Mbappé: Jeg vil skrive historie med Real Madrid

Kylian Mbappé scorede et hattrick på den helt store scene imod Manchester City i går aftes, og franskmanden, der naturligvis også blev kåret som kampens spiller, var en glad mand efter slutfløjtet.

Her udtalte han:
- Det var en perfekt aften for holdet, og vi ønskede at komme i ottendedelsfinalen. Når du spiller imod Manchester City, er det altid en svær kamp. Vi er stærke på hjemmebane, vi spillede op til vores kollektive bedste, og vi gav glæde til alle madridistas. Det var en stor dag for os og holdet. Vi skal fortsætte sådan, hvis vi vil vinde det, vi ønsker at vinde.

- Jeg kom ikke hertil for at spille dårligt. Jeg vil spille godt, markere en æra og skrive historie med Real Madrid. Tilpasningsperioden er overstået, og jeg skal spille med personlighed. Jeg har ingen grænser, men det vigtigste er at vinde trofæer. Jeg har scoret mål i min karriere, men jeg har ikke vundet mange trofæer. Det er i mit blod at score masser af mål og vinde mange trofæer.

Om de potentielle modstandere, Atlético Madrid og Bayer Leverkusen:
- Atlético og Bayer Leverkusen er top klassehold og meget svære modstandere. Ifølge mig er det bedst at spille mod Atlético, fordi så behøver vi ikke at rejse. De vil begge være svære, men Atlético vil være svære uden at rejse.

Seneste artikler...