Pérez vil slå transferrekorden

1 måned 3 uger siden #61 af Real HWL

Estadio Santiago Bernabéu post=197373 skrev:

NickyMad post=197363 skrev:

Madrid1998 post=197359 skrev:

Real HWL post=197357 skrev: ​Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro på at Perez ikke forlænger med Vini. Perez ødelagde en hel sæson for at holde Vini glad.

​Hvad hvis Vini holder fast i sit krav? Jeg synes også Perez kom med en lidt forkølet udtalelse, da der blev spurgt ind til Vini og situationen generelt.

Jeg tror ikke den er 100 % sikker. Vini kommer nok til at opføre sig endnu værre under Mourinho. Det er blot et spørgsmål om tid. Det kan være at det får ham til at søge væk.

​Vini står også bare stærkere med sine krav jo tættere på udløb vi kommer. Det er virkelig en lose-lose situation for Perez, give efter eller lade ham smutte gratis. 

Er det ikke omvendt?

Ingen andre klubber vil tilbyde ham i nærheden af hvad han tjener i Madrid.

Så jo tættere han kommer på udløb, jo tættere er han på at gå et kæmpe skridt ned økonomisk og må se sig selv skifte til Atalanta, United, Monaco eller Benfica.

Hans eneste håb for bare at bibevare en nogenlunde løn er at forlænge i Real Madrid hvor der er en præsident der holder af ham som en farfar.

Det er lidt som en fyreseddel der nærmer sig. På et tidspunkt så må han svække sine krav hvis han vil blive.

Jeg tænker der er en Saudi klub der nok skal stå klar med en monster kontrakt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #62 af NickyMad
For en spiller der normalt vil koste €200 mio, og som kan fås gratis? Jeg tænker flere topklubber står klar. Jeg er selv godt træt af Vini og ser ham gerne smutte nu. Men bare fordi det ikke fungerer i Real længere fordi Perez stadig lever i 2000 med sin Galacticos mindset, gør det ikke Vini til en dårligere spiller. På et hold med det rigtige setup er han mere værd for holdet end Mbappe.

Jeg ønsker ikke han forlænger, men det er også pinligt for Perez at se Vini smutte gratis, efter al det han har ofret pga. ham

1 måned 3 uger siden #63 af Dybbøl
​Nåååh Perez. Nu er kl snart 19.00 tirsdag aften. Er du ved at have bestemt dig for hvem du skal byde 150 mio euro på? :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 3 uger siden #64 af Estadio Santiago Bernabéu

NickyMad post=197377 skrev: For en spiller der normalt vil koste €200 mio, og som kan fås gratis? Jeg tænker flere topklubber står klar. Jeg er selv godt træt af Vini og ser ham gerne smutte nu. Men bare fordi det ikke fungerer i Real længere fordi Perez stadig lever i 2000 med sin Galacticos mindset, gør det ikke Vini til en dårligere spiller. På et hold med det rigtige setup er han mere værd for holdet end Mbappe.

Jeg ønsker ikke han forlænger, men det er også pinligt for Perez at se Vini smutte gratis, efter al det han har ofret pga. ham

Jeg kan slet ikke se ham koste €200 mio.

Heller ikke hvis der var 4 år tilbage på kontrakten.

Tænker du måske på Vini anno 2023/2024?

1 måned 3 uger siden #65 af Estadio Santiago Bernabéu

Dybbøl post=197378 skrev: ​Nåååh Perez. Nu er kl snart 19.00 tirsdag aften. Er du ved at have bestemt dig for hvem du skal byde 150 mio euro på? :D

Ja det må vidst være på tide.
Buddet skal sendes afsted i dag.

1 måned 3 uger siden #66 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der skulle vidst være budt 150 på Alvarez i skrivende stund.

1 måned 3 uger siden #67 af Real HWL
Haha Atletico har allerede afvist buddet :D

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Real HWL.

1 måned 3 uger siden #68 af Real HWL
​Nåh men nu har han holdt sit løfte...

1 måned 3 uger siden #69 af Real HWL
​Perez Mr. X som var på niveau med Kaka og Ronaldo. I samme kategori  som Figo, Zidane og Beckham. 

Julian Alvarez mine damer og herre... 

1 måned 3 uger siden #70 af NachoFernández
​Atletico har selvfølgelig afslået og henvist til hans frikøbsklausul på 500M €. Han har selvfølgelig holdt sit løfte, men det er stadig komplet uærligt og at skyde med løst krudt. 

1 måned 3 uger siden #71 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Pérez vil slå transferrekorden
​Gad vide om der sidder medlemmer nu og føler sig godt og grundigt taget bagfra. 

DC19

1 måned 3 uger siden #72 af madrid2000
Det er ikke muligt at købe de helt store stjerner medmindre deres kontrakt løber ud og de selv virkelig gerne vil til RM.

Hvis du skal købe spillere som Olise, så skal du op og byde 200-300 mio euro og der er ingen garanti for, at de kommer til at fungere.

I stedet skal man prøve at hente dem lidt tidligere.

Leveret af Kunena Forum