Pérez vil slå transferrekorden
Hold nu fokus på bolden Perez, REAL MADRID. Du har bidraget med utrolig meget. Men nøj hvor ville det klæde dig hvis du anerkendte at 7 la liga titler ud af 23 ikke er godkendt og at det bliver dit fokus at sammensætte et hold og en stab til at vinde 3 ud af de næste 4 f eks.
Derudover må du også gerne anerkende at sende Spanien afsted til et VM hvor der vil være 5-6 milliarder seere, uden at der er én eneste Real Madrid spiller på det spanske landshold, er en kæmpe fallit erklæring.
Real Madrid er KONGE KLUBBEN. Vi skal simpelthen have spillere der er en fast del af a landsholdet.
At du blander dig i Barcas planer om at købe J. Alvarez synes jeg bare viser at du er blevet bange for Barca. Du ved udemærket godt at når Barca får skiftet Lewandowski ud med Alvarez, står Barca utrolig stærkt de næste par år også. En Alvarez der er utrolig ydmyg, arbejder hårdt samt målfarlig, køber Barca en spiller der passer perfekt til dem. En hvor Yamal kan være den helt store stjerne med en stabil makker omkring sig i angrebet.
Vågen op Perez. Du er Præsident for Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Ssshh, husk han har vundet 6 CHL titler på 12, og en masse titler for basket holdet også - Verdens bedste præsident eller nogetDybbøl post=197400 skrev: Hvis der er hold i at Perez kun har budt for at “holde” sit valgløfte samt blande sig i Barca’s plan i at købe J. Alvarez, så er det godt nok utrolig usmageligt samt mega pinligt.
Hold nu fokus på bolden Perez, REAL MADRID. Du har bidraget med utrolig meget. Men nøj hvor ville det klæde dig hvis du anerkendte at 7 la liga titler ud af 23 ikke er godkendt og at det bliver dit fokus at sammensætte et hold og en stab til at vinde 3 ud af de næste 4 f eks.
Derudover må du også gerne anerkende at sende Spanien afsted til et VM hvor der vil være 5-6 milliarder seere, uden at der er én eneste Real Madrid spiller på det spanske landshold, er en kæmpe fallit erklæring.
Real Madrid er KONGE KLUBBEN. Vi skal simpelthen have spillere der er en fast del af a landsholdet.
At du blander dig i Barcas planer om at købe J. Alvarez synes jeg bare viser at du er blevet bange for Barca. Du ved udemærket godt at når Barca får skiftet Lewandowski ud med Alvarez, står Barca utrolig stærkt de næste par år også. En Alvarez der er utrolig ydmyg, arbejder hårdt samt målfarlig, køber Barca en spiller der passer perfekt til dem. En hvor Yamal kan være den helt store stjerne med en stabil makker omkring sig i angrebet.
Vågen op Perez. Du er Præsident for Real Madrid.
Arancha Rodriguez har nævnt at sommerens store indkøb bliver portugiser (og hun har eftersigende direkte forbindelse til Perez, og rapporterer basically det hun får besked på).
Mourinho skulle også være vild med ham.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ham og Schlotterbeck og vi lander på ca. samme pris som man "bød" for Julian Alvarez. Virker som en meget bedre måde at bruge sine penge på.Ramos4 post=197420 skrev: Mon ikke vi går efter ham Mateus Fernandes fra West Ham.
Arancha Rodriguez har nævnt at sommerens store indkøb bliver portugiser (og hun har eftersigende direkte forbindelse til Perez, og rapporterer basically det hun får besked på).
Mourinho skulle også være vild med ham.
Og så ser det ud til at Mourinho også vil have Bernardo Silva til bredden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det gør jeg helt sikkert også, han bliver bare 20-30M dyrere, så vi må se hvor langt klubben vil gå.Real HWL post=197422 skrev: Jeg ser hellere man henter Gvadiol i stedet for Schlotterbeck.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete post=197423 skrev:
Det gør jeg helt sikkert også, han bliver bare 20-30M dyrere, så vi må se hvor langt klubben vil gå.Real HWL post=197422 skrev: Jeg ser hellere man henter Gvadiol i stedet for Schlotterbeck.
Ja han er lidt dyrere, men jeg tror helt sikkert han er de penge værd :)
Gvadiol, Mathus Fernandes og Bernardo Silva, det ville ikke være helt tosset.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
He has asked City for TIME to consider the situation – he knows Real Madrid WANT HIM! @diarioas
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Nogen der kender til Matheus ? Teknisk stærk? Dybe playmaker typen, eller mere oprydder type ?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(