Fortrøstningsfuld Bellingham: Når vi klikker, bliver det fantastisk

Jude Bellingham var en af de spillere, der udtalte sig til pressen efter kampen imod Stuttgart i går aftes, og vanen tro kom englænderen med en række udtalelser, det ville være en skam ikke at bringe her.

Overordnet om kampen:
- Det var en fantastisk kamp, og det vigtigste var at vinde. Der er stadig ting, vi kan forbedre. Jeg har det meget bedre, og jeg er meget glad for at være tilbage her med holdet og fansene. Det er en speciel følelse, og jeg har det godt.

- Stuttgart havde færre chancer i anden halvleg, men Courtois havde meget arbejde i første halvleg. Alligevel pressede vi godt og vandt bolden højt oppe på banen, men når de brød ud af presset, spillede de godt. Courtois er den bedste i verden, og han laver fantastiske redninger. Men vi skal forsøge at sikre, at han går fra banen med et rent bur.

Muligheder for forbedring:
- Jeg tror, vi har brug for lidt tid til, at vi alle kommer tilbage på vores bedste niveau. Når det hele klikker, bliver det fantastisk. Vi spiller også godt i perioder nu. Vi skal bare være mere konsekvente.

Tilbage på Bernabéu:
- Jeg har virkelig savnet disse aftener. Den sidste kamp her var for tre eller fire måneder siden, gutterne har spillet nogle kampe, og at måtte se dem som fan gjorde mig ked af det. Min sidste kamp her i Champions League var mod Bayern, og jeg vil huske den aften for evigt. At opleve den atmosfære igen og fansenes hengivenhed er en stor moralsk opbakning for mig.

Forholdet til Vinícius, Rodrygo og Mbappé:
- Jeg læser meget på sociale medier om, at Rodrygo mangler, eller at jeg mangler i firkløveret. De forsøger at skabe en negativ situation. Kylian er kommet, jeg har et godt forhold til Rodrygo, og følelsen, vi har, er, at vi har været sammen i lang tid. Vi er alle gode venner uden for banen, og vi nyder at spille. I dag viste vi det på banen.

Seneste artikler...