikke meget mere end det. Det er mere overblikket og hans skud der er hans styrke. Kvaratskhelia og olise er langt bedre driblere.

Og som tilføjelse, hvergang jeg har set yamal spille, har jeg været ganske uimponeret over hvad jeg har set. Det er jo ingenlunde som at se en ung messi eller ronaldo fenomeno.

​Det har de ja, men det har Bayern og City også. Doku/Olise forsøger da også at drible en hel del. Hvad din øjetest siger er subjektivt.

Overblikker er rigtig godt, og han har sine dage mht., sine skud, men synes som sagt at mangler kynisme.

Det er ikke Messi eller Ronaldo nej, men jeg skrev hellere ikke han er verdens bedste nogensinde. Lige nu kan jeg ikke se, hvem der er bedre, og det er understøttet af statistikkerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #50 af Madrid1998

Real HWL post=197349 skrev:

Madrid1998 post=197345 skrev:

Real HWL post=197341 skrev: ​Julian Alvarez, hvorfor?? Hvor fanden skal han spille? 

​På toppen ? Ud med Vini, hvor Mbappe rykkes ud til venstrekanten = Alle er glade.

Jeg har bare det samme senarie inde i hoved nu hvor Perez er genvalgt. Vini og Mbappe er urørlige. Perez vil have de skal spille hver kamp uanset hvad. Jeg regner ike med Perez vågner op og ser et lys bare fordi han er blevet genvalgt. Hans filosofi er det hold med de største stjerne vinder. De største navne skal spille, så er det op til træneren at få det til at fungere.

​Det kan man frygte, men hvis Vini ikke er her, så har vi jo ikke det problem. Forhåbentligt er han ikke gået all in retard, og lader Vini gå gratis næste sæson. Det er selvfølgelig, hvis nogen overhovedet gider købe ham.

1 måned 1 uge siden #51 af Real HWL

Madrid1998 post=197351 skrev:

Real HWL post=197341 skrev: ​Julian Alvarez, hvorfor?? Hvor fanden skal han spille? 

​På toppen ? Ud med Vini, hvor Mbappe rykkes ud til venstrekanten = Alle er glade.

Jeg har bare det samme senarie inde i hoved nu hvor Perez er genvalgt. Vini og Mbappe er urørlige. Perez vil have de skal spille hver kamp uanset hvad. Jeg regner ike med Perez vågner op og ser et lys bare fordi han er blevet genvalgt. Hans filosofi er det hold med de største stjerne vinder. De største navne skal spille, så er det op til træneren at få det til at fungere.

​Det kan man frygte, men hvis Vini ikke er her, så har vi jo ikke det problem. Forhåbentligt er han ikke gået all in retard, og lader Vini gå gratis næste sæson. Det er selvfølgelig, hvis nogen overhovedet gider købe ham.

Tror du ikke Perez forlænger med Vini lige om lidt?

1 måned 1 uge siden #52 af Madrid1998

Real HWL post=197352 skrev:

Madrid1998 post=197351 skrev:

Tror du ikke Perez forlænger med Vini lige om lidt?

​Jo, men det var mere hvis rygterne om Alvarez var sande, for så var Vini på vej væk. Der er ikke plads til alle 3.

1 måned 1 uge siden #53 af El Siete
​Perez er lige præcis typen der bare siger til Mourinho at han skal få det til at fungere med Mbappe, Vini, Alvarez, Bellingham, Endrick, osv, osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 1 uge siden #54 af Real HWL
​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro på at Perez ikke forlænger med Vini. Perez ødelagde en hel sæson for at holde Vini glad.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 måned 1 uge siden #55 af Madrid1998

El Siete post=197355 skrev: ​Perez er lige præcis typen der bare siger til Mourinho at han skal få det til at fungere med Mbappe, Vini, Alvarez, Bellingham, Endrick, osv, osv. 

​Det ville desværre ikke overraske mig

1 måned 1 uge siden #56 af Madrid1998

Real HWL post=197357 skrev: ​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro på at Perez ikke forlænger med Vini. Perez ødelagde en hel sæson for at holde Vini glad.

​Hvad hvis Vini holder fast i sit krav? Jeg synes også Perez kom med en lidt forkølet udtalelse, da der blev spurgt ind til Vini og situationen generelt.

Jeg tror ikke den er 100 % sikker. Vini kommer nok til at opføre sig endnu værre under Mourinho. Det er blot et spørgsmål om tid. Det kan være at det får ham til at søge væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, NickyMad

1 måned 1 uge siden #57 af elle44
I det mindste finder Mourinho sig ikke i noget pis.

1 måned 1 uge siden #58 af NickyMad

Madrid1998 post=197359 skrev:

Real HWL post=197357 skrev: ​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro på at Perez ikke forlænger med Vini. Perez ødelagde en hel sæson for at holde Vini glad.

​Hvad hvis Vini holder fast i sit krav? Jeg synes også Perez kom med en lidt forkølet udtalelse, da der blev spurgt ind til Vini og situationen generelt.

Jeg tror ikke den er 100 % sikker. Vini kommer nok til at opføre sig endnu værre under Mourinho. Det er blot et spørgsmål om tid. Det kan være at det får ham til at søge væk.

​Vini står også bare stærkere med sine krav jo tættere på udløb vi kommer. Det er virkelig en lose-lose situation for Perez, give efter eller lade ham smutte gratis. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 1 uge siden #59 af Real HWL

Jeg håber Perez bakker op om sin træner den her gang når Vini begynder at skabe sig.

Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Real HWL.

1 måned 1 uge siden #60 af Estadio Santiago Bernabéu

NickyMad post=197363 skrev:

​Vini står også bare stærkere med sine krav jo tættere på udløb vi kommer. Det er virkelig en lose-lose situation for Perez, give efter eller lade ham smutte gratis. 

Er det ikke omvendt?

Ingen andre klubber vil tilbyde ham i nærheden af hvad han tjener i Madrid.

Så jo tættere han kommer på udløb, jo tættere er han på at gå et kæmpe skridt ned økonomisk og må se sig selv skifte til Atalanta, United, Monaco eller Benfica.

Hans eneste håb for bare at bibevare en nogenlunde løn er at forlænge i Real Madrid hvor der er en præsident der holder af ham som en farfar.

Det er lidt som en fyreseddel der nærmer sig. På et tidspunkt så må han svække sine krav hvis han vil blive.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Leveret af Kunena Forum