Mbappé: Jeg har glædet mig til at score på Bernabéu
Kylian Mbappé scorede sine første to ligamål i kampen mod Real Betis i går aftes, og efterfølgende udtalte franskmanden:
- Jeg har glædet mig til at score på dette legendariske stadion, det bedste i verden, men det vigtigste var sejren. Efter kampen mod Las Palmas vidste vi, at vi skulle vinde, og det gjorde vi. Det var en hård kamp, ligesom alle kampe, men vi er Real Madrid, og vi fik sejren til sidst.
Målet til 1-0:
- Brahim startede angrebet, så afleverede Rodrygo bolden til Valverde, som gav mig en utrolig hælaflevering. Jeg var der, hvor jeg fornemmede, at bolden ville komme, og jeg scorede målet.
Om sejren:
- Vi skal vinde mod store hold for at opnå selvtillid. Vi skal spille med selvtillid og holde sammen. Andre hold vinder også, og det er meget vigtigt, at vi også gør det.
Om at score på Bernabéu:
- Jeg har været meget glad, siden jeg kom hertil. Folk er meget venlige over for mig, selv når jeg ikke scorer. Tre kampe uden mål er ikke meget for mange, men for mig er det meget. Folkene i klubben, spillerne og fansene har altid støttet mig. De stoler på, at jeg kan score mål for dette logo.