Benítez: Det er en sejr for holdet

Rafa Benítez var tilfreds med sejren i gårsdagens kamp mod Eibar og han tilegnede de tre points til holdet, da han efterfølgende snakkede med spansk presse:

- Sejren i dag var til holdet. Det første mål var frugten af en indøvet detalje fra ugen.

Herudover sagde han:

Det, han bedst kunne lide ved kampen:

- Fighterånden og det, at der var perioder med godt spil. Spillerne har forstået, at Madridismoen kræver arbejde, intensitet, styrke og dernæst at bruge de kvaliteter, som de har.

Egne spillere:

- Jeg vil ikke snakke navne, når det er en holdsejr med stort arbejde fra dem alle, både dem som startede inde og dem, som blev indskiftet. Den indøvede detalje bekom os vel og dernæst arbejdet fra alle, selv Karim Benzema, da han blev skiftet ind til sidst.

James:

- Alle, der deltog i kampen, synes jeg spillede sensationelt.

La Liga:

- Vi er i november måned og vi har haft mange skader og er i gang med at få folk klar. Jeg er fortsat optimist og vi vil fortsætte med at kæmpe til det sidste i hver kamp.

Cristiano Ronaldo:

- Han scorede mål, skabte chancer og arbejdede for holdet. Alle gav en hånd og deltog, jeg er glad.

Eibar og Ipurúa:

- De var agressive, intense og tillod os ikke at spille med ro, hvilket giver triumfen mere ære mod en løbestærk modstander. Jeg har været på stadion nogle gange og jeg kan godt lide et ydmygt hold og by, som er i Primera, de er et eksempel og kan være stolte af at have en bane, hvor det er så svært at vinde.

Seneste artikler...