QUIZ: Hvem har scoret flest mål i El Clásico?

ElClasicoRamosMessi

Et af sæsonens store højdepunkter finder sted i dag, når Real Madrid smutter en tur til Camp Nou for at møde FC Barcelona. Det er første gang siden 2004, at hverken Sergio Ramos eller Lionel Messi er blandt deltagerne, så opgøret har mistet to af de største aktører i historien. 

Netop historien skal vi dog kigge lidt tilbage på her. El Clásico er et opgør hvor man forventer mål, men hvem har egentlig scoret flest mål gennem tiderne?

Tjek her om du kan huske de 10 mest scorende spillere i opgørets historie: 

Link til quiz

Tags: Quiz

Log-på for at kommentere


madrid2000's profilbillede
madrid2000 svaret på emne: #1 2 år 5 måneder siden

Lars1991 post=143039 skrev: ​Lidt belastende at man skal huske hvilke bogstaver der har tegn over dem. Kunne heller ikke forstå jeg ikke kun kunne gætte 4. Men der var så 3 mere jeg havde fået hvis jeg havde vidst man skulle stave navnet grammatisk korrekt også, så jeg vil sige jeg fik 7!

Advarsel: Spoiler!
Lars1991 svaret på emne: #2 2 år 5 måneder siden
​Lidt belastende at man skal huske hvilke bogstaver der har tegn over dem. Kunne heller ikke forstå jeg kun kunne gætte 4. Men der var så 3 mere jeg havde fået hvis jeg havde vidst man skulle stave navnet grammatisk korrekt også, så jeg vil sige jeg fik 7!
Ramos4 svaret på emne: #3 2 år 5 måneder siden
9/10

Advarsel: Spoiler!
Vinícius's profilbillede
Vinícius svaret på emne: #4 2 år 5 måneder siden
God quiz! Jeg fik 9/10, men jeg er en dårlig taber, så ret besat vil jeg sige 10/10 - se spoiler

Advarsel: Spoiler!
Daniel's profilbillede
Daniel svaret på emne: #5 2 år 5 måneder siden
9/10. Jeg missede én af Barcelona-spillerne.

Seneste artikler...

Annonce