Pérez vil slå transferrekorden
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 3 uger siden #97
af Madridista02
Jeg savner Pepe :(
Besvaret af Madridista02 på emne Pérez vil slå transferrekorden
Det er også sådan jeg ville bruge ham, men er han pengene værd? Hvorfor ikke hellere investere i en naturlig vb som er fornuftig begge veje. Carvajal er jo et pragt eksempel på en god back. Gvardiol er er en kedelig defensiv back, det får vi ikke meget ud af, med mindre vi skal stå dybt.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 måned 3 uger siden #98
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Pérez vil slå transferrekorden
Der er en grund til at vi gav 50 for Carreras, tænker jeg. Markedet er ikke prangende.
Jeg tænker Gvardiol er god på bolden og god defensivt og det er hvad Mourinho vil have.
Men det kan jo være at han skal spille i midten og kun vikariere på backen. Carreras bør stadig kunne lægge meget på sit spil.
Jeg tænker Gvardiol er god på bolden og god defensivt og det er hvad Mourinho vil have.
Men det kan jo være at han skal spille i midten og kun vikariere på backen. Carreras bør stadig kunne lægge meget på sit spil.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1 måned 3 uger siden #99
af Fondo_Sur
Ville være et godt indkøb, men også lidt en fuckfinger til Hujisen. Men hvis vi skal være ærlige har den unge CB også været alt for useriøs. Den der lade Gen Z attitude ala Cole Palmer. Ikke lige noget for Mourinho.
Besvaret af Fondo_Sur på emne Pérez vil slå transferrekorden
Han er nu naturlig CB. Hans evner med bolden har bare gjort, at han er blevet skubbet derud af mangel på alternativer.Madridista02 post=197439 skrev: Det er også sådan jeg ville bruge ham, men er han pengene værd? Hvorfor ikke hellere investere i en naturlig vb som er fornuftig begge veje. Carvajal er jo et pragt eksempel på en god back. Gvardiol er er en kedelig defensiv back, det får vi ikke meget ud af, med mindre vi skal stå dybt.
Ville være et godt indkøb, men også lidt en fuckfinger til Hujisen. Men hvis vi skal være ærlige har den unge CB også været alt for useriøs. Den der lade Gen Z attitude ala Cole Palmer. Ikke lige noget for Mourinho.