Rüdiger: Thomas Tuchel har været min bedste træner

Antonio Rüdiger har givet et interview til Goal, og her kom tyskeren ind på et par interessante emner vedrørende Real Madrid.
Eksempelvis afslørede han, at selvom det altid har været en drøm at spille for Real Madrid, var hans fokus i højere grad på at komme til at spille i Premier League:
- Jeg drømte om at spille for Real Madrid, men det var aldrig i mine tanker at blive i stand til at gøre det. For mig var Premier League det ultimative mål. Jeg ville helt sikkert spille i Premier League, og at have gjort det for en stor klub som Chelsea – og også for Real Madrid – er et privilegie grundet alt det hårde arbejde, jeg har udført gennem årene.
Rüdiger afslørede også, at han tidligere havde en drøm om at komme til PSG:
- Jeg ønskede virkelig et skifte. Jeg ville væk. Jeg ville skifte til PSG og Thomas Tuchel, det var mit ønske. Men det skete ikke, og seks måneder senere kom Tuchel til Chelsea fra PSG. Så vandt vi mesterskabet sammen. Champions League. Det var nok bedst sådan. Jeg har haft mange gode trænere. Hvis jeg skulle vælge en nu, ville det var Thomas Tuchel. Jeg kom særligt godt ud af det med ham. Hans ærlige natur passede godt til mig. Jeg passer godt ind i hans idéer om fodbold, og han passer også godt til mig. Jeg satte virkelig pris på ham som person.
Om Ancelotti sagde Rüdiger:
- Jeg må sige, at alle italienere er virkelig krævende. Men Ancelotti er meget afslappet. Med Carlo rykker vi alle i samme retning, og det er præcis sådan, at det fungerer perfekt.