RFEF-præsident Rafael Louzán: Jeg ved ikke, om Real Madrid vil bruge lydfiler på en pervers måde
RFEF-præsident Rafael Louzán står bag de spanske klubber i modstanden mod Real Madrids kritik af dommerstanden.
Det gjorde han klart efter gårsdagens møde mellem RFEF, LaLiga, dommerstanden og alle de spanske klubber, bortset fra Real Madrid.
Her sagde han:
- Real Madrid skal indse, at de er kommet ind på en gal vej. De bør reflektere over det og være, hvor de hører til, nemlig blandt alle de andre klubber, hvilket er det vi alle ønsker.
Det er særligt Real Madrids fire sider lange klage over den spanske dommerstand, som man kalder korrupt, der er faldet de spanske klubber for brystet. I brevet forlangte man også at få udleveret lydfilerne og det er Rafael Louzán ikke modstander af, men han siger dog:
- Der er ikke noget at skjule. Jeg har ikke noget problem med at aflevere alt, hvad vi har, men jeg ved ikke om Real Madrid vil bruge lydfilerne på en pervers måde. En hæderskronet klub som Real Madrid burde bruge det på en korrekt måde.