Ancelotti: Joselu gør alt, hvad han skal for at blive hos Real Madrid

Logo Realmadrid 010101

Real Madrid hentede de tre point, da man torsdag aften slog Getafe med 2-0. Undervejs måtte Tchouaméni ned i centerforsvaret, efter Rüdiger udgik i pausen, og Carlo Ancelotti udtalte følgende efter opgøret:
- Getafe slog mange indlæg. I første halvleg hjalp Tchouaméni os i luften. I anden halvleg gjorde Camavinga også sit arbejde, og vi ændrede systemet lidt for at kontrollere kanterne. Vi spillede dybere, og det, at vi tog føringen i kampen, tillod os at spille mere på kontraangreb.

Om udskiftningen af Vinícius:
- Jeg skiftede ham ud, fordi kampen nærmede sig afslutningen, og vi håndterede den godt. Jeg tog ham ud de sidste minutter, fordi han ikke var så effektiv. Men han havde mange muligheder på kontraangrebene sammen med Bellingham og Valverde. Jeg fortalte ham, at jeg ville skifte ham ud, og han sagde nej. Men vi har en anden kamp lige rundt om hjørnet.

Om den dobbelte målscorer, Joselu:
- Joselu gør alt, hvad han skal gøre for at blive. Han gør det spektakulært. Det er en velsignelse at have en angriber af denne kvalitet. Han er altid klar fra start, også når han kommer ind i kampe, hjælper han altid holdet. Han er en meget ydmyg person, og vi er glade for ham.

Om Modrić:
- Jeg synes, han gør det rigtig godt, og hans spil var perfekt i dag. Han var den, der håndterede boldbesiddelsen bedst. Vi havde meget energi på banen, men han kontrollerede tempoet og spillede en komplet kamp.

Seneste artikler...