Officielt afskedsbrev fra Luka Modric

Luka Modric stopper i Real Madrid efter VM-slutrunden i USA og han har netop sendt denne afskedshilsen til alle Madridistas:

Kære Madridistas

Tidspunktet er kommet. Det tidspunkt, som jeg aldrig ønskede skulle komme, men sådan er fodbold og i livet er der altid en begyndelse og en slutning…..på lørdag spiller jeg min sidste kamp på Santiago Bernabéu.

Jeg kom i 2012 med drømmen om at bære trøjen for den bedste klub i verden og med ambitionen om at opnå store ting, men jeg kunne ikke forestille mig, at det skulle komme så vidt.

At spille i Real Madrid ændrede mit liv som spiller og som person. Jeg føler mig stolt over at have været en del af en af de mest succesrige epoker i den bedste klub i verden.

Jeg vil gerne takke klubben af hele mit hjerte, særligt præsident Florentino Pérez, mine holdkammerater, trænere og alle de folk, som har hjulpet mig gennem tiden.

Gennem alle disse år har jeg gennemlevet utrolige øjeblikke, Remontadas, der syntes umulige, finaler, fejringer og magiske aftener på Bernabéu….Vi vandt det hele og jeg har været meget glad. Meget, meget glad.

Men meget mere end titlerne og sejrene, bærer jeg alle Madridistas glæde i mit hjerte. Helt ærligt, så ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare den specielle forbindelse, jeg har med jer og jeres støtte, respekt og kærlighed, som jeg har følt og føler. Jeg vil aldrig glemme hver ovation og alle kærlighedserklæringer, som I har givet mig.

Jeg tager herfra med fyldt hjerte. Fyldt med stolthed, taknemmelighed og uforgemmelige minder. Og selv om jeg efter VM for kluhold ikke længere skal bære denne trøje på banen, vil jeg for altid være Madridista.

Seneste artikler...